Slår ut på digital i morgen tenker jeg gratulerer! Håper spira sitter hele veien!Morgenens test (bilde 1) sammenlignet med i går kveld (bilde 2) og gårsdagens morgen (bilde 3)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slår ut på digital i morgen tenker jeg gratulerer! Håper spira sitter hele veien!Morgenens test (bilde 1) sammenlignet med i går kveld (bilde 2) og gårsdagens morgen (bilde 3)
Velkommen og gratulererBlir gjerne med her jeg da
Sommerfugl00 - 28 - B3 - PP1 - EL? - IKM 30/9Vis vedlegget 445192
Ååå, som jeg håper du har en spire! Vil ha deg med inn i Juni-termingruppa Ikke sikkert det trenger å ha noe å si - jeg har heller nesten ingen symptomer 8 dpo er fortsatt tidligSå kjekt å se babystreker Veldig lite symptomer her nå, så kjenner jeg har lett for å miste troa... Har hatt mye symptomer tidligere (1 kjemisk og 1 spire) og sammenligner veldig med det, selv om jeg egentlig vet at hvert svangerskap kan være helt ulikt. Har hatt litt småmurring, men ikke like mye som før, og egentlig ingenting det siste døgnet. 8 dpo i dag.
Gleder meg til å teste allerede! Pga tidligere MA har jeg fått time til hcg i dag og torsdagDet må jo være det. Jeg husker jeg fikk positiv på digital med sånn strek. Og den er sikkert enda sterkere senere i dag
JA!!!Damer!! Hjelp! Ser dere det samme som meg???
Kjøpte test før jobb og måtte bare teste!!
Vis vedlegget 445199
Herregud så spennende og gøy!Gleder meg til å teste allerede! Pga tidligere MA har jeg fått time til hcg i dag og torsdag
Allerede? Da måååå jeg kjøpe digital i dagSlår ut på digital i morgen tenker jeg gratulerer! Håper spira sitter hele veien!
De er ganske god på å fange opp de digitale også. HihiiAllerede? Da måååå jeg kjøpe digital i dag
Ja veldig!Herregud så spennende og gøy!
Gratulerer så myeMorgenens test (bilde 1) sammenlignet med i går kveld (bilde 2) og gårsdagens morgen (bilde 3)
Litt redd for å jinxe, men tusen takkGratulerer så mye
Vanlig med uker eller tidlig test med pluss og minus?De er ganske god på å fange opp de digitale også. Hihii
Pluss og minus er slik ultratidlig, men med den sterke din tror jeg du får på den med uker en av hver, så tar du en i dag?Vanlig med uker eller tidlig test med pluss og minus?
EnigPluss og minus er slik ultratidlig, men med den sterke din tror jeg du får på den med uker en av hver, så tar du en i dag?
Jeg fikk positiv digital på denne forrige måned (10 DPO), så slår ut tidlig!:Allerede? Da måååå jeg kjøpe digital i dag
Absolutt. Min (vanlige) digitale slo ut 10dpo. En tidlig digital med pluss og minus vil slå ut nå, kanskje ukesindikator og, men sistnevnte slår ut i morgen du er utvilsomt gravidAllerede? Da måååå jeg kjøpe digital i dag
Kjør på!Jeg fikk positiv digital på denne forrige måned (10 DPO), så slår ut tidlig!: Vis vedlegget 445219
Pluss og minus er slik ultratidlig, men med den sterke din tror jeg du får på den med uker en av hver, så tar du en i dag?
Søren så ikke disse meldingene før jeg hadde vært på apoteket. Har kun kjøpt med ukesindikator men gjett om det skal testes i dag!! Kjøpte såklart 2 pkEnig