❤️IKM UKE 40❤️

Lest alt jeg kan om festeblødning i dag :hilarious: Noen spotter i opp til 2 dager!
Jeg er på dag tre, men veldig av og på. Og noen ganger rosa, noen ganger rødt og andre ganger brunt :shifty: men lite nok til at jeg ikke trenger truseinnlegg liksom. Googlet selvfølgelig jeg også:angelic: Det er flere på babyverden som skriver de har spottet i opp til 6-7 dager. Men det er nok ikke vanlig. Chat gpt kunne fortelle meg at 1-3 dager var det vanligste men i noen tilfeller lengre:android:
Så man blir ikke klok:bag::hilarious:
Når jeg har mensen fossblør jeg første 4 dagene. Typ blø igjennom tamponger på under en time
 
Går da over i CD 32, 17 dpo (eller 16? 15? 14?)

Fortsatt negative tester. Null tegn til TR! Ingen blødning eller spotting. Føler meg egentlig helt vanlig! Oppblåst, litt forstoppet (husker egentlig ikke når jeg var ordentlig på do sist, så kan droppe litt) og noe murringer/ryggvondt av og på de siste dagene. Første gang i mitt liv jeg har sett 30-tallet på syklusene mine, så aner ikke hva som skjer :laughing021 Tester blenda hver dag… vanligvis kommer mensen rett etter testing, men nå er det nada, så nå har jeg ingen triks igjen! Jobb som vanlig på dagen, så rekker ikke tenke voldsomt på det, men på kvelden blir det mye doom-scrolling.. i dag har jeg bare vært veldig trøtt! Sov fra 18-19, så fra 20-23.30, og er stuptrøtt fortsatt, så skal legge meg nå… noe rett i nesa og klør i halsen, så brygger sikkert på noe og blir syk til syden på lørdag :laughing002

PS! Har med vilje ikke vært så mye her inne, så selv om jeg ikke svarer på positive tester (grattis til dere som har fått det!!!) og øvrige innlegg, så leser jeg og er her, må bare passe på å ikke være for mye her for hodet sin del :cool:
 
Trodde forresten jeg var 17 dpo på dag 31, men det var bare hjernen som spilte meg et puss :laughing002 Hadde jo EL 16. i følge beregninger og symptomer, men mulig den skjedde 17.-18. (og faktisk muligens 19. også sånn om kroppen er ekstra forvirrende), men siste aksjeinnlegging denne mnd var 16. på kvelden, så tanta må bare komme ja!
 
Back
Topp