❤️IKM UKE 40❤️

Her sitter jeg fortsatt uten noe tegn til tanta, sovet vekk halve ettermiddagen (ubehagelig trøtt både i går og i dag), puppene verker, oppblåst, og har dundrende hodepine… nå må hu komme snart! Straks tre dager på overtid, og testene er jo blenda, så har innfunnet meg med at jeg henger meg på resten av dere som kjører juli-baby :cool:
Jo flere det blir i juli-prøvene jo mer motivert blir jeg for å prøve igjen:angelic: Selvom det er skikkelig kjipt for oss.
 
Her sitter jeg fortsatt uten noe tegn til tanta, sovet vekk halve ettermiddagen (ubehagelig trøtt både i går og i dag), puppene verker, oppblåst, og har dundrende hodepine… nå må hu komme snart! Straks tre dager på overtid, og testene er jo blenda, så har innfunnet meg med at jeg henger meg på resten av dere som kjører juli-baby :cool:
Jo flere det blir i juli-prøvene jo mer motivert blir jeg for å prøve igjen:angelic: Selvom det er skikkelig kjipt for oss.
Har troen på team-Juli, for de av oss som ikke fikk/får positive tester denne runden:happy093 krysser fingre for de som enda venter på IKM ❤️
 
Hehe, ja… Var det da!!:chicken: Hadde vært kjekt det.
Har man tid til organisert idrett da?!:hilarious:

Blir i hvert fall ikke juni på meg. Mensensmerter, meeeer blod og ultrahvite tester.
Nå ligger jeg flat ut i sofaen vi fikk i dag (verdens diggeste), med et glass cremant. Syns jeg fortjente det i dag nemlig :dance011

Så får vi se. Jeg har pcos, så for alt jeg vet kan det gå 3-6 mnd til neste eggløsning og det er sinnsykt demotiverende med sykluser på sånn 90 dager. :shifty: Og vet jeg må tempe for å vite om egget slipper. For EL testene lurer meg. Vet ikke om jeg orker ass:hungover::hungry::facepalm:
Det jeg holder på med er ikke lag-orientert eller organisert på den måten, så jeg kan holde på med det på dagtid i permisjonstiden, feks når baby sover. Holdt ikke på med det med tidligere barn, men etter at jeg begynte har jeg sett andre tilbringe barseldagene sine på sentrene og bli helt rå på det vi holder på med :woot: Gitt at jeg har overskudd og mulighet, man aner jo ikke helt hvordan barseltiden blir :hilarious:
Uansett, kos deg med cremant, og ny sofa høres digg ut! Det står på innkjøpsliste hos oss også :laughing002 jeg håper virkelig at ny syklus ikke blir så lang for deg ❤️ kan du hatt EL senere enn du tror nå, eller er du sikker?
 
Det jeg holder på med er ikke lag-orientert eller organisert på den måten, så jeg kan holde på med det på dagtid i permisjonstiden, feks når baby sover. Holdt ikke på med det med tidligere barn, men etter at jeg begynte har jeg sett andre tilbringe barseldagene sine på sentrene og bli helt rå på det vi holder på med :woot: Gitt at jeg har overskudd og mulighet, man aner jo ikke helt hvordan barseltiden blir :hilarious:
Uansett, kos deg med cremant, og ny sofa høres digg ut! Det står på innkjøpsliste hos oss også :laughing002 jeg håper virkelig at ny syklus ikke blir så lang for deg ❤️ kan du hatt EL senere enn du tror nå, eller er du sikker?
Jeg mistenker at kroppen har forsøkt på EL men ikke fått det til. Tror det kan skje.. Så ser for meg at EL aldri skjedde. Eneste jeg tok utgangspunkt i var el slim og el smerter. Så kanskje egget aldri slapp denne runden :facepalm:
Irriterende å ikke vite!

Jeg nyyyyyter cremanten:hilarious:

Ååå sånn ja! Gøy! Jeg driver med fotball og det er jo faste tider hver uke. Og tar ganske mange timer:angelic:
 
Blendahvite tester her å.. Mens til tirsdagen. Så jeg har egentlig bytta uke. Syns bare det er hyggeligst her :Heartpink
Kjøpte makesure test idsg som hadde batchnr som slutta på 2032.. Eneste di hadde her på bygda..
Er så fint i denne gruppen! Vil ikke forlate den selv:arghh:
Skulle ønske vi alle skulle over i samme termingruppe:sorry:
 
Back
Topp