❤️IKM UKE 40❤️

Jeg er ikke god på temping, hva skal til for at FF slutter å telle dpo? Når er IKM? Skuffelsen er vond ❤️
Jeg er ikke så god på det jeg heller, så vet ikke hva som skal til egentlig. Har ikke IKM før på mandag egentlig.
 
@Ari<3 , dpo vises faktisk ikke på ff sin chart hvis man ikke har VIP, min prøveperiode gikk ut idag :hilarious:
 
Hei damer! Vi prøver ikke aktivt, men har valgt å ikke sette inn ny prevensjon etter blødningsproblemer med spiral. Har kun hatt én vanlig mensen etterpå. Fikk denne testen i dag, kan det virkelig ha gått så fort?:smiley-ashamed004
IMG_9350.jpeg
 
Hei damer! Vi prøver ikke aktivt, men har valgt å ikke sette inn ny prevensjon etter blødningsproblemer med spiral. Har kun hatt én vanlig mensen etterpå. Fikk denne testen i dag, kan det virkelig ha gått så fort?:smiley-ashamed004Vis vedlegget 445049
Makesure sine tester?
Jeg fikk samme hin dagen. Var skygge. Men når det er sagt syns jeg din er veldig sterk for å være skygge. Ville testet med annet merke eller flere:angelic:
 
Blendatest i dag (den røde, vanlig test ikke test tidlig). Har hatt en del stikkinger på venstre side, ikke helt ut mot eggstokken men litt mer sentrert mot midten. Hadde det 6-7 dpo sist jeg ble gravid og er 6dpo i dag. Tok dog også en LH test (den blå) som plutselig har blitt sterk igjen. Har noen av dere opplevd det før? :chicken:
 

Vedlegg

  • IMG_8619.jpeg
    IMG_8619.jpeg
    220,4 KB · Visninger: 54
  • IMG_8621.jpeg
    IMG_8621.jpeg
    269,3 KB · Visninger: 51
Mellom kl 3-6 i natt så lå jeg våken og bare kjente på det som foregikk rett under navelen :laughing002 Kjennes ut som en ballong som drev og blåste seg opp, og slapp ut igjen… som murringer, bare uten at det er vondt/ømt liksom… sååå rart! 12 dpo i dag, ryker nok på test i morgen!

12 dpo? Da kan du vel teste i dag :)
 
Blendatest i dag (den røde, vanlig test ikke test tidlig). Har hatt en del stikkinger på venstre side, ikke helt ut mot eggstokken men litt mer sentrert mot midten. Hadde det 6-7 dpo sist jeg ble gravid og er 6dpo i dag. Tok dog også en LH test (den blå) som plutselig har blitt sterk igjen. Har noen av dere opplevd det før? :chicken:
Har hørt man kan få sterkere el-test rett før tr, men 6 dpo var jo tidlig. El-tester kan jo også bli sterkere om man er gravid. Blir spennende å se fremover!
 
Har hørt man kan få sterkere el-test rett før tr, men 6 dpo var jo tidlig. El-tester kan jo også bli sterkere om man er gravid. Blir spennende å se fremover!
Ja det er ganske forvirrende, men tar dag for dag så får vi bare se :happy: Gleder meg til den kommende uken, da er vi jo endelig i uke 40! Håper på mange fine streker
 
Blendatest i dag (den røde, vanlig test ikke test tidlig). Har hatt en del stikkinger på venstre side, ikke helt ut mot eggstokken men litt mer sentrert mot midten. Hadde det 6-7 dpo sist jeg ble gravid og er 6dpo i dag. Tok dog også en LH test (den blå) som plutselig har blitt sterk igjen. Har noen av dere opplevd det før? :chicken:
Sitter å heier på deg, så nå ser jeg streker på alle testene dine! Har fått skikkelig strekk øyne :laughing001 men, er så spent på om du er gravid nå altså :love7
 
Back
Topp