❤️IKM UKE 40❤️

Ja helt klart, denne fra i ettermiddag :hilarious:
Ref mitt forrige svar, prøvde å redigere for å bedre illustrere hva jeg mener med indentation line. Men med det sagt er det interessant (i mangel på er bedre ord) at «streken» til høyre (rosa streker på illustrasjonen) har fin tykkelse og er avgrenset :pompus: Det kan fint hende det er jeg som leser/tolker testen feil :shy: Ta det med en klype salt, krysser fingrene for at testene blir utvilsomt positive de neste dagene ❤️
You_Doodle_2024-09-27T08_47_40Z.jpeg
 
Jeg hoppet over testing i dag igjen. Hadde et lite tempdropp i dag, pluss at jeg hadde masse og ganske vond murring i går kveld, litt murring i dag, og livmor føles lav (at den har sunket) og åpen (myk) :dead: forrige PP kom TR denne dagen (CD26), men håper egentlig det drøyer en dag eller to, for at lutealfasen skal være lang nok :smiley-angelic001
Men i dag er jeg ikke skuffa lenger, har på en måte avfunnet meg med at det ikke klaffet, orker ikke å klamre meg til et falskt håp når tegnene tydelig indikerer noe annet enn det jeg ønsket :smiley-ashamed005
Venter i spenning på flere babystreker her inne :angel8
IMG_0750.jpeg
 
Strekkbart snørr-aktig slim/utflod i dag, tror ikke jeg pleier å ha det? Anyone? :bookworm: :hilarious: 4dpo, tiden går saaaaaaakte :dead:
 
Ref mitt forrige svar, prøvde å redigere for å bedre illustrere hva jeg mener med indentation line. Men med det sagt er det interessant (i mangel på er bedre ord) at «streken» til høyre (rosa streker på illustrasjonen) har fin tykkelse og er avgrenset :pompus: Det kan fint hende det er jeg som leser/tolker testen feil :shy: Ta det med en klype salt, krysser fingrene for at testene blir utvilsomt positive de neste dagene ❤️ Vis vedlegget 444973
Skjønner hva du mener, men bildene jeg sender er skjermdump fra Premom, og der blir alle testene litt komprimerte. Synes også det er veldig forskjellig fra en test til en annen både når det kommer til EL og hcg.

Alt dette er veldig usikkert så jeg lever som normalt inntil det motsatte er bevist :happy:
 
Skjønner hva du mener, men bildene jeg sender er skjermdump fra Premom, og der blir alle testene litt komprimerte. Synes også det er veldig forskjellig fra en test til en annen både når det kommer til EL og hcg.

Alt dette er veldig usikkert så jeg lever som normalt inntil det motsatte er bevist :happy:
Enig i at det kan være store forskjeller på ulike tester av samme merke. Tror kanskje det er oss testetøser som merker det best, men når man virkelig studerer hver minste detalj, så ser man det lett :hilarious: Jeg er optimistisk på dine vegne, fortsetter å krysse fingrene for deg :Heartred
 
Her kjøpte jeg fra eBay, tok en uke :)

Takk for svar og nyttig tips:happy093 elsker at det står "Most popular" i rød skrift hvis man velger pakke med 100 tester :hilarious: Overraskende rask levering på dem, kanskje jeg må klikke hjem noen sånne :angelic: Veldig hyggelig pris på dem også.
 
8dpo og murringer nederst i magen, nesten litt mensenlignende følelse, fryser og er småkvalm. Kan være tilfeldig men akkurat sånn var det da jeg ble gravid i fjor :nailbiting: Lurer på når det er vits å prøve å ta en test. Eggløsningen var kl 01 natt til 19/9, for ja jeg kjenner det når det skjer for å si det sånn :hilarious:
 
8dpo og murringer nederst i magen, nesten litt mensenlignende følelse, fryser og er småkvalm. Kan være tilfeldig men akkurat sånn var det da jeg ble gravid i fjor :nailbiting: Lurer på når det er vits å prøve å ta en test. Eggløsningen var kl 01 natt til 19/9, for ja jeg kjenner det når det skjer for å si det sånn :hilarious:

Det er vits, men ikke gå i kjelleren om den er blank for det er den mest sannsynlig så tidlig :)
 
Jeg blir altså så forvirra av kroppen. Siste par dagene har jeg altså vært så trøtt å sliten. Siste to dagene småkvalm også (men det kan jo være antibiotikaen jeg går på). Bruker ikke å være slik til vanlig, vanligvis har jeg enda energi på kveldene men sovna på sofaen Siste 4ish dagene. Håper virkelig det betyr noe, men til nå er det blendahvite tester... 7dpo i dag
 
Jeg blir altså så forvirra av kroppen. Siste par dagene har jeg altså vært så trøtt å sliten. Siste to dagene småkvalm også (men det kan jo være antibiotikaen jeg går på). Bruker ikke å være slik til vanlig, vanligvis har jeg enda energi på kveldene men sovna på sofaen Siste 4ish dagene. Håper virkelig det betyr noe, men til nå er det blendahvite tester... 7dpo i dag
Spennende!!! Krysser fingre for at det betyr noe :smiley-angelic001
 
Må flire… jeg tar påfyll av vippeekstentions ca hver 3. uke, og i dag var det på tide med påfyll. Vet vi bruker ca. 2 timer, så jeg spurte om å låne doen 17.00. Tisser en helt normal mengde tiss. Legger meg så ned på benken til vippeteknikeren og slapper godt av, og sovner ganske med en gang. Våkner så brått og må så tisse at jeg nesten ser gult og det er vondt :laughing002 Tenker at det sikkert ikke er lenge til vi er ferdig (aner jo ikke hva klokka er der jeg ligger med øynene igjen), så da holder jeg meg da… i det hun sier hun er ferdig så nærmest spretter jeg opp og løper på do og tisser kjempelenge! Jeg var jo «nettopp» på do! Sånn har det vært noen dager nå :smiley-angelic001:nailbiting: Håper håper håper det betyr noe! To dager til teste-dag!
 
Må flire… jeg tar påfyll av vippeekstentions ca hver 3. uke, og i dag var det på tide med påfyll. Vet vi bruker ca. 2 timer, så jeg spurte om å låne doen 17.00. Tisser en helt normal mengde tiss. Legger meg så ned på benken til vippeteknikeren og slapper godt av, og sovner ganske med en gang. Våkner så brått og må så tisse at jeg nesten ser gult og det er vondt :laughing002 Tenker at det sikkert ikke er lenge til vi er ferdig (aner jo ikke hva klokka er der jeg ligger med øynene igjen), så da holder jeg meg da… i det hun sier hun er ferdig så nærmest spretter jeg opp og løper på do og tisser kjempelenge! Jeg var jo «nettopp» på do! Sånn har det vært noen dager nå :smiley-angelic001:nailbiting: Håper håper håper det betyr noe! To dager til teste-dag!
Jeg husker det veldig godt fra forrige svangerskap, faktisk :D
 
Synes jeg skimter noe på MS, men mye svakere enn den første jeg tok i går. Tok en CB digital med ukesindikator, og den sa «ikke gravid».. Tipper jeg er 10 dpo i dag.
Har mistet håpet nå. Har bare 10-11 dager lutealfase..
Vis vedlegget 445019Vis vedlegget 445020

Kanskje noe galt med den ene i går og at denne er den «riktige» håper det er starten på noe da. Du kunne evt tatt en ultra tidlig clearblue, den fanger opp det meste.
 
Back
Topp