❤️IKM UKE 40❤️

Ser noe svakt. Men gjorde det selv på min CB tidligere i dag. Negativt på strimmel. Så spørsmålet er om den bare var bedre i sensitivitet eller om den var skyggestrek! Fikk til svar at folk hadde dårlig erfaring med den. Men det var CB ultratidlig da..
Ja, tror jeg skal tenke at den er negativ. Har også hørt om flere som har fått skyggestek.. Jeg får kjøpe et annet merke i morgen :smiley-ashamed004

Hvilke bruker dere?
 
Vet ikke om jeg klarer å vente flere dager :smiley-bounce022 Men har skjønt det er mange som bruker de!
Jeg føler flere har en negativ erfaring med alle merkene:angelic::hilarious: samtidig tenker jeg om den streken du fikk i dag var babystrek, så vil den jo være sterkere i morgen og kanskje ville den da uansett vist på de fleste merker :happy:
 
Hei!
Har testet positivt på Make Sure, så tenkte ta en digital for å «være helt sikker». Ganske så overraskende viste den «ikke gravid», til tross for en nokså tydelig strek?
Strimlen ble tatt på morgenen, og den digitale ca. midt på dagen, men føler uansett den burde vært positiv siden jeg skulle hatt mensen i dag?
Vis vedlegget 445168
Er det den digitale med eller uten uker dette?
 
Kveldens test! Med det sier jeg god natt og håper på bedre svar i morgen :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_9363.jpeg
    IMG_9363.jpeg
    3,4 MB · Visninger: 30
  • IMG_9362.jpeg
    IMG_9362.jpeg
    3,5 MB · Visninger: 29
Jeg stoler ikke på strek-synet mitt lengre, føler jeg ser streker uansett nå:angelic::hilarious: men takk som har troen for meg! Hehe. Blir spennende i morgen tidlig:angelic:
Blir jo gal av streker etter mange mnd prøving , men ja jeg synes jo jeg ser noe … spennende å se i måra :D
 

Vedlegg

  • IMG_7927.jpeg
    IMG_7927.jpeg
    714,2 KB · Visninger: 12
  • IMG_7926.jpeg
    IMG_7926.jpeg
    1 MB · Visninger: 12
Blir jo gal av streker etter mange mnd prøving , men ja jeg synes jo jeg ser noe … spennende å se i måra :D
Takk:nailbiting: blir spennende å se. Så de ikke i virkeligheten. Kanskje om jeg virkelig la godviljen til. Men ser hva du mener nå!:bag:

Huff, ja. Prøving tar på altså!
 
Takk:nailbiting: blir spennende å se. Så de ikke i virkeligheten. Kanskje om jeg virkelig la godviljen til. Men ser hva du mener nå!:bag:

Huff, ja. Prøving tar på altså!
Med godvilje kan vi se troll på de testene :laughing002 :laughing001 Men får håpe det er babystrek altså . Masse lykke til :Heartred
 
Back
Topp