❤️IKM UKE 40❤️

Ååh, klinikken jeg skulle ringe ang fertilitetssjekk har stengt denne uka, det er høstferie.. Vi har ikke det før neste uke, så det var litt skuff. Hadde hundre spørsmål..

Da kan jeg settes på tr, kom i går... som betyr at el var dagen før vi gikk igang med aksjelegging... blæ. Blir ein skøy høstferie på hytte med utedo
Åh, den er ekstra kjip :depressed:

Ikke turt å teste enda i dag. Har en del symptomer som jeg ikke har hatt før også. Har nå de to siste dagene vært ekstremt kvalm av og på. Men i dag tok det kaka, følte meg fin når jeg sto opp og plutselig lukta jeg noe på kjøkkenet som gjorde at jeg måtte springe på do for å spy :arghh:
Sovet dårlig, urolige ben og veldig virkelig drømmer. Økt utflod, murringer i bekkenet.
Kan jo være jeg som symptomspotter ut av en annen verden :think005

Ikke turt å teste enda i dag. Har en del symptomer som jeg ikke har hatt før også. Har nå de to siste dagene vært ekstremt kvalm av og på. Men i dag tok det kaka, følte meg fin når jeg sto opp og plutselig lukta jeg noe på kjøkkenet som gjorde at jeg måtte springe på do for å spy :arghh:
Sovet dårlig, urolige ben og veldig virkelig drømmer. Økt utflod, murringer i bekkenet.
Shitt, det blir spennende å se, imponert over at du klarer holder deg :hello2 :bookworm:

Hvordan klarer du å holde deg unna å teste?! Jeg er skikkelig spent nå!!:woot:

Testetøsa her: Er det bare jeg som ser noe her??? :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_8667.jpeg
    IMG_8667.jpeg
    226,8 KB · Visninger: 74
  • IMG_8666.jpeg
    IMG_8666.jpeg
    562 KB · Visninger: 75

Vedlegg

• IMG_8671.jpeg