❤️IKM UKE 40❤️

Og der sprakk jeg gitt, LH har steget og (blå test)
 

Vedlegg

  • IMG_8703.jpeg
    IMG_8703.jpeg
    540,9 KB · Visninger: 60
  • IMG_8705.jpeg
    IMG_8705.jpeg
    28,2 KB · Visninger: 58
Hei!
Har testet positivt på Make Sure, så tenkte ta en digital for å «være helt sikker». Ganske så overraskende viste den «ikke gravid», til tross for en nokså tydelig strek?
Strimlen ble tatt på morgenen, og den digitale ca. midt på dagen, men føler uansett den burde vært positiv siden jeg skulle hatt mensen i dag?
IMG_9377.jpeg
 
Hei!
Har testet positivt på Make Sure, så tenkte ta en digital for å «være helt sikker». Ganske så overraskende viste den «ikke gravid», til tross for en nokså tydelig strek?
Strimlen ble tatt på morgenen, og den digitale ca. midt på dagen, men føler uansett den burde vært positiv siden jeg skulle hatt mensen i dag?
Vis vedlegget 445168
Det var sært! Jeg har fått positiv på digital med veldig svak test. Har du åpnet den for å se hvordan streken inni er? Skulle tro den vsr defekt…
 
Hei!
Har testet positivt på Make Sure, så tenkte ta en digital for å «være helt sikker». Ganske så overraskende viste den «ikke gravid», til tross for en nokså tydelig strek?
Strimlen ble tatt på morgenen, og den digitale ca. midt på dagen, men føler uansett den burde vært positiv siden jeg skulle hatt mensen i dag?
Vis vedlegget 445168
Erfaringsmessig så trenger digitalitestene mer hcg, kan det være det?
 
Jeg gjorde det du sa nå, men er ikke kjent med hvordan stripene i den digitale skal se ut når den er positiv (eller negativ)?:happy8Vis vedlegget 445169
Ja nei det er jo noe også ja. Tror alle tre må vise og det gjør jo den helt klart hos deg! Men er ikke 100% sikker.
Edit: tror alle tre strekene er der uansett. Men syns jo alle de tre er sterk. Prøve ny i morgen kanskje :bag:
 
Last edited:
Hva er erfaringen deres rundt clearblue? Har hørt at flere ikke er fornøyd?

Jeg tenkte å vente med å teste meg til i morgen men klarte ikke å vente. Tok en test etter middag. Vil jo si den er negativ men ser noe svakt (?) :scratch

IMG_4296.jpeg
IMG_4326.jpeg
 
Hva er erfaringen deres rundt clearblue? Har hørt at flere ikke er fornøyd?

Jeg tenkte å vente med å teste meg til i morgen men klarte ikke å vente. Tok en test etter middag. Vil jo si den er negativ men ser noe svakt (?) :scratch

Vis vedlegget 445170Vis vedlegget 445171
Ser noe svakt. Men gjorde det selv på min CB tidligere i dag. Negativt på strimmel. Så spørsmålet er om den bare var bedre i sensitivitet eller om den var skyggestrek! Fikk til svar at folk hadde dårlig erfaring med den. Men det var CB ultratidlig da..
 
Back
Topp