❤️IKM UKE 40❤️

Jeg finner det ikke jeg…
IMG_7213.jpeg

Ikke slutt! Jeg testet som tidligere nevnt før positivt 14 dager etter EL sist :Heartred
Er jo grytidlig enda! Men testet kjempetidlig positiv med begge to jeg har fra før:bag:

Dere elsker jo å se tester, så her er kveldens tester. Og nei, det er ingen strek. Har sjekket de tusen ganger:shifty::hilarious:

Vedlegg

• IMG_9380.jpeg
    IMG_9380.jpeg
    3,8 MB · Visninger: 59
Last edited:
Her venter jeg fortsatt på tr, fortsatt blenda tester… CD 30 og 15 dpo og dermed en dag «forsinket» (skriver det sånn fordi jeg aldri har gått en dag over 29 dager, men er jo ikke forsinket når det bare er en dag over!) :arghh: :think005 Har ikke hatt sex etter EL dag, så ikke noe sjangse om EL er senere enn normalt heller…

Veldig spennende med tester :hilarious:
Jeg jobber så hardt for å hvert fall vente til leggetid før jeg tester på nytt! Selvom det egentlig er helt unødvendig også. Burde vente til i morgen…. :hilarious:
Kommer til å bli så skuffet av negativ test i morgen tidlig. Føler liksom at da er jeg i aaaaaallefall der jeg kan få positive tester. Får jo ikke en skygge engang!!:finger::shifty::shifty::shifty::shifty:

Jeg jobber så hardt for å hvert fall vente til leggetid før jeg tester på nytt! Selvom det egentlig er helt unødvendig også. Burde vente til i morgen…. :hilarious:
Kommer til å bli så skuffet av negativ test i morgen tidlig. Føler liksom at da er jeg i aaaaaallefall der jeg kan få positive tester. Får jo ikke en skygge engang!!:finger::shifty::shifty::shifty::shifty:
Bare blenda! God natt fra testetøsen:bag::arghh:

Bare blenda hvitt her også. Tom for tester også! Så tenker nå blir det noen dager uten testing før jeg rød og kjøpe på dagligvare. Syns det er så flaut, eller bor på veldig lite sted og plutselig står det en kollega eller en mamma fra barnehagen jeg jobber i bak meg i kassa eller noe! :smiley-ashamed008 :rolleyes: selv om de fleste vet hva jeg har vært i gjennom.. Er jo ikke det rareste og kjøpe. Men husker godt jeg satt i kassa og folk kjøpte det eller kondomer, så la jeg det kjapt oppå disken så de kunne putte i lomma eller veska! :smiley-angelic002

Back
Topp