❤️IKM UKE 40❤️

Tusen takk for gode råd og at du deler erfaringer :Heartred

Jeg har snakket med legen nå og får ukentlige hcg målinger og første svangerskaps kontroll er satt opp først i november da jeg mest sannsynlig er kortere på vei en. Hva appene sier, og det pga at EL var 5 dager forsinket.

HCG 1/10: 11
HCG 3/10: 38

Leste et sted at hcg ligger på mellom 5 og 50 i uke 3, men alle appene som regner fra første dag siste mens mener jeg er over 4 uker på vei:hilarious:
Så bra!! Både resultatet på testene nå og oppfølging. Håper det gjør at du kan senke skuldrene litt :Heartred
 
Hei :) Jeg var med noen av dere i forrige ikm gruppe, og har lest alt her denne mnd, men ikke skrevet noe... Hadde kjemisk forrige gang og trodde ikke det gikk denne gangen, da jeg følte at mensen kom. Hadde ikm igår eller i dag, så tok en test i dag. Ser ikke denne positiv ut? Veldig kort tid siden sist jeg var på do, så litt lite konsentrasjon kanskje? Skal ta en ny i morgen tidlig.....
1000016862.jpg
 
Hei :) Jeg var med noen av dere i forrige ikm gruppe, og har lest alt her denne mnd, men ikke skrevet noe... Hadde kjemisk forrige gang og trodde ikke det gikk denne gangen, da jeg følte at mensen kom. Hadde ikm igår eller i dag, så tok en test i dag. Ser ikke denne positiv ut? Veldig kort tid siden sist jeg var på do, så litt lite konsentrasjon kanskje? Skal ta en ny i morgen tidlig..... Vis vedlegget 445484
Ser den klart og tydelig :love017 Hvilken test er dette?
 
Hei :) Jeg var med noen av dere i forrige ikm gruppe, og har lest alt her denne mnd, men ikke skrevet noe... Hadde kjemisk forrige gang og trodde ikke det gikk denne gangen, da jeg følte at mensen kom. Hadde ikm igår eller i dag, så tok en test i dag. Ser ikke denne positiv ut? Veldig kort tid siden sist jeg var på do, så litt lite konsentrasjon kanskje? Skal ta en ny i morgen tidlig..... Vis vedlegget 445484
Denne ser jeg godt :)
 
Hei :) Jeg var med noen av dere i forrige ikm gruppe, og har lest alt her denne mnd, men ikke skrevet noe... Hadde kjemisk forrige gang og trodde ikke det gikk denne gangen, da jeg følte at mensen kom. Hadde ikm igår eller i dag, så tok en test i dag. Ser ikke denne positiv ut? Veldig kort tid siden sist jeg var på do, så litt lite konsentrasjon kanskje? Skal ta en ny i morgen tidlig..... Vis vedlegget 445484
wohoo! Ser streken godt! :love7
 
Back
Topp