❤️IKM UKE 40❤️

Morgenens test (bilde 1) sammenlignet med i går kveld (bilde 2) og gårsdagens morgen (bilde 3)
 

Vedlegg

  • IMG_8719.jpeg
    IMG_8719.jpeg
    195,1 KB · Visninger: 16
  • IMG_8703.jpeg
    IMG_8703.jpeg
    540,9 KB · Visninger: 16
  • IMG_8666.jpeg
    IMG_8666.jpeg
    562 KB · Visninger: 16
Morgenens test (bilde 1) sammenlignet med i går kveld (bilde 2) og gårsdagens morgen (bilde 3)
ååå dette er fint å se!:gen014 Babystrek jo:shy:
Jeg venter utålmodig på mine babyplan tester i posten som jeg bestilte på torsdag:inpain:
 
4+1 i dag, her er tester fra søndag, mandag og i dag (nederst). Ser man på stigningen på dagens mot søndagens, så er den vel helt innafor. Forrige svangerskap hadde jeg helt syk stigning av hcg, så det er uvant å ha såpass "svake" tester :bag:
Vis vedlegget 445181
Fine streker :gen014
 
Dagens test! Intet å skryte av. :shifty: Ryker fort på flere ila dagen. :bag: :hilarious: Tror streken i går var ønsketenkning, for den burde såfall vært synlig i dag:bag:
Samtidig skjønner jeg lite hvis dette ikke er noe, for mage og korsrygg jobber døgnet rundt :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_9368.jpeg
    IMG_9368.jpeg
    759,8 KB · Visninger: 14
Last edited:
Spennende! Hvor mange dpo nå?
Litt vanskelig å si, for testet ikke etter EL. Og har lange uregelmessige sykluser. Men ifht EL slim og samleie så er det et sted mellom 6-10 dpo. (Da har jeg tatt de absolutte ytterpunktene) Jeg har tatt utgangspunkt i at jeg er rundt 8 i dag.
 
Håper så inderlig:smiley-angelic001
Det jo være det. Jeg husker jeg fikk positiv på digital med sånn strek. Og den er sikkert enda sterkere senere i dag:smiley-bounce016
 
Back
Topp