Hasselnøtt91
Flørter med forumet
Ååå føler den! Lykke til! Post bilde her når du har tatt ny testJeg er på jobb selv, men gjett om det skal testes! Prøver å holde meg til lunsj, men sliter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå føler den! Lykke til! Post bilde her når du har tatt ny testJeg er på jobb selv, men gjett om det skal testes! Prøver å holde meg til lunsj, men sliter
Eier ingen skam! Er sååå utålmodig. Den var selvfølgelig helt hvit. Ikke en skygge engangÅåå føler den! Lykke til! Post bilde her når du har tatt ny test
Så dumt:-( men det er fortsatt tidlig så mye kanskje fortsatt skje. Krysser fingrene for degEier ingen skam! Er sååå utålmodig. Den var selvfølgelig helt hvit. Ikke en skygge engang
Og brun utflod har økt igjen
huff ja, håpet svinner henn for hver negative test.Så dumt:-( men det er fortsatt tidlig så mye kanskje fortsatt skje. Krysser fingrene for deg
Åååå krysser fingrene Her har det kommet en del blod på papiret, venter bare på å se om det øker og er tr, selv om det ser helt annerledes utEier ingen skam! Er sååå utålmodig. Den var selvfølgelig helt hvit. Ikke en skygge engang
Og brun utflod har økt igjen
Hvor mange dpo? Er det nå du egentlig skal ha TR?Åååå krysser fingrene Her har det kommet en del blod på papiret, venter bare på å se om det øker og er tr, selv om det ser helt annerledes ut
9 dpo tror jeg - har ikke tempet men får eggløsningssmerter, så forventer tr på 10 dpoHvor mange dpo? Er det nå du egentlig skal ha TR?
Neeei så gøy!
Gratulerer så mye liste oppdatert.
Neeei så gøy!
Gratulerer <3333
Tuuusen takkGratulerer så mye liste oppdatert.
Krysser fingrene for terminspire . Koselig å se ar lista over gravide blir lengreTuuusen takk
Hadde SA i 1prøve periode. Krysser fingrene for at spiren setter seg godt nå
Krysser fingrene for deg <33Tuuusen takk
Hadde SA i 1prøve periode. Krysser fingrene for at spiren setter seg godt nå
Ser definitivt noe på den øverste )))) ser du de godt på begge irl?
Litt usikker føler jeg har streksynSer definitivt noe på den øverste )))) ser du de godt på begge irl?
Jeg ogLitt usikker føler jeg har streksyn
Vi må vell brenne av en ikveld åJeg og