❤️IKM UKE 40❤️

Så leit, her også :sorry: jeg havner i en annen IKM uke 43 for neste forsøk, hva med deg? 43 eller 44?
Blir nok 44 på meg, da det ser ut som syklusene mine blir lengere :sorry:
 
Den testen så jo veldig positiv ut i mine øyne:(
Der er det jo strek…:pompus:
Jeg ser den også, men jeg har spottet tykt og mørkebrunt :dontknow:sorry: denne syklusen har vært veldig utypisk og minner heller ikke om når jeg har vært («ordentlig») gravid. Jeg så skygge på testen jeg tok i går også, tenkte det var ingenting men ser tydeligere strek i dag. Antar at dette bare er en såkalt streifer (kjemisk), og at jeg begynner å blø ordentlig snart. Sikkert etterpå, når vi har tjue gjester på besøk for bursdagsfeiringen til eldste barnet :banghead:
 
Jeg ser den også, men jeg har spottet tykt og mørkebrunt :dontknow:sorry: denne syklusen har vært veldig utypisk og minner heller ikke om når jeg har vært («ordentlig») gravid. Jeg så skygge på testen jeg tok i går også, tenkte det var ingenting men ser tydeligere strek i dag. Antar at dette bare er en såkalt streifer (kjemisk), og at jeg begynner å blø ordentlig snart. Sikkert etterpå, når vi har tjue gjester på besøk for bursdagsfeiringen til eldste barnet :banghead:
Håper det bare har vært en festeblødning og ikke kjemisk :Heartred
 
Håper det bare har vært en festeblødning og ikke kjemisk :Heartred
Typisk implantasjon skjer mellom 6-12 dpo, det gjør meg ikke så håpefull :( tempkurven min hadde gått opp igjen i dag forresten, noe som også er merkelig. Tør ikke håpe på noe :dontknow
 
Typisk implantasjon skjer mellom 6-12 dpo, det gjør meg ikke så håpefull :( tempkurven min hadde gått opp igjen i dag forresten, noe som også er merkelig. Tør ikke håpe på noe :dontknow
Høres jo lovende ut med tempoøkning! Testen din ser jo positiv ut også :) kan jeg se grafen din?
 
ingen tvil i dag:nailbiting:
IMG_9364.jpeg
 
Høres jo lovende ut med tempoøkning! Testen din ser jo positiv ut også :) kan jeg se grafen din?
IMG_0804.jpeg

Her er grafen. Har lagt inn at tr kom i dag, men har ikke begynt å blø enda. Vanligvis kommer tr «som et brak» og det er mye med en gang, aldri spotting først :dontknow får vel teste i morgen, men er tom for tidligtester.
 
Vis vedlegget 445109
Her er grafen. Har lagt inn at tr kom i dag, men har ikke begynt å blø enda. Vanligvis kommer tr «som et brak» og det er mye med en gang, aldri spotting først :dontknow får vel teste i morgen, men er tom for tidligtester.
Blir veldig spennende å se om tr kommer for fullt snart eller om du faktisk er gravid nå :nailbiting:
 
Takk for svar og nyttig tips:happy093 elsker at det står "Most popular" i rød skrift hvis man velger pakke med 100 tester :hilarious: Overraskende rask levering på dem, kanskje jeg må klikke hjem noen sånne :angelic: Veldig hyggelig pris på dem også.
Jeg sniker og har ikke lest resten om disse, men min erfaring er at de er vanskelig å tyde/lese og slår ut sent ❤️
 
Back
Topp