❤️IKM UKE 40❤️

Blenda her, 10 DPO. Har ingen symptomer, og med blenda test nå så er det nok garantert ikke noe. Det positive er at TR ikke har dukket opp enda, så jeg får minimum 9 dagers lutealfase. Håper på noen dager til :smiley-angelic001 Da kan jeg bli litt positivt innstilt til neste prøveperiode. Hvis ikke må jeg vurdere å kutte amming helt… Selvom mini nå blir 16 mnd er han veldig avhengig av de ammestundene vi har:shy:
IMG_8710.jpeg
 
Blenda her, 10 DPO. Har ingen symptomer, og med blenda test nå så er det nok garantert ikke noe. Det positive er at TR ikke har dukket opp enda, så jeg får minimum 9 dagers lutealfase. Håper på noen dager til :smiley-angelic001 Da kan jeg bli litt positivt innstilt til neste prøveperiode. Hvis ikke må jeg vurdere å kutte amming helt… Selvom mini nå blir 16 mnd er han veldig avhengig av de ammestundene vi har:shy:Vis vedlegget 445261
Ikke gi opp enda! :Heartred

Jeg har ingen syntomer annet enn litt murring og en smule trøttere enkelte dager. Krysser fingrene for at du får en positiv test :Heartbigred
 
IMG_9383.jpeg


Nok en morgen, nok en negativ :shifty:

Spotting og alt har gitt seg helt. :woot:
Vet ikke om det murrer lengre, ikke hittil i dag hvert fall. Våknet liiiiitt småkvalm, men det trenger ikke bety noe for det kan skje til vanlig også. :bag:

Ryker nok på en test til da jeg sist fikk positiv ut på dagen og ikke på første morgenurin. Uansett, skal prøve å holde meg til lunsj - selvom det mulig er veldig optimistisk for å være meg. :angelic:
 
Last edited:
Syklusdag 31, 17 dpo, blenda tester :rolleyes: Aldri hatt så lang syklus før! Ingen tegn til mensen, ingen tegn til positiv test… hva nå?
Er du helt sikker på EL? Hvis ja er det ikke håp lenger, men hvis EL er usikker og kom senere enn du tror, så er det fortsatt håp ❤️
 
Vis vedlegget 445269

Nok en morgen, nok en negativ :shifty:

Sportting og alt har gitt seg helt. :woot:
Vet ikke om det murrer lengre, ikke hittil i dag hvert fall. Våknet liiiiitt småkvalm, men det trenger ikke bety noe for det kan skje til vanlig også. :bag:

Ryker nok på en test til da jeg sist fikk positiv ut på dagen og ikke på første morgenurin. Uansett, skal prøve å holde meg til lunsj - selvom det mulig er veldig optimistisk for å være meg. :angelic:
Ser noe på denne, men vanskelig å si om det er indentation line eller begynnende babystrek? Spennende, krysser fingrene! :nailbiting:
 
Ser noe på denne, men vanskelig å si om det er indentation line eller begynnende babystrek? Spennende, krysser fingrene! :nailbiting:
Så den selv nå, men ganske sikker på den ikke syntes i virkeligheten :shifty:
 
Man kan ikke ta bilde av noe som ikke fins! :laughing002 Ergo er konklusjonen at hvis både jeg og deg kan se noe, så er det noe. Krysser fingrene for spire :love017
Fin tanke! Takk for lykkeønskninger. Håper du har rett:angelic: <3333
Gjett om jeg sliter med å vente til lunsj nå da!!
 
Er du helt sikker på EL? Hvis ja er det ikke håp lenger, men hvis EL er usikker og kom senere enn du tror, så er det fortsatt håp ❤️
El kan potensielt ha kommet 17. eller 18. (usannsynlig) men la inn aksjer siste gang denne mnd den 16. før mannen dro på turné, så burde vært positiv nå om det satt uansett…
 
Vis vedlegget 445269

Nok en morgen, nok en negativ :shifty:

Spotting og alt har gitt seg helt. :woot:
Vet ikke om det murrer lengre, ikke hittil i dag hvert fall. Våknet liiiiitt småkvalm, men det trenger ikke bety noe for det kan skje til vanlig også. :bag:

Ryker nok på en test til da jeg sist fikk positiv ut på dagen og ikke på første morgenurin. Uansett, skal prøve å holde meg til lunsj - selvom det mulig er veldig optimistisk for å være meg. :angelic:
Jeg ser også noe svakt!! :love017

10dpo - noen med streksyn som ser noe her?:smiley-angelic001 jeg ser noe veldig veldig svakt hvis jeg redigerer bildet:bag::angelic:Vis vedlegget 445271
Jeg seeer!! :love7
 
Back
Topp