❤️IKM UKE 40❤️

Jeg mistenker at kroppen har forsøkt på EL men ikke fått det til. Tror det kan skje.. Så ser for meg at EL aldri skjedde. Eneste jeg tok utgangspunkt i var el slim og el smerter. Så kanskje egget aldri slapp denne runden :facepalm:
Irriterende å ikke vite!

Jeg nyyyyyter cremanten:hilarious:

Ååå sånn ja! Gøy! Jeg driver med fotball og det er jo faste tider hver uke. Og tar ganske mange timer:angelic:
Fotball krever nok litt mer dedikasjon enn det jeg holder på med, haha! Tempet du denne runden? Krysser uansett fingrene for neste forsøk :Heartred
 
Kan vi ikke bare bli her da? Eventuelt kalle gruppen noe annet om det blir sårt fort noen?

Jeg liker også denne gruppen best og er jeg usikker på noe der det kun dere jeg egentlig ønsker å spørre. Har forsøkt andre steder men jeg synes det er så annerledes enn her..

Og med det kommer det et spørsmål fra ei som bekymrer seg for at spiren ikke vil sitte denne gangen heller…er dette en «fin» «bra» «ok» økning? :Heartred

Jeg hadde 11 i hcg på tirsdag og får svar i dag på prøve som ble tatt i går. Vurderer å høre med fastlegen om å få måle hcg 1 gang per uke frem til uke 7 og få henvisning til tidlig ultralyd, deretter fortsette med hcg til første ultralyden. Jeg er sååå redd da kroppen min lurte meg så godt sist..:sorry:
Hvordan går det med deg i dag? :Heartred For min del kan vi godt beholde gruppa, litt morsomt hvis IKM uke 40 2024 bare lever videre og videre :hilarious:
Leste at økningen på hcg-prøvene var bra, håper du ble beroliget av det :happy:
 
Da er du lagt til i lista. Brukernavnet jeg får opp er "Har2vilha3" og ikke solblom, vet ikke om du nylig har bytta fra det ene til det andre? La deg i alle fall inn som solblom med nåværende brukernavn i parentes. Synes testen din ser veldig fin ut, metode er kjent for å være litt trege, så jeg ville ikke stresset. Gratulerer igjen :Heartred
Åja haha det var helt feil, gravid og tankene er helt vekke. Vet noen forresten hvordan man endrer brukernavn her inne eller om det går?
 
Åja haha det var helt feil, gravid og tankene er helt vekke. Vet noen forresten hvordan man endrer brukernavn her inne eller om det går?
Trykk på brukernavnet ditt, brukerkonto og så er det en knapp for å bytte brukernavn. Det må godkjennes av admin, så det kan ta noen dager bare :happy:
 
Fotball krever nok litt mer dedikasjon enn det jeg holder på med, haha! Tempet du denne runden? Krysser uansett fingrene for neste forsøk :Heartred
Nei, var litt sånn samme dagen som EL-slim «skulle vi hatt en tredje?»:hilarious:
 
Back
Topp