❤️IKM UKE 40❤️

Jeg mistenker at kroppen har forsøkt på EL men ikke fått det til. Tror det kan skje.. Så ser for meg at EL aldri skjedde. Eneste jeg tok utgangspunkt i var el slim og el smerter. Så kanskje egget aldri slapp denne runden :facepalm:
Irriterende å ikke vite!

Jeg nyyyyyter cremanten:hilarious:

Ååå sånn ja! Gøy! Jeg driver med fotball og det er jo faste tider hver uke. Og tar ganske mange timer:angelic:
Fotball krever nok litt mer dedikasjon enn det jeg holder på med, haha! Tempet du denne runden? Krysser uansett fingrene for neste forsøk :Heartred

Kan vi ikke bare bli her da? Eventuelt kalle gruppen noe annet om det blir sårt fort noen?

Jeg liker også denne gruppen best og er jeg usikker på noe der det kun dere jeg egentlig ønsker å spørre. Har forsøkt andre steder men jeg synes det er så annerledes enn her..

Og med det kommer det et spørsmål fra ei som bekymrer seg for at spiren ikke vil sitte denne gangen heller…er dette en «fin» «bra» «ok» økning? :Heartred

Jeg hadde 11 i hcg på tirsdag og får svar i dag på prøve som ble tatt i går. Vurderer å høre med fastlegen om å få måle hcg 1 gang per uke frem til uke 7 og få henvisning til tidlig ultralyd, deretter fortsette med hcg til første ultralyden. Jeg er sååå redd da kroppen min lurte meg så godt sist..:sorry:
Hvordan går det med deg i dag? :Heartred For min del kan vi godt beholde gruppa, litt morsomt hvis IKM uke 40 2024 bare lever videre og videre :hilarious:
Leste at økningen på hcg-prøvene var bra, håper du ble beroliget av det :happy:

Da er du lagt til i lista. Brukernavnet jeg får opp er "Har2vilha3" og ikke solblom, vet ikke om du nylig har bytta fra det ene til det andre? La deg i alle fall inn som solblom med nåværende brukernavn i parentes. Synes testen din ser veldig fin ut, metode er kjent for å være litt trege, så jeg ville ikke stresset. Gratulerer igjen :Heartred
Åja haha det var helt feil, gravid og tankene er helt vekke. Vet noen forresten hvordan man endrer brukernavn her inne eller om det går?

Åja haha det var helt feil, gravid og tankene er helt vekke. Vet noen forresten hvordan man endrer brukernavn her inne eller om det går?
Trykk på brukernavnet ditt, brukerkonto og så er det en knapp for å bytte brukernavn. Det må godkjennes av admin, så det kan ta noen dager bare :happy:

Fotball krever nok litt mer dedikasjon enn det jeg holder på med, haha! Tempet du denne runden? Krysser uansett fingrene for neste forsøk :Heartred
Nei, var litt sånn samme dagen som EL-slim «skulle vi hatt en tredje?»:hilarious:

Hvordan går det med deg i dag? :Heartred For min del kan vi godt beholde gruppa, litt morsomt hvis IKM uke 40 2024 bare lever videre og videre :hilarious:
Leste at økningen på hcg-prøvene var bra, håper du ble beroliget av det :happy:
Hei! Det har gått greit etter hcg målingene, i dag derimot har jeg vært veldig bekymret.. overtenker alt og ingenting og klarer liksom ikke å ha troa på at dette kan gå bra. Forferdelig slitsomt… i tillegg fikk jeg melding av legen i går om at hcg ukentlig ikke er normalt etter en MA. Jeg har forklart at det gjør meg urolig uten, men nå skal samboer bli med til legetimen jeg har på tirsdag og han sier bestemt at han ikke går derfra før vi får jevnlige hcg blodprøver.. han ser jo helt klar hvor mye det påvirker meg. Jeg prøver alt og ingenting, finne på mye å gjøre, se en god film, trene osv men det er liksom ingenting som hjelper helt. Det er veldig slitsomt men jeg så for meg at det ville bli sånn og har hørt at andre som har opplevd det samme ikke har klart å roe seg ned før de kunne kjenne liv hver dag..

Hei! Det har gått greit etter hcg målingene, i dag derimot har jeg vært veldig bekymret.. overtenker alt og ingenting og klarer liksom ikke å ha troa på at dette kan gå bra. Forferdelig slitsomt… i tillegg fikk jeg melding av legen i går om at hcg ukentlig ikke er normalt etter en MA. Jeg har forklart at det gjør meg urolig uten, men nå skal samboer bli med til legetimen jeg har på tirsdag og han sier bestemt at han ikke går derfra før vi får jevnlige hcg blodprøver.. han ser jo helt klar hvor mye det påvirker meg. Jeg prøver alt og ingenting, finne på mye å gjøre, se en god film, trene osv men det er liksom ingenting som hjelper helt. Det er veldig slitsomt men jeg så for meg at det ville bli sånn og har hørt at andre som har opplevd det samme ikke har klart å roe seg ned før de kunne kjenne liv hver dag..
Det var ikke noe kjekt å høre! :Heartred Håper dere finner en løsning som funker for dere!

Vi leser jo om så mange som mister igjennom hele svangerskapet så forstår frykten veldig godt! ( du har jo selv opplevd det).

Jeg personlig prøver å tenke positivt når jeg kjenner stresset kommer.
«jeg stoler på at kroppen min klarer dette»
Jeg holder ofte der jeg tror spiren ligger og snakker med den og snakker om hvor fint vi skal få det. Det pleier å funke for meg :smiley-ashamed004

Sender deg gode tanker :Heartbigred

Det var ikke noe kjekt å høre! :Heartred Håper dere finner en løsning som funker for dere!

Vi leser jo om så mange som mister igjennom hele svangerskapet så forstår frykten veldig godt! ( du har jo selv opplevd det).

Jeg personlig prøver å tenke positivt når jeg kjenner stresset kommer.
«jeg stoler på at kroppen min klarer dette»
Jeg holder ofte der jeg tror spiren ligger og snakker med den og snakker om hvor fint vi skal få det. Det pleier å funke for meg :smiley-ashamed004

Sender deg gode tanker :Heartbigred
Tusen takk for tips, håper det blir bedre etterhvert :Heartred

Så vondt for deg.
Fint å høre at din mann er så støttende. Håper du får hjelpen du trenger <3

Tilbudet jeg fikk etter MA var ultralyd, men da må du jo holde ut til uke 7+0 ca. For å være sikker på å få sett hjerte.. Og evt oppfølging igjen etter det. Litt usikker på om du vil bli mer urolig av å måle hcg? Du får tenke på det, akkurat nå første uka er det jo greit å bare se at det øker, men når du når et punkt vil det være veldig vanskelig å si noe om hvordan det går ut fra det. Og sjansen for at du nok blir urolig og "overtenker", kverna går..er nok store. Og, ved en MA vil jo ting være bra, helt til det ikke er det.. Så du vil ikke se det på hcg prøver egentlig. God klem til deg! Heier på spiren :Heartred

Så leit at tvil og angst preger så mye. Hvordan er det med symptomer, roer du deg hvis du har mange symptomer? Eller er du like redd for at det skal gå gale uansett?
Jeg har lurt på om den du mista ikke var liv laga fordi du hadde sen positiv test? Denne gangen har du jo veldig tidlig positiv test og det kan være et godt tegn. Har du snakket med noen profesjonelle om det du har vært gjennom? Det blir jo veldig lange uker om du skal bære bekymringene til du kjenner daglig liv ❤️

1000006256.jpg

Første test. Fikk max på clearblue advanced 25.09 så eggløsning var mest sannsynlig 26. eller 27.09. Da er jeg vel 9dpo i dag? Mulig jeg er gal men, er det noe her?

Vis vedlegget 445570
Første test. Fikk max på clearblue advanced 25.09 så eggløsning var mest sannsynlig 26. eller 27.09. Da er jeg vel 9dpo i dag? Mulig jeg er gal men, er det noe her?
Oi, så spennende :nailbiting: Ser absolutt antydning til noe jeg håper vil utvikle seg i løpet av dagen/morgendagen :woot: håper du tester mer og tar oss med på teste-reisen ❤️ håper for deg.

Back
Topp