❤️IKM UKE 40❤️

IMG_4925.jpeg
11/12 dpo og fortsatt blenda test. Har ikke så mye håp igjen, å fertility friend har sluttet å telle dpo, så er vel ikke så mye håp igjen da..
 
Hva er deres tanker rundt å drikke alkohol i dpo-land?

Jeg er 7 dpo idag og har kjent litt murring i eggstokkene (mest i Venstre) og føler meg litt «strammere» inni magen. Tok en test nettopp som er negativ (er nok litt for tidlig enda).

Skal på en koselig middag hvor det blir servert alkohol. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Eventuelt kun ta ett eller to glass for at andre ikke skal «reagere» eller holde meg helt unna. :dontknow

Vil gjerne høre deres tanker rundt dette :Heartred
 
Hva er deres tanker rundt å drikke alkohol i dpo-land?

Jeg er 7 dpo idag og har kjent litt murring i eggstokkene (mest i Venstre) og føler meg litt «strammere» inni magen. Tok en test nettopp som er negativ (er nok litt for tidlig enda).

Skal på en koselig middag hvor det blir servert alkohol. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Eventuelt kun ta ett eller to glass for at andre ikke skal «reagere» eller holde meg helt unna. :dontknow

Vil gjerne høre deres tanker rundt dette :Heartred
Så tidlig tviler jeg på at det har noe å si. Sist jeg ble gravid, drakk jeg en del enheter på nyttårsaften, 6 dpo. Det gikk helt fint :) Jeg tenker at så lenge man ikke drikker alkohol daglig… :confused005
 
Hva er deres tanker rundt å drikke alkohol i dpo-land?

Jeg er 7 dpo idag og har kjent litt murring i eggstokkene (mest i Venstre) og føler meg litt «strammere» inni magen. Tok en test nettopp som er negativ (er nok litt for tidlig enda).

Skal på en koselig middag hvor det blir servert alkohol. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Eventuelt kun ta ett eller to glass for at andre ikke skal «reagere» eller holde meg helt unna. :dontknow

Vil gjerne høre deres tanker rundt dette :Heartred
Personlig holder jeg meg unna, men har hatt veldig korte prøveperioder så langt (2 med nr. 1, foreløpig pp 3 nå og med kjemisk forrige). Har derfor ikke vært et veldig stort offer, og sånn sett ikke nødvendig å vurdere nærmere hva som føles riktig. Jeg tror imidlertid det ikke er noe problem. Kjenner flere som testet positivt veldig sent, og som derfor drakk i den tro at de ikke var gravide. Det har gått helt fint. De som prøver lenge og får oppfølging, får jo også beskjed av helsepersonell å leve som normalt til positiv test. Tenker derfor det går fint, men at du må ta en vurdering på hva du selv er komfortabel med!
 
Så tidlig tviler jeg på at det har noe å si. Sist jeg ble gravid, drakk jeg en del enheter på nyttårsaften, 6 dpo. Det gikk helt fint :) Jeg tenker at så lenge man ikke drikker alkohol daglig… :confused005
Personlig holder jeg meg unna, men har hatt veldig korte prøveperioder så langt (2 med nr. 1, foreløpig pp 3 nå og med kjemisk forrige). Har derfor ikke vært et veldig stort offer, og sånn sett ikke nødvendig å vurdere nærmere hva som føles riktig. Jeg tror imidlertid det ikke er noe problem. Kjenner flere som testet positivt veldig sent, og som derfor drakk i den tro at de ikke var gravide. Det har gått helt fint. De som prøver lenge og får oppfølging, får jo også beskjed av helsepersonell å leve som normalt til positiv test. Tenker derfor det går fint, men at du må ta en vurdering på hva du selv er komfortabel med!
Tusen takk for svar ! Godt å høre hva andre tenker også :Heartred
 
Da kan jeg tydeligvis legge til kvalme og melkelekkasje på lista over premenstruelle symptomer, og settes på TR :laughing002

Lykke til, alle dere andre, krysser fingrene for kun positive tester i tråden framover :love017
Merkelige symptomer, leit at det ikke var graviditetstegn. Masse lykke til nesten PP ❤️
 
Syklusdag 27! Premom mener jeg har IKM i dag og skrøt så fint av at jeg har timet alt «perfekt» denne syklusen og at det var på tide å teste i dag :hilarious: Den appen jeg har tracket syklusen min mest med sier IKM tirsdag. Tempen har sunket enda litt til, jeg er 12 dpo, men har ikke begynt å blø. Hadde ikke menssmerter i går eller i dag, men torsdag var veldig vond. Jeg skjønner ikke denne syklusen, den er ikke som den pleier :dontknow pleier ikke å ha vondt mellom EL og tr, får tr først og så kommer smertene. Jeg er uansett ikke gravid, har tatt en (siste??) test i dag. Egentlig klar for å bli ferdig med dette forsøket og stupe inn i neste :shy:

044D7C41-A106-4153-9D6D-42594DD764A7.jpeg
 
Hva er deres tanker rundt å drikke alkohol i dpo-land?

Jeg er 7 dpo idag og har kjent litt murring i eggstokkene (mest i Venstre) og føler meg litt «strammere» inni magen. Tok en test nettopp som er negativ (er nok litt for tidlig enda).

Skal på en koselig middag hvor det blir servert alkohol. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Eventuelt kun ta ett eller to glass for at andre ikke skal «reagere» eller holde meg helt unna. :dontknow

Vil gjerne høre deres tanker rundt dette :Heartred
Jeg lever som vanlig fram til jeg får positiv test. Sist jeg var gravid så fikk jeg positiv test dagen derpå :hilarious:
 
Nå har jeg funnet frem temp.måleren min, og skal bestille el-tester. Vurderer å slutte helt med ammingen nå, så jeg kan gå på progesterontilskudd neste syklus. Han virker ganske klar for å avslutte ammingen han også nå ❤️
 
Mellom kl 3-6 i natt så lå jeg våken og bare kjente på det som foregikk rett under navelen :laughing002 Kjennes ut som en ballong som drev og blåste seg opp, og slapp ut igjen… som murringer, bare uten at det er vondt/ømt liksom… sååå rart! 12 dpo i dag, ryker nok på test i morgen!
 
Back
Topp