❤️IKM UKE 40❤️

Morgenens test (bilde 1) sammenlignet med i går kveld (bilde 2) og gårsdagens morgen (bilde 3)

Vedlegg

• IMG_8719.jpeg
    IMG_8719.jpeg
    195,1 KB · Visninger: 59
  • IMG_8703.jpeg
    IMG_8703.jpeg
    540,9 KB · Visninger: 61
  • IMG_8666.jpeg
    IMG_8666.jpeg
    562 KB · Visninger: 62
Morgenens test (bilde 1) sammenlignet med i går kveld (bilde 2) og gårsdagens morgen (bilde 3)
ååå dette er fint å se!:gen014 Babystrek jo:shy:
Jeg venter utålmodig på mine babyplan tester i posten som jeg bestilte på torsdag:inpain:

4+1 i dag, her er tester fra søndag, mandag og i dag (nederst). Ser man på stigningen på dagens mot søndagens, så er den vel helt innafor. Forrige svangerskap hadde jeg helt syk stigning av hcg, så det er uvant å ha såpass "svake" tester :bag:
Vis vedlegget 445181
Fine streker :gen014

Dagens test! Intet å skryte av. :shifty: Ryker fort på flere ila dagen. :bag: :hilarious: Tror streken i går var ønsketenkning, for den burde såfall vært synlig i dag:bag:
Samtidig skjønner jeg lite hvis dette ikke er noe, for mage og korsrygg jobber døgnet rundt :hilarious:

Vedlegg

• IMG_9368.jpeg
    IMG_9368.jpeg
    759,8 KB · Visninger: 46
Last edited:
Dagens test! Intet å skryte av. :shifty: Ryker fort på flere ila dagen. :bag: :hilarious: Tror streken i går var ønsketenkning, for den burde såfall vært synlig i dag:bag:
Samtidig skjønner jeg lite hvis dette ikke er noe, for mage og korsrygg jobber døgnet rundt :hilarious:
Spennende! Hvor mange dpo nå?

Spennende! Hvor mange dpo nå?
Litt vanskelig å si, for testet ikke etter EL. Og har lange uregelmessige sykluser. Men ifht EL slim og samleie så er det et sted mellom 6-10 dpo. (Da har jeg tatt de absolutte ytterpunktene) Jeg har tatt utgangspunkt i at jeg er rundt 8 i dag.

Håper så inderlig:smiley-angelic001
Det jo være det. Jeg husker jeg fikk positiv på digital med sånn strek. Og den er sikkert enda sterkere senere i dag:smiley-bounce016

Så kjekt å se babystreker :Heartred Veldig lite symptomer her nå, så kjenner jeg har lett for å miste troa... Har hatt mye symptomer tidligere (1 kjemisk og 1 spire) og sammenligner veldig med det, selv om jeg egentlig vet at hvert svangerskap kan være helt ulikt. Har hatt litt småmurring, men ikke like mye som før, og egentlig ingenting det siste døgnet. 8 dpo i dag.

Back
Topp