❤️IKM UKE 40❤️

11 DPO i dag! Så sykt happy over å kunne skrive det - første syklus jeg har kommet hit siden syklusen jeg ble gravid med mini. Da snakker vi september 2022:dance011Ikke testet, for er tom for strips (på hytta), og tror ikke jeg er gravid. Gidder derfor ikke kaste bort stav eller digital. Har det i backup hvis jeg mot formodning ikke skulle få TR ila fredag.
 
Wææ Hadde IKM 2.10. Fra søndag har jeg hatt alle mulige tegn på kommende mens (spotting, murring, kviser). Hadde gitt opp denne syklusen, men mensen kom aldri.. Tok graviditetstest i går kveld, som var positiv (blenda på mandag). Er SÅ glad, ikke klart å sove i natt.
 

Vedlegg

  • IMG_6354.jpeg
    IMG_6354.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 45
Wææ Hadde IKM 2.10. Fra søndag har jeg hatt alle mulige tegn på kommende mens (spotting, murring, kviser). Hadde gitt opp denne syklusen, men mensen kom aldri.. Tok graviditetstest i går kveld, som var positiv (blenda på mandag). Er SÅ glad, ikke klart å sove i natt.
Nei gi deg! Så gøy. Gratulerer!! :love7
 
Wææ Hadde IKM 2.10. Fra søndag har jeg hatt alle mulige tegn på kommende mens (spotting, murring, kviser). Hadde gitt opp denne syklusen, men mensen kom aldri.. Tok graviditetstest i går kveld, som var positiv (blenda på mandag). Er SÅ glad, ikke klart å sove i natt.
Tydelig positiv også! Gøy å se hvor mye som kan skje på to dager! Gratulerer! :Heartred :smiley-bounce012
 
Må si at tr er veeeldig annerledes enn vanlig, så tror det ble befruktning men ikke festing eller noe sånn. Kanskje festet også men ikke levedyktig. Kommer ut klumpete og i starten slimete, er alltid "friskt og rennende" til vanlig :bag: På en rar måte litt betryggende å se at noe har funka/skjedd?
 
Må si at tr er veeeldig annerledes enn vanlig, så tror det ble befruktning men ikke festing eller noe sånn. Kanskje festet også men ikke levedyktig. Kommer ut klumpete og i starten slimete, er alltid "friskt og rennende" til vanlig :bag: På en rar måte litt betryggende å se at noe har funka/skjedd?
Sånn var tr til meg når jeg hadde SA i 21! Trodde det var mensen først men den var klumpete og «tjukk»!! Veldig annerledes enn syklusen min til vanlig! :think005
 
Jeg fikk babyplan sin tidlig test i posten nå kl.12. Så dette er tatt spontant uten å holde meg. Jeg har også regnet feil på DPO så er i dag 10 dpo:gen014
Den første tror jeg det er noe feil med da begge er tatt av samme urin til samme tid :arghh:
 

Vedlegg

  • IMG_2091.jpeg
    IMG_2091.jpeg
    2,9 MB · Visninger: 38
Jeg synes altså det er skikkelig trist at ikke vi her blir en og samme barselgruppe. Nå som jeg er i en termin gruppe og andre går videre til andre IKM, kjenner jeg at jeg blir trist av at «dette nå er slutten».. er det noen andre som har tenkt på det? Liker denne gjengen skikkelig godt og jeg kjenner at det virkelig plaaaaager meg!

Mulig det er en smule hormonell innvirkning her og men har faktisk tenkt på det noen dager nå…
Ja, det blir en liten sorg hver måned :sad015 Er noen intense uker vi følger hverandre tett, heier og gleder oss med hverandre. Så når det liksom brått stopp, ikke rart det et litt trist!
 
Må si at tr er veeeldig annerledes enn vanlig, så tror det ble befruktning men ikke festing eller noe sånn. Kanskje festet også men ikke levedyktig. Kommer ut klumpete og i starten slimete, er alltid "friskt og rennende" til vanlig :bag: På en rar måte litt betryggende å se at noe har funka/skjedd?
Samme her! Bare ikke klumpete enda. Slimete i starten og ikke like mye og friskt som vanlig! Blør til vanlig som en foss i straten:hilarious:Så rart hele greiene:bag:
Har tenkt samme tankene, at det kan være noe sånt som har skjedd. For er jo ikke kjemisk da testene aldri har vært positive….
 
Jeg synes altså det er skikkelig trist at ikke vi her blir en og samme barselgruppe. Nå som jeg er i en termin gruppe og andre går videre til andre IKM, kjenner jeg at jeg blir trist av at «dette nå er slutten».. er det noen andre som har tenkt på det? Liker denne gjengen skikkelig godt og jeg kjenner at det virkelig plaaaaager meg!

Mulig det er en smule hormonell innvirkning her og men har faktisk tenkt på det noen dager nå…
Jeg har tenkt på det samme :sorry: veldig fin ukes-gruppe, kan ikke huske at jeg har vært i en som var like aktiv som denne før. Hvis det klaffer neste PP (eller bør jeg skrive «når», for å manifestere tilstrekkelig? :angelic:) får jeg termin tidlig nok i juli til å henge med juni-gjengen, siden jeg trolig ikke går til termin uansett pga sykdom :shy: en liten trøst på mine egne vegne i alle fall. Man blir jo uansett kjent med folk i de gruppene man havner i, men jeg skjønner hva du mener ❤️
 
Ikke sant! Blir kanskje juli på meg da, eller ikke. Hvem vet:angelic: Jeg er litt ambivalent til tredje barnet og blir dratt i to retninger.
Driver med idrett og etter trening i går tenkte jeg «nei, jeg vil heller gjøre dette enn å ha pause gjennom svangerskap/fødsel», mens i dag er jeg tilbake på at jeg vil ha en til! :hilarious:
Det blir juli på oss! ❤️ jeg er i samme båt som deg, baby 3 og driver med idrett som ikke er så gravid-vennlig heller, så akkurat dét er litt kjedelig. Tenker at etter tredje baby er je 100% ferdig og kan fokusere mer på idretten igjen :happy093
 
Back
Topp