Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, den er ekstra kjipDa kan jeg settes på tr, kom i går... som betyr at el var dagen før vi gikk igang med aksjelegging... blæ. Blir ein skøy høstferie på hytte med utedo
Shitt, det blir spennende å se, imponert over at du klarer holder degIkke turt å teste enda i dag. Har en del symptomer som jeg ikke har hatt før også. Har nå de to siste dagene vært ekstremt kvalm av og på. Men i dag tok det kaka, følte meg fin når jeg sto opp og plutselig lukta jeg noe på kjøkkenet som gjorde at jeg måtte springe på do for å spy
Sovet dårlig, urolige ben og veldig virkelig drømmer. Økt utflod, murringer i bekkenet.
Kan jo være jeg som symptomspotter ut av en annen verden
Hvordan klarer du å holde deg unna å teste?! Jeg er skikkelig spent nå!!Ikke turt å teste enda i dag. Har en del symptomer som jeg ikke har hatt før også. Har nå de to siste dagene vært ekstremt kvalm av og på. Men i dag tok det kaka, følte meg fin når jeg sto opp og plutselig lukta jeg noe på kjøkkenet som gjorde at jeg måtte springe på do for å spy
Sovet dårlig, urolige ben og veldig virkelig drømmer. Økt utflod, murringer i bekkenet.
Kan jo være jeg som symptomspotter ut av en annen verden
Jeg bestilte fra billigetester.no og bestilte torsdag og fikk i dagHvor lang leveringstid? Jeg bestilte forrige uke. Løp ned på apoteket i dag og kjøpte tidligtester for jeg ikke klarte vente. Herregud
Ooh! Da får jeg de nok snartJeg bestilte fra billigetester.no og bestilte torsdag og fikk i dag
Hvordan gikk det med din test i dag?Ooh! Da får jeg de nok snart
Nei, jeg synes det er noe svakt der - spesielt på bildet til høyre! Spennende!Testetøsa her: Er det bare jeg som ser noe her???
Jeg ser noe!Testetøsa her: Er det bare jeg som ser noe her???
Jeg ser ogTestetøsa her: Er det bare jeg som ser noe her???
Blenda! Men en liten strek på CB. Stoler ikke på den tho. Leste flere skrev den var kjent for skygger…Hvordan gikk det med din test i dag?
Jeg ser!! Får lyst å teste mer jeg nåTestetøsa her: Er det bare jeg som ser noe her???
CB er altfor dyr og er veldig dårlig…Blenda! Men en liten strek på CB. Stoler ikke på den tho. Leste flere skrev den var kjent for skygger…
Nei, jeg synes det er noe svakt der - spesielt på bildet til høyre! Spennende!
Jeg ser noe!
Jeg ser og
Jeg forsøkte å redigere nå i en app både med de bildene jeg sendte og nyeJeg ser!! Får lyst å teste mer jeg nå
Do it!Jeg ser!! Får lyst å teste mer jeg nå
Gjett om jeg skal! Må bare komme meg hjem fra jobb. Irriterende med skyggestreker!Do it!
JEG SER!Jeg forsøkte å redigere nå i en app både med de bildene jeg sendte og nye