Yes! Må jo ha noe å gjøre i DPO-landMild stikking/murring på høyre side, overanalyserer alt som sikkert alle andre også gjør 5 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes! Må jo ha noe å gjøre i DPO-landMild stikking/murring på høyre side, overanalyserer alt som sikkert alle andre også gjør 5 dpo
Babyplan tidligtestene kom i postkassa nettopp Prøver å holde meg til neste fredag når jeg er 11dpo + ikm, fikk ikke positiv før 13dpo sist. Kaaaan være jeg ryker på en strimmel 10dpo hvis jeg har fått "tydlige" symptomerSpennende! Når starter testingen?
Jeg er ikke så god på det jeg heller, så vet ikke hva som skal til egentlig. Har ikke IKM før på mandag egentlig.Jeg er ikke god på temping, hva skal til for at FF slutter å telle dpo? Når er IKM? Skuffelsen er vond
Det kan godt hende! Den ligner på den jeg fikk i går, men var negativ i dag Har du tatt flere?Hei damer! Vi prøver ikke aktivt, men har valgt å ikke sette inn ny prevensjon etter blødningsproblemer med spiral. Har kun hatt én vanlig mensen etterpå. Fikk denne testen i dag, kan det virkelig ha gått så fort?Vis vedlegget 445049
Ser definnitivt strek, men vanskelig å se om den er rosa eller grå! Ta en ny om noen dager, og JA, det kan absolutt gå så fortHei damer! Vi prøver ikke aktivt, men har valgt å ikke sette inn ny prevensjon etter blødningsproblemer med spiral. Har kun hatt én vanlig mensen etterpå. Fikk denne testen i dag, kan det virkelig ha gått så fort?Vis vedlegget 445049
Makesure sine tester?Hei damer! Vi prøver ikke aktivt, men har valgt å ikke sette inn ny prevensjon etter blødningsproblemer med spiral. Har kun hatt én vanlig mensen etterpå. Fikk denne testen i dag, kan det virkelig ha gått så fort?Vis vedlegget 445049
Jeg har også en del stikkinger på venstre side nå, akkurat samme som sist jeg ble gravid, og også like mange dager etter EL som sistMurringer/stikkinger igjen i dag... Mest på venstre side. Muligens litt kvalm også, men sikkert bare fordi jeg er sulten… 12 dpo, og testedag i morgen Trua går litt opp og ned, i dag har jeg ikke trua igjen
Jeg ser en strek jeg ogSynes jeg skimter noe på MS, men mye svakere enn den første jeg tok i går. Tok en CB digital med ukesindikator, og den sa «ikke gravid».. Tipper jeg er 10 dpo i dag.
Har mistet håpet nå. Har bare 10-11 dager lutealfase..
Vis vedlegget 445019Vis vedlegget 445020
Har hørt den kan droppe når egget fester seg før den så går opp igjenTempdropp og fortsatt blenda tester, så ingen juni baby på oss
Vis vedlegget 445028Vis vedlegget 445027
Mellom kl 3-6 i natt så lå jeg våken og bare kjente på det som foregikk rett under navelen Kjennes ut som en ballong som drev og blåste seg opp, og slapp ut igjen… som murringer, bare uten at det er vondt/ømt liksom… sååå rart! 12 dpo i dag, ryker nok på test i morgen!
Jada, men lovte meg selv å drøye til 13-14 dpo denne gangen, så det ikke er lenge til tr om den er negativ (ikm er på 15 dpo)12 dpo? Da kan du vel teste i dag
Du gjør det ja? Mulig dette er en av de dårlige batchene til MS, og at det bare ikke slår ut på digital ennå. Men blir spennende å se i morgenJeg ser en strek jeg og
Har hørt man kan få sterkere el-test rett før tr, men 6 dpo var jo tidlig. El-tester kan jo også bli sterkere om man er gravid. Blir spennende å se fremover!Blendatest i dag (den røde, vanlig test ikke test tidlig). Har hatt en del stikkinger på venstre side, ikke helt ut mot eggstokken men litt mer sentrert mot midten. Hadde det 6-7 dpo sist jeg ble gravid og er 6dpo i dag. Tok dog også en LH test (den blå) som plutselig har blitt sterk igjen. Har noen av dere opplevd det før?
Ja det er ganske forvirrende, men tar dag for dag så får vi bare se Gleder meg til den kommende uken, da er vi jo endelig i uke 40! Håper på mange fine strekerHar hørt man kan få sterkere el-test rett før tr, men 6 dpo var jo tidlig. El-tester kan jo også bli sterkere om man er gravid. Blir spennende å se fremover!
Har du tatt noen tester i dag?Du gjør det ja? Mulig dette er en av de dårlige batchene til MS, og at det bare ikke slår ut på digital ennå. Men blir spennende å se i morgen
Sitter å heier på deg, så nå ser jeg streker på alle testene dine! Har fått skikkelig strekk øyne men, er så spent på om du er gravid nå altsåBlendatest i dag (den røde, vanlig test ikke test tidlig). Har hatt en del stikkinger på venstre side, ikke helt ut mot eggstokken men litt mer sentrert mot midten. Hadde det 6-7 dpo sist jeg ble gravid og er 6dpo i dag. Tok dog også en LH test (den blå) som plutselig har blitt sterk igjen. Har noen av dere opplevd det før?