Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, om trikset er å være tett i nesa for å slippe kvalme så vil jeg være tett hele tidenHelt fin, har egentlig ingen symptomer nå, annet enn litt murringer i ny og ned. Er forkjøla da, så kanskje jeg slipper unna kvalmen en stund siden jeg er tett i nesa
Det der er jo babystrek!Morgenens test (bilde 1) sammenlignet med i går kveld (bilde 2) og gårsdagens morgen (bilde 3)
ååå dette er fint å se! Babystrek joMorgenens test (bilde 1) sammenlignet med i går kveld (bilde 2) og gårsdagens morgen (bilde 3)
Fine streker4+1 i dag, her er tester fra søndag, mandag og i dag (nederst). Ser man på stigningen på dagens mot søndagens, så er den vel helt innafor. Forrige svangerskap hadde jeg helt syk stigning av hcg, så det er uvant å ha såpass "svake" tester
Vis vedlegget 445181
Spennende! Hvor mange dpo nå?Dagens test! Intet å skryte av. Ryker fort på flere ila dagen. Tror streken i går var ønsketenkning, for den burde såfall vært synlig i dag
Samtidig skjønner jeg lite hvis dette ikke er noe, for mage og korsrygg jobber døgnet rundt
Morgenens test (bilde 1) sammenlignet med i går kveld (bilde 2) og gårsdagens morgen (bilde 3)
Enig! Det der må være babystrek!Det der er jo babystrek!
Litt vanskelig å si, for testet ikke etter EL. Og har lange uregelmessige sykluser. Men ifht EL slim og samleie så er det et sted mellom 6-10 dpo. (Da har jeg tatt de absolutte ytterpunktene) Jeg har tatt utgangspunkt i at jeg er rundt 8 i dag.Spennende! Hvor mange dpo nå?
Håper de kommer fortååå dette er fint å se! Babystrek jo
Jeg venter utålmodig på mine babyplan tester i posten som jeg bestilte på torsdag
Det der er jo babystrek!
ååå dette er fint å se! Babystrek jo
Jeg venter utålmodig på mine babyplan tester i posten som jeg bestilte på torsdag
Håper så inderligEnig! Det der må være babystrek!
Gratulerer!!Blir gjerne med her jeg da
Sommerfugl00 - 28 - B3 - PP1 - EL? - IKM 30/9Vis vedlegget 445192
Ja, hadde håpet de kom i dag!Håper de kommer fort
Det må jo være det. Jeg husker jeg fikk positiv på digital med sånn strek. Og den er sikkert enda sterkere senere i dagHåper så inderlig
Ser den tydelig!Damer!! Hjelp! Ser dere det samme som meg???
Kjøpte test før jobb og måtte bare teste!!
Vis vedlegget 445199
Ja! Ser veldig godt.Damer!! Hjelp! Ser dere det samme som meg???
Kjøpte test før jobb og måtte bare teste!!
Vis vedlegget 445199