❤️IKM UKE 40❤️

Vedlegg

  • IMG_8554.png
    IMG_8554.png
    403,8 KB · Visninger: 42
Hmmm nei, er den veldig sikker? Og er den bedre enn andre tidlig tester med 10mol?
Tror ikke den nødvendigvis er bedre, men tenkte hvis digital slår ut så er det ikke bare en skygge eller vårt streksyn:angelic:
 
Aha da skjønner jeg! Her er de
Leste nettopp dette

«På bruksanvisningen på eggløsningstester så står det gjerne at i løpet av 48 timer så kan eggløsningen komme, men hos noen er det alt på vei, eller akkurat har vært, hos noen så holder LH seg høy i 2 døgn, men hos andre så er den bare høy i noen timer. Og i den siste gruppen, vil man da ikke finne eggløsningen ved å ta den bare på morgen. Vår opplevelse er at eggløsningen ofte kommer på natten, men så klart ikke hos alle.»

Så hvem vet. Kanskje hadde du EL før peak? Da kan jo det hende det er noe i de positive testene allikevel. Uansett er det dessverre kun tiden som vil vise det:angelic::bag:
 
Skjønner! Leser flere steder nå at den viser negativt selv om andre er positive og det på sikt viser seg at de er gravide
Kjedelig! men ser flere har brukt rfsu tidlig eller CB ultratidlig (ikke dig.)
 
Leste nettopp dette

«På bruksanvisningen på eggløsningstester så står det gjerne at i løpet av 48 timer så kan eggløsningen komme, men hos noen er det alt på vei, eller akkurat har vært, hos noen så holder LH seg høy i 2 døgn, men hos andre så er den bare høy i noen timer. Og i den siste gruppen, vil man da ikke finne eggløsningen ved å ta den bare på morgen. Vår opplevelse er at eggløsningen ofte kommer på natten, men så klart ikke hos alle.»

Så hvem vet. Kanskje hadde du EL før peak? Da kan jo det hende det er noe i de positive testene allikevel. Uansett er det dessverre kun tiden som vil vise det:angelic::bag:
Ja du det kan jo hende..
jeg fikk stikkinger i eggstokken 15/9 og hadde det ut mandag 16/5. da stoppet det og var lette murringer i noen dager før det avtok helt. Hadde også veldig økt sexlyst rett før disse dagene. Vi hadde sex jevnt og trutt ved peak men jeg hadde liten mer tilnærmet ingen sexlyst. Vanligvis har jeg høy ved eggløsning.
 
Ja du det kan jo hende..
jeg fikk stikkinger i eggstokken 15/9 og hadde det ut mandag 16/5. da stoppet det og var lette murringer i noen dager før det avtok helt. Hadde også veldig økt sexlyst rett før disse dagene. Vi hadde sex jevnt og trutt ved peak men jeg hadde liten mer tilnærmet ingen sexlyst. Vanligvis har jeg høy ved eggløsning.
spennende!! Kan jo godt være noe sånn da.
 
I dag kjenner jeg INGENTING igjen… :arghh: kaaaanskje en mild mild dunking på venstre side av magen litt ned for navelen… men altså ser jeg på symptomer foregående sykluser så har jeg både kvalme og murringer og ømme pupper og kviser… nå føler jeg meg bare som jeg gjør dagen etter siste mensen-dag :laughing002 Trøtt og sliten da, men vært på jobb i 8 timer, så ikke så rart det…

Er det mulig å være gravid når eneste symptom er fravær av symptomer?? :laughing002 Bare 3-4 dager igjen til jeg skal teste, 5 dager til ikm
 
I dag kjenner jeg INGENTING igjen… :arghh: kaaaanskje en mild mild dunking på venstre side av magen litt ned for navelen… men altså ser jeg på symptomer foregående sykluser så har jeg både kvalme og murringer og ømme pupper og kviser… nå føler jeg meg bare som jeg gjør dagen etter siste mensen-dag :laughing002 Trøtt og sliten da, men vært på jobb i 8 timer, så ikke så rart det…

Er det mulig å være gravid når eneste symptom er fravær av symptomer?? :laughing002 Bare 3-4 dager igjen til jeg skal teste, 5 dager til ikm
Og du klarer å la vær å teste:angelic:
 
Ja, faktisk :laughing002 Negativ er lettere å godta rett før ikm, da er det mer sikkert :dead: (jeg tror den kommer til å være negativ, fordi jeg ikke helt tror på at jeg kan være så heldig å få en nummer to…)
Håper og tror for deg:happy: Har litt samme tankene selv nå, men det er fordi de to andre gikk så enkelt. Så tenker jo på at nr 3 umulig kan gå så lett…
 
Håper og tror for deg:happy: Har litt samme tankene selv nå, men det er fordi de to andre gikk så enkelt. Så tenker jo på at nr 3 umulig kan gå så lett…
Nummer 1 blir 10 år i mai, så kroppen min er jo en helt annen enn det den var… men jeg er bare 32, syklusene mine er 29 dager lange og får mensen mellom 12-13 på dag 30 hver eneste mnd, eggløsning er stabil (kjenner den, tester ikke), og symptomene er stort sett de samme hver mnd… med første prøvde vi ikke, han var en «overraskelse» fordi mamman hans ikke hadde med prevensjon på ferie… nå vil vi så inderlig ha en lillebror/lillesøster, og ønsket er så stort at både jeg og samboer går helt i kjelleren ved negativ test… så lettere å bare tenke at det ikke blir :dontknow
 
8/9 dpo i dag.

Symptomene mine ved 8/9 dpo forrige svangerskap var urolig nattesøvn, småkvalm, ømme bryst og murringer i livmor. Men sånt kan jo variere fra svangerskap til svangerskap har jeg hørt :p
Oj spennende! Kan ikke huske når symptomene startet her. Bare kvalmen jeg husker på når kom :hilarious:
 
Back
Topp