❤️IKM UKE 40❤️

Takk ❤️ Ja, når det gjelder utredningen har ikke vi tenkt å gå videre med f.eks IVF. Men det å få progesteron støtte og andre mindre tiltak kan være aktuelt.

Når det gjelder fellesferien, får vi ta stilling til om vi ikke lykkes denne syklusen.
Skjønner. Håper på terminspire denne runden :Heartred Jeg er heller ikke overbegeistret for en eventuell fødsel i sommerferien, så jeg kan relatere :bag:
 
Håper du får positive tester i løpet av uke 40, uavhengig av når IKM er :happy: Selv ble syklusen min mye kortere enn jeg hadde trodd, så jeg har en app som sier IKM uke 39, og en annen som sier 40. Endte uansett opp med å lage denne gruppa da, men håper på positiv test i uke 39 :angelic:
Blir heller ikke heeeeelt klok på dette eggløsning greiene. Men jeg tester, og ser at noen av appene sier fra 16sept til 20sept. Forskjellige datoer. Truuur jeg har lagt inn så appene skal smartkalkulere. Ser at jeg har hatt syklus på 28dager tidligere, nå 31 så her har det blitt lengre. Så jeg tenker at jeg starter testing av eggløsning rundt 15-16sept. Det er kjedelig når ting klusser til syklus.. Håper også på positiv test!
 
Liljamartine -27 -B1 -Pp15 -El 21/09 -IKM 06/10

Vi venter jo på IVF men har valgt å ta Letrozol syklusen her også for å se om jeg får eggløsning igjen. Forrige syklus så hadde jeg eggløsning på dag 14 og syklusen varte i 28 dager
Forventet eggløsning denne Pp er på bryllupsdagen vår, krysser fingrene for at det skjer enten før eller etter slik at vi har tid til å legge aksjer
 
Hei hei! Slenger meg inn her etter MA i august. TR kom tilbake forrige uke, rett tilbake i normal syklus heldigvis❤️

Vickar - 31 - PP1(2) - EL 17/9 - IKM 1/10

Har ikke skrevet ned B, hva står det for? :geek
 
Back
Topp