❤️IKM UKE 40❤️

Tusen takk for gode råd og at du deler erfaringer :Heartred

Jeg har snakket med legen nå og får ukentlige hcg målinger og første svangerskaps kontroll er satt opp først i november da jeg mest sannsynlig er kortere på vei en. Hva appene sier, og det pga at EL var 5 dager forsinket.

HCG 1/10: 11
HCG 3/10: 38

Leste et sted at hcg ligger på mellom 5 og 50 i uke 3, men alle appene som regner fra første dag siste mens mener jeg er over 4 uker på vei:hilarious:
Så bra!! Både resultatet på testene nå og oppfølging. Håper det gjør at du kan senke skuldrene litt :Heartred

Hei :) Jeg var med noen av dere i forrige ikm gruppe, og har lest alt her denne mnd, men ikke skrevet noe... Hadde kjemisk forrige gang og trodde ikke det gikk denne gangen, da jeg følte at mensen kom. Hadde ikm igår eller i dag, så tok en test i dag. Ser ikke denne positiv ut? Veldig kort tid siden sist jeg var på do, så litt lite konsentrasjon kanskje? Skal ta en ny i morgen tidlig.....
1000016862.jpg

Hei :) Jeg var med noen av dere i forrige ikm gruppe, og har lest alt her denne mnd, men ikke skrevet noe... Hadde kjemisk forrige gang og trodde ikke det gikk denne gangen, da jeg følte at mensen kom. Hadde ikm igår eller i dag, så tok en test i dag. Ser ikke denne positiv ut? Veldig kort tid siden sist jeg var på do, så litt lite konsentrasjon kanskje? Skal ta en ny i morgen tidlig..... Vis vedlegget 445484
Ser den klart og tydelig :love017 Hvilken test er dette?

Hei :) Jeg var med noen av dere i forrige ikm gruppe, og har lest alt her denne mnd, men ikke skrevet noe... Hadde kjemisk forrige gang og trodde ikke det gikk denne gangen, da jeg følte at mensen kom. Hadde ikm igår eller i dag, så tok en test i dag. Ser ikke denne positiv ut? Veldig kort tid siden sist jeg var på do, så litt lite konsentrasjon kanskje? Skal ta en ny i morgen tidlig..... Vis vedlegget 445484
Denne ser jeg godt :)

wohoo! Ser streken godt! :love7

ser den godt, gratulerer :love017 skal jeg legge deg til i lista, så vokser gravid-lista litt til? :woot:

To dager igjen av uke 40, hoper der dukker opp enda flere babystreker her inne :nailbiting: Veldig glad for alle dere som har fått positive tester, håper det blir terminspire på dere alle sammen.
Jeg har en travel helg med barnebursdag, forberedelser og det som er, men jeg skal prøve å ta turen innom minst en gang per dag. Kommer også til å tagge alle som jeg ikke har fått oppdatert på lista, for å sjekke status, på søndag :happy:
Krysser fingrene for dere som enda venter på avklaring :happy093

ser den godt, gratulerer :love017 skal jeg legge deg til i lista, så vokser gravid-lista litt til? :woot:
Ja det kan du likesågodt :) Har2vilha3 - 38 - B4 - pp2 -el20/9 - IKM 4/10

(ikke sikkert du trengte alt det der, og husker nok kanskje ikke helt hvordan den regla går men :joyful:)

Last edited:
Våger meg så smått inn her.
Nederste er dagens, begynner åmøyne ett lite håp om en spire :joyful:
Jeg tenker at du er gravid jeg :woot: Kan vente med å sette deg på gravid til du føler deg sikrere selv. Velkommen hit, håper på terminspire :Heartred
Huffsa - 36 - B2 - PP? - EL 22/9 - IKM 6/10
Har lagt deg til i lista nå :happy:

Ja det kan du likesågodt :) solblom - 38 - B4 - pp2 -el20/9 - IKM 4/10

(ikke sikkert du trengte alt det der, og husker nok kanskje ikke helt hvordan den regla går men :joyful:)
Her er forresten dagens test. Stresser ikke med lys farge, regner med det tar seg opp om en uke. Har vært sånn med de andre også... :woot:Vis vedlegget 445514
Da er du lagt til i lista. Brukernavnet jeg får opp er "Har2vilha3" og ikke solblom, vet ikke om du nylig har bytta fra det ene til det andre? La deg i alle fall inn som solblom med nåværende brukernavn i parentes. Synes testen din ser veldig fin ut, metode er kjent for å være litt trege, så jeg ville ikke stresset. Gratulerer igjen :Heartred

Back
Topp