Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så tidlig tviler jeg på at det har noe å si. Sist jeg ble gravid, drakk jeg en del enheter på nyttårsaften, 6 dpo. Det gikk helt fint Jeg tenker at så lenge man ikke drikker alkohol daglig…Hva er deres tanker rundt å drikke alkohol i dpo-land?
Jeg er 7 dpo idag og har kjent litt murring i eggstokkene (mest i Venstre) og føler meg litt «strammere» inni magen. Tok en test nettopp som er negativ (er nok litt for tidlig enda).
Skal på en koselig middag hvor det blir servert alkohol. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Eventuelt kun ta ett eller to glass for at andre ikke skal «reagere» eller holde meg helt unna.
Vil gjerne høre deres tanker rundt dette
Personlig holder jeg meg unna, men har hatt veldig korte prøveperioder så langt (2 med nr. 1, foreløpig pp 3 nå og med kjemisk forrige). Har derfor ikke vært et veldig stort offer, og sånn sett ikke nødvendig å vurdere nærmere hva som føles riktig. Jeg tror imidlertid det ikke er noe problem. Kjenner flere som testet positivt veldig sent, og som derfor drakk i den tro at de ikke var gravide. Det har gått helt fint. De som prøver lenge og får oppfølging, får jo også beskjed av helsepersonell å leve som normalt til positiv test. Tenker derfor det går fint, men at du må ta en vurdering på hva du selv er komfortabel med!Hva er deres tanker rundt å drikke alkohol i dpo-land?
Jeg er 7 dpo idag og har kjent litt murring i eggstokkene (mest i Venstre) og føler meg litt «strammere» inni magen. Tok en test nettopp som er negativ (er nok litt for tidlig enda).
Skal på en koselig middag hvor det blir servert alkohol. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Eventuelt kun ta ett eller to glass for at andre ikke skal «reagere» eller holde meg helt unna.
Ja, var nok noe galt med den ene testen i går Veldig rart den var så sterk da! Den så jo ikke defekt ut..Kanskje noe galt med den ene i går og at denne er den «riktige» håper det er starten på noe da. Du kunne evt tatt en ultra tidlig clearblue, den fanger opp det meste.
Så tidlig tviler jeg på at det har noe å si. Sist jeg ble gravid, drakk jeg en del enheter på nyttårsaften, 6 dpo. Det gikk helt fint Jeg tenker at så lenge man ikke drikker alkohol daglig…
Tusen takk for svar ! Godt å høre hva andre tenker ogsåPersonlig holder jeg meg unna, men har hatt veldig korte prøveperioder så langt (2 med nr. 1, foreløpig pp 3 nå og med kjemisk forrige). Har derfor ikke vært et veldig stort offer, og sånn sett ikke nødvendig å vurdere nærmere hva som føles riktig. Jeg tror imidlertid det ikke er noe problem. Kjenner flere som testet positivt veldig sent, og som derfor drakk i den tro at de ikke var gravide. Det har gått helt fint. De som prøver lenge og får oppfølging, får jo også beskjed av helsepersonell å leve som normalt til positiv test. Tenker derfor det går fint, men at du må ta en vurdering på hva du selv er komfortabel med!
Ja, var nok noe galt med den ene testen i går Veldig rart den var så sterk da! Den så jo ikke defekt ut..
Merkelige symptomer, leit at det ikke var graviditetstegn. Masse lykke til nesten PPDa kan jeg tydeligvis legge til kvalme og melkelekkasje på lista over premenstruelle symptomer, og settes på TR
Lykke til, alle dere andre, krysser fingrene for kun positive tester i tråden framover
Jeg er ikke god på temping, hva skal til for at FF slutter å telle dpo? Når er IKM? Skuffelsen er vondVis vedlegget 44502411/12 dpo og fortsatt blenda test. Har ikke så mye håp igjen, å fertility friend har sluttet å telle dpo, så er vel ikke så mye håp igjen da..
Jeg lever som vanlig fram til jeg får positiv test. Sist jeg var gravid så fikk jeg positiv test dagen derpåHva er deres tanker rundt å drikke alkohol i dpo-land?
Så dumt, hadde håpet det klaffet for degTempdropp og fortsatt blenda tester, så ingen juni baby på oss
Vis vedlegget 445028Vis vedlegget 445027
Spennende! Når starter testingen?Mild stikking/murring på høyre side, overanalyserer alt som sikkert alle andre også gjør 5 dpo
Sånn har det vært hos meg også, bare på motsatt side! Overanalyserer og overtaler meg selv om at det ikke er overanalyseringMild stikking/murring på høyre side, overanalyserer alt som sikkert alle andre også gjør 5 dpo