❤️IKM UKE 40❤️

Vis vedlegget 445269

Nok en morgen, nok en negativ :shifty:

Spotting og alt har gitt seg helt. :woot:
Vet ikke om det murrer lengre, ikke hittil i dag hvert fall. Våknet liiiiitt småkvalm, men det trenger ikke bety noe for det kan skje til vanlig også. :bag:

Ryker nok på en test til da jeg sist fikk positiv ut på dagen og ikke på første morgenurin. Uansett, skal prøve å holde meg til lunsj - selvom det mulig er veldig optimistisk for å være meg. :angelic:
Jeg ser :Heartred

Satt inn en tampong før jobb i dag sånn i tilfelle fordi vi skulle være ute hele dagen uten tilgang til do, så kom jeg på den 6 timer senere :laughing002 Ikke noe tr der nei…ugh… vi skal til syden på lørdag, så tr BØR starte i dag eller i morgen, eller så blir ferien ødelagt… neida, joda… blenda tester, så har mista håpet på bebis, men kaaan jo like vel være at el kom 2-3 dager senere enn forventet, implantasjon skjedde på dag 10 etter det igjen, og at jeg er en av de som har sein hcg-stigning :laughing021 Da er jeg isåfall på 13-14 dpo

Det ble en kort syklus (men innenfor min normal) denne mnd. Kan settes på TR. Mistenkte at eggløsningen kom tidlig denne mnd. Fint å se at det stemmer!

Satt inn en tampong før jobb i dag sånn i tilfelle fordi vi skulle være ute hele dagen uten tilgang til do, så kom jeg på den 6 timer senere :laughing002 Ikke noe tr der nei…ugh… vi skal til syden på lørdag, så tr BØR starte i dag eller i morgen, eller så blir ferien ødelagt… neida, joda… blenda tester, så har mista håpet på bebis, men kaaan jo like vel være at el kom 2-3 dager senere enn forventet, implantasjon skjedde på dag 10 etter det igjen, og at jeg er en av de som har sein hcg-stigning :laughing021 Da er jeg isåfall på 13-14 dpo
Litt på siden, meeeeeen ville bare nevne at det kan være veldig farlig å bruke tampong når man ikke har mensen ennå, kan få tampongsyke og ikke til å spøke med den :bag:
(Var litt vanskelig å ikke advare i tilfelle du ikke vet det…..) :Heartred

IMG_3929.jpeg

Var 100% sikker på at testene skulle være positiv nå, tok en digital også men den var også negativ. Er bare 10 dpo, men har vært kvalm, hatt smerter og trodd at mensen har kommet hvert dobesøk i tre dager nå. Forrige syklus fikk jeg mensen på 9 dpo, så er hvertfall glad for at lutealfasen er lenger nå.

Litt på siden, meeeeeen ville bare nevne at det kan være veldig farlig å bruke tampong når man ikke har mensen ennå, kan få tampongsyke og ikke til å spøke med den :bag:
(Var litt vanskelig å ikke advare i tilfelle du ikke vet det…..) :Heartred
Ja det vet jeg, men vettu når man jobber i barnehage uten tilgang på do, så setter man inn den tampongen heller enn å risikere å blø ut i 3 grader og regn :laughing002 Det har skjedd før med kolleger det også, og da må man faktisk bare stå der blodig og jævlig, for det er ikke anledning til å gå ifra… så den sjansen tok jeg i dag

Ja det vet jeg, men vettu når man jobber i barnehage uten tilgang på do, så setter man inn den tampongen heller enn å risikere å blø ut i 3 grader og regn :laughing002 Det har skjedd før med kolleger det også, og da må man faktisk bare stå der blodig og jævlig, for det er ikke anledning til å gå ifra… så den sjansen tok jeg i dag
Høres forståelig ut det :joyful:

Er så redd for for lite økning grunnet tidligere erfaring. Ser dere noen økning her? Nr 1 er i dag, nr 2 er i går og nr 3 er på mandag… :nailbiting: Og hvordan går det med testingen hos dere andre?:Heartred

Vedlegg

• IMG_8783.jpeg
    IMG_8783.jpeg
    451,8 KB · Visninger: 57
  • IMG_8719.jpeg
    IMG_8719.jpeg
    194,9 KB · Visninger: 59
  • IMG_8703.jpeg
    IMG_8703.jpeg
    540,8 KB · Visninger: 57
Back
Topp