Så leit, her også jeg havner i en annen IKM uke 43 for neste forsøk, hva med deg? 43 eller 44?Da kom TR, så da gikk det ikke denne gangen heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så leit, her også jeg havner i en annen IKM uke 43 for neste forsøk, hva med deg? 43 eller 44?Da kom TR, så da gikk det ikke denne gangen heller
Den testen så jo veldig positiv ut i mine øyneTr her også, cd 28, så syklus ble 27 dager. Og denne da, 13 dpo
Vis vedlegget 445100
Blir nok 44 på meg, da det ser ut som syklusene mine blir lengereSå leit, her også jeg havner i en annen IKM uke 43 for neste forsøk, hva med deg? 43 eller 44?
Der er det jo strek…Tr her også, cd 28, så syklus ble 27 dager. Og denne da, 13 dpo
Vis vedlegget 445100
Den testen så jo veldig positiv ut i mine øyne
Jeg ser den også, men jeg har spottet tykt og mørkebrunt denne syklusen har vært veldig utypisk og minner heller ikke om når jeg har vært («ordentlig») gravid. Jeg så skygge på testen jeg tok i går også, tenkte det var ingenting men ser tydeligere strek i dag. Antar at dette bare er en såkalt streifer (kjemisk), og at jeg begynner å blø ordentlig snart. Sikkert etterpå, når vi har tjue gjester på besøk for bursdagsfeiringen til eldste barnetDer er det jo strek…
Dumt at vi havner i forskjellige grupper. Jeg ønsker deg i alle fall masse lykke til neste PPBlir nok 44 på meg, da det ser ut som syklusene mine blir lengere
Håper det bare har vært en festeblødning og ikke kjemiskJeg ser den også, men jeg har spottet tykt og mørkebrunt denne syklusen har vært veldig utypisk og minner heller ikke om når jeg har vært («ordentlig») gravid. Jeg så skygge på testen jeg tok i går også, tenkte det var ingenting men ser tydeligere strek i dag. Antar at dette bare er en såkalt streifer (kjemisk), og at jeg begynner å blø ordentlig snart. Sikkert etterpå, når vi har tjue gjester på besøk for bursdagsfeiringen til eldste barnet
Typisk implantasjon skjer mellom 6-12 dpo, det gjør meg ikke så håpefull tempkurven min hadde gått opp igjen i dag forresten, noe som også er merkelig. Tør ikke håpe på noeHåper det bare har vært en festeblødning og ikke kjemisk
Så kjedelig… samtidig som at jeg er veldig imponert over hvor godt du kjenner din egen kropp! Jeg er 31 år og har ikke peiling på noen ting. Hyggelig at du blirMensen kom nå som den "skulle" ja . Men følger med dere og heier dere andre i mål
Høres jo lovende ut med tempoøkning! Testen din ser jo positiv ut også kan jeg se grafen din?Typisk implantasjon skjer mellom 6-12 dpo, det gjør meg ikke så håpefull tempkurven min hadde gått opp igjen i dag forresten, noe som også er merkelig. Tør ikke håpe på noe
Gratulerer så mye! Skal jeg sette deg på gravid?ingen tvil i dagVis vedlegget 445107
Høres jo lovende ut med tempoøkning! Testen din ser jo positiv ut også kan jeg se grafen din?
Så leit! Håpet så på dine vegne.Mensen kom nå som den "skulle" ja . Men følger med dere og heier dere andre i mål
Gratulerer!! Hvor mange dpo er du?ingen tvil i dagVis vedlegget 445107
Blir veldig spennende å se om tr kommer for fullt snart eller om du faktisk er gravid nåVis vedlegget 445109
Her er grafen. Har lagt inn at tr kom i dag, men har ikke begynt å blø enda. Vanligvis kommer tr «som et brak» og det er mye med en gang, aldri spotting først får vel teste i morgen, men er tom for tidligtester.
Jeg sniker og har ikke lest resten om disse, men min erfaring er at de er vanskelig å tyde/lese og slår ut sentTakk for svar og nyttig tips elsker at det står "Most popular" i rød skrift hvis man velger pakke med 100 tester Overraskende rask levering på dem, kanskje jeg må klikke hjem noen sånne Veldig hyggelig pris på dem også.
Takk Ja, du kan gjøre detGratulerer så mye skal jeg sette deg på gravid?
Tusen takk for innspill!Jeg sniker og har ikke lest resten om disse, men min erfaring er at de er vanskelig å tyde/lese og slår ut sent