AbsoluttHei, hyggelig å ha deg her Jeg la deg inn på IKM 3. oktober, det virket som et ok kompromiss i hodet mitt Er det greit for deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AbsoluttHei, hyggelig å ha deg her Jeg la deg inn på IKM 3. oktober, det virket som et ok kompromiss i hodet mitt Er det greit for deg?
Skjønner. Håper på terminspire denne runden Jeg er heller ikke overbegeistret for en eventuell fødsel i sommerferien, så jeg kan relatereTakk Ja, når det gjelder utredningen har ikke vi tenkt å gå videre med f.eks IVF. Men det å få progesteron støtte og andre mindre tiltak kan være aktuelt.
Når det gjelder fellesferien, får vi ta stilling til om vi ikke lykkes denne syklusen.
Blir heller ikke heeeeelt klok på dette eggløsning greiene. Men jeg tester, og ser at noen av appene sier fra 16sept til 20sept. Forskjellige datoer. Truuur jeg har lagt inn så appene skal smartkalkulere. Ser at jeg har hatt syklus på 28dager tidligere, nå 31 så her har det blitt lengre. Så jeg tenker at jeg starter testing av eggløsning rundt 15-16sept. Det er kjedelig når ting klusser til syklus.. Håper også på positiv test!Håper du får positive tester i løpet av uke 40, uavhengig av når IKM er Selv ble syklusen min mye kortere enn jeg hadde trodd, så jeg har en app som sier IKM uke 39, og en annen som sier 40. Endte uansett opp med å lage denne gruppa da, men håper på positiv test i uke 39
Wooops! Ser du skrev det, så B2Hei hei! Slenger meg inn her etter MA i august. TR kom tilbake forrige uke, rett tilbake i normal syklus heldigvis
Vickar - 31 - PP1(2) - EL 17/9 - IKM 1/10
Har ikke skrevet ned B, hva står det for?
Jeg gjorde ingenting spesielt sist, og gjør ikke noe spesielt denne gang heller Får masse symptomer når jeg har el så jeg sitter spent og venter, er nok fortsatt en liten uke til for min del Begynner nok å legge inn aksjer fra mandag av senest, og minimum annenhver dag. Mannen er like optimistisk som sist at «hver dag er best», men jeg husker kommentaren «nå igjen» på dag 4 sistHvordan går det med dere? Her er testingen i gang, legger ved bilder for de av dere som synes det er gøy å se tester, selv om det ikke er noe spennende enda CD10 i dag, forrige runde peaket EL-testene mine på CD12, så vi får se hva det blir til denne runden. Temper også, for aller første gang, så det blir spennende å følge med på
Tenker å test ananas i dpo-land, så det var en annen IKM-gruppe her nylig hvor mange hadde hatt stor suksess med det! Vet jeg har gjort det tidligere, men husker ikke hvilken pp eller om det ble baby av det Og babyklister, selv om det ikke gjorde noe forskjell forrige PP.
Hva skal dere teste eller gjøre i håp om at det utgjør en forskjell?
Vis vedlegget 443789
Jeg tester!Hvordan går det med dere? Her er testingen i gang, legger ved bilder for de av dere som synes det er gøy å se tester, selv om det ikke er noe spennende enda CD10 i dag, forrige runde peaket EL-testene mine på CD12, så vi får se hva det blir til denne runden. Temper også, for aller første gang, så det blir spennende å følge med på
Tenker å test ananas i dpo-land, så det var en annen IKM-gruppe her nylig hvor mange hadde hatt stor suksess med det! Vet jeg har gjort det tidligere, men husker ikke hvilken pp eller om det ble baby av det Og babyklister, selv om det ikke gjorde noe forskjell forrige PP.
Vis vedlegget 443789
Får du lagt til oss andre og? Er så hyggelig å være med på listenDa er dere lagt til i lista
CD 11, og jeg begynte å teste på CD 9. Fortsatt svake tester der, så ikke så spennende Men har begynt å legge inn aksjer annenhver dag. Forrige periode spiste jeg ananas i DPO- land. Ikke at det funket for meg, men det er jo en veldig lavterskel ting å prøve og som ikke skaderHvordan går det med dere? Her er testingen i gang, legger ved bilder for de av dere som synes det er gøy å se tester, selv om det ikke er noe spennende enda CD10 i dag, forrige runde peaket EL-testene mine på CD12, så vi får se hva det blir til denne runden. Temper også, for aller første gang, så det blir spennende å følge med på
Vis vedlegget 443789
Tror lista er oppdatert nå Jeg har tre deadlines i morgen, så jeg er ikke så pålogget som vanlig bedrer seg etter det fint å se deg her + de andre. Skal prøve å få svart dere individuelt når jeg kan.Får du lagt til oss andre og? Er så hyggelig å være med på listen
Hei! Krysser fingrene for at du får eggløsning og veldig spennende at det havner på bryllupsdagen! Er det selve dagen dere gifter dere, eller anniversary? Krysser fingrene for dereLiljamartine -27 -B1 -Pp15 -El 21/09 -IKM 06/10
Vi venter jo på IVF men har valgt å ta Letrozol syklusen her også for å se om jeg får eggløsning igjen. Forrige syklus så hadde jeg eggløsning på dag 14 og syklusen varte i 28 dager
Forventet eggløsning denne Pp er på bryllupsdagen vår, krysser fingrene for at det skjer enten før eller etter slik at vi har tid til å legge aksjer
Hei! Leit å høre om MA Håper spira sitter på neste forsøk, og hele veienHei hei! Slenger meg inn her etter MA i august. TR kom tilbake forrige uke, rett tilbake i normal syklus heldigvis
Vickar - 31 - PP1(2) - EL 17/9 - IKM 1/10
Har ikke skrevet ned B, hva står det for?
Hei på deg! Du er lagt til i listaHei igjen!
Brutus - 23 - B2 -PP 11 med 2 MA i perioden - EL 21/9 -IKM 5/10
Hei! Du er lagt til i listaPrøverPåNr2 - 33 - B2 - PP2 - EL 20.september - IKM 04.10
Hahah, lo litt av kommentaren til mannen din Vi kjører annenhver dag her også, også av rent praktiske årsaker siden det denne uka står ekstra mye annet på agendaen. Håper dagene mot EL går fort for dere! Eller, jeg vet ikke hva du foretrekker, vente på EL eller vente på IKM?Jeg gjorde ingenting spesielt sist, og gjør ikke noe spesielt denne gang heller Får masse symptomer når jeg har el så jeg sitter spent og venter, er nok fortsatt en liten uke til for min del Begynner nok å legge inn aksjer fra mandag av senest, og minimum annenhver dag. Mannen er like optimistisk som sist at «hver dag er best», men jeg husker kommentaren «nå igjen» på dag 4 sist