❤️IKM UKE 40❤️

Håper det er en babystrek, jeg fikk dessverre tydelig strek forrige syklus på MS vanlig som dessverre var falsk. Sett at flere har fått det i det siste :(
MS er MakeSure ja? Synes folk har vært så fornøyd med den tidligere :arghh: Største frykten min er falsk strek… men satser på å teste såpass «sent» at den isåfall er mørk :cool:
 
4/3/2 DPO(?) i dag:hilarious:
 
Håper det er en babystrek, jeg fikk dessverre tydelig strek forrige syklus på MS vanlig som dessverre var falsk. Sett at flere har fått det i det siste :(
Er det MS-testene som er produsert i det siste det er sånn med? Mine er fra 2022, men går ikke ut på dato før 2025 da :laughing002
 
Mine fantastisk blenda tester i dag, 9 DPO.

20240927_081708.jpg

(kan trykkes på)

Jeg har forresten kjøpt fra eBay, kostet ikke mye. Det er utslag på 10 hcg (den blå der). Aldri fått strek på dem feil.
 
Oi! Tusen takk for at du undersøker dette for meg :Heartred Er dette en indikasjon på at jeg er gravid??? Eller kan det bare være skyggestrek?
Jeg håper virkelig at du poster en ny med sterkere strek etterpå eller så blir jeg skikkelig skuffa! Kan jo ikke tro noe annet. Hvor mange DPO er du nå?
 
Jeg håper virkelig at du poster en ny med sterkere strek etterpå eller så blir jeg skikkelig skuffa! Kan jo ikke tro noe annet. Hvor mange DPO er du nå?
I følge Premom er jeg 5dpo bare, så er nok enda litt tidlig. Skal i bursdag i dag og hadde planer om å ta meg et par enheter (inntil det motsatte er bevist). Her er bildet fra i dag, men med dårligere lys.
 

Vedlegg

  • IMG_8566.jpeg
    IMG_8566.jpeg
    28,7 KB · Visninger: 12
I følge Premom er jeg 5dpo bare, så er nok enda litt tidlig. Skal i bursdag i dag og hadde planer om å ta meg et par enheter (inntil det motsatte er bevist). Her er bildet fra i dag, men med dårligere lys.
Ser den der også, men ikke like godt som den andre.. Altså er så utrolig kjedelig om det er sterke skygger :dead: Håper virkelig for deg :love7
 

Vedlegg

  • IMG_6116.jpeg
    IMG_6116.jpeg
    113,8 KB · Visninger: 2
  • IMG_6115.jpeg
    IMG_6115.jpeg
    119,4 KB · Visninger: 2
Ser den der også, men ikke like godt som den andre.. Altså er så utrolig kjedelig om det er sterke skygger :dead: Håper virkelig for deg :love7
Tusen takk for at du er så støttende! Gleder meg til testing fra og med neste uke da de burde være mer tydelige da. Venter en pakke med tidlig tester fra babyplan. De jeg har tatt til nå er vanlige :Heartred
 
Jeg ser en rosa strek og ser de godt på redigert også.:love7 Herregud så spennende.
I følge Premom er jeg 5dpo bare, så er nok enda litt tidlig. Skal i bursdag i dag og hadde planer om å ta meg et par enheter (inntil det motsatte er bevist). Her er bildet fra i dag, men med dårligere lys.
Er strekene på metode tettere enn andre tester? Jeg synes dessverre det ser ut som indentation line, og at streken ligger litt på feil sted (for langt til høyre/for tett). Hvis man ser nøye er der en hvit stripe til venstre for den som ser ut som strek? På bildene som er invertert er stripen svart. Jeg hadde det tydelig på egne tester her om dagen. Men! 5 dpo skal være for tidlig for ekte strek, gitt at man vet helt sikkert når EL var, og EL-testene så veldig bra ut (selv om jeg ikke er en ekspert som kan utelukke tidligere EL). Jeg har masse tro og håp på at det kommer en ekte strek om noen dager! Krysser virkelig fingrene for babystrek og terminspire :smiley-angelic001❤️
 
Back
Topp