Love it gå på do der og testHilsen viljestyrken selv..
Og ja, jeg sitter på legekontoret nå for å måle hcg, spent på svar men kan ta 1-2 dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Love it gå på do der og testHilsen viljestyrken selv..
Og ja, jeg sitter på legekontoret nå for å måle hcg, spent på svar men kan ta 1-2 dager
Var det med ukesindikator? Er nemlig kun den jeg har kjøpt men har lest om andre som har fått 1-2 på 9dpo - og det er jeg i dagJeg fikk positiv digital på denne forrige måned (10 DPO), så slår ut tidlig!: Vis vedlegget 445219
Har fobi mot offentlig toalett så venter heller til jeg kommer hjem, maks 1 time så er svarer publisert herLove it gå på do der og test
Jeg fikk 1-2 på like lys strek sist!Var det med ukesindikator? Er nemlig kun den jeg har kjøpt men har lest om andre som har fått 1-2 på 9dpo - og det er jeg i dag
Dere et nå 54 minutter siden du skrevHar fobi mot offentlig toalett så venter heller til jeg kommer hjem, maks 1 time så er svarer publisert her
Venter på testsvaret nåDere et nå 54 minutter siden du skrev
Jeg har fått positiv med uker 9 DPO med alle mine tidligere barn
GratulererDa var det slående klart, og jeg kan settes på gravid, sitter på badegulvet og gråter som en foss (kun gledestårer såklart)
Tusen tusen takk!!Gratulerer
Der ja! Herregud så gøy for deg! Gratulerer så mye inn i juni-gruppen på deg da? Håper jeg følger deg videre i termingruppeDa var det slående klart, og jeg kan settes på gravid, sitter på badegulvet og gråter som en foss (kun gledestårer såklart)
GratulererDa var det slående klart, og jeg kan settes på gravid, sitter på badegulvet og gråter som en foss (kun gledestårer såklart)
Hurra meg rundtDa var det slående klart, og jeg kan settes på gravid, sitter på badegulvet og gråter som en foss (kun gledestårer såklart)
Når tester du?Helt umennesklig trøtt i dag og i går uten at noe spesielt har skjedd - normalt med søvn, var sykemeldt for det nesten hele svagnerskapet sist! Symptom eller bare lav på d-vitamin? Aaaaah følger med på alle her og bare veeeeeeeenter på min tur å teste syyyyyyyykt utålmodig nå
Tusen takk! Jeg skjønner ikke dette med juni gruppe etc, er det her inne på forumet?Der ja! Herregud så gøy for deg! Gratulerer så mye inn i juni-gruppen på deg da? Håper jeg følger deg videre i termingruppe
Du må ut av «vi som prøver…..» forumet og opp på årstall 2025, så finner du juni inni der Ligger under nyeste termingrupperTusen takk! Jeg skjønner ikke dette med juni gruppe etc, er det her inne på forumet?
ÅååååhDa var det slående klart, og jeg kan settes på gravid, sitter på badegulvet og gråter som en foss (kun gledestårer såklart)
Gjett hvem som nettopp fikk varsel fra posten om at de er levert i postkassen! Gahhh har lyst å løpe fra jobbHåper de kommer fort
Det var ukesindikator jeg brukte på 10 DPO, så tipper den slår ut!Søren så ikke disse meldingene før jeg hadde vært på apoteket. Har kun kjøpt med ukesindikator men gjett om det skal testes i dag!! Kjøpte såklart 2 pk