❤️IKM UKE 40❤️

Takk for en veldig informativ tilbakemelding! :Heartred Jeg har testet med vanlige tester fra smile-reader. Skal vel være litt forsiktig med å uttale meg om hva som er Blenda og ikke da jeg helt tydelig ikke har strek syn:hilarious: her er test fra i dag tidlig:
Jeg ser jo noe her også, men som skrevet over er jo det ikke mulig 3/4 dpo. Men hvem vet, kanskje hadde du EL tidligere?:angelic:

Elsker at folk har begynt å teste. Lever på deres tester jeg:bag:
 
Veldig spennende med tester! Takk for at du deler:Heartred er dette tidlig tester? I mitt forrige svangerskap testet jeg ikke positivt før 14 dager dpo og da med en vanlig test. Tok tidlig tester uken før og samme dagen som den vanlige og den var faktisk negativ
Nei, dette er vanlige. Bruker ikke tidligtester lengre etter at jeg fikk masse falske positive/defekte tester før forrige svangerskap :shifty:
Da jeg ble gravid med ettåringen, hadde jeg kjempesterke tester allerede 11 dpo (vanlige tester)
 
Jeg ser jo noe her også, men som skrevet over er jo det ikke mulig 3/4 dpo. Men hvem vet, kanskje hadde du EL tidligere?:angelic:

Elsker at folk har begynt å teste. Lever på deres tester jeg:bag:
Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke ser, blir vel en synsundersøkelse i nær fremtid!

Ja da må EL ha vært tidligere eventuelt, men forvirrende er det! :hilarious:
 
Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke ser, blir vel en synsundersøkelse i nær fremtid!

Ja da må EL ha vært tidligere eventuelt, men forvirrende er det! :hilarious:
Blir uansett spennende fremover! Og kan godt hende jeg ser syner :laughing001
 
Her er den fruktbare perioden DEFINITIVT over. Så håper jeg bare egget slapp! :joyful:
Tørket helt opp (sorry for tmi) og lysten for å hoppe i køyen er totalt fraværende i motsetning til i helgen:dead::hilarious:
Så da er den «lange» ventetiden i gang. Jeg aner ikke om EL var lørdag eller onsdag, så det er fare for å ryke på en test allerede kommende lørdag siden det er 7 dager etter første ubeskyttede samleie:angelic::hilarious: men hvis jeg hadde EL var den nok tirs eller ons. Så jeg må nok bare smøre meg med tålmodigheten jeg IKKE eier.
 
Her er den fruktbare perioden DEFINITIVT over. Så håper jeg bare egget slapp! :joyful:
Tørket helt opp (sorry for tmi) og lysten for å hoppe i køyen er totalt fraværende i motsetning til i helgen:dead::hilarious:
Så da er den «lange» ventetiden i gang. Jeg aner ikke om EL var lørdag eller onsdag, så det er fare for å ryke på en test allerede kommende lørdag siden det er 7 dager etter første ubeskyttede samleie:angelic::hilarious: men hvis jeg hadde EL var den nok tirs eller ons. Så jeg må nok bare smøre meg med tålmodigheten jeg IKKE eier.
Veldig moro å lese, for jeg har vært helt lik. Samboer sa i går at det nå virker som om «moroa er over» og da smilte jeg lurt og svart: «ja nå får du vente til neste måned isåfall» haha. Har ekstrem lyst rundt min fruktbare fase, og enda godt er det :happy:

Spennende at du har litt forskjellige dager å forholde deg til, da har hvertfall en av oss en god unnskyldning for å teste «tidlig»:laughing002
 
Veldig moro å lese, for jeg har vært helt lik. Samboer sa i går at det nå virker som om «moroa er over» og da smilte jeg lurt og svart: «ja nå får du vente til neste måned isåfall» haha. Har ekstrem lyst rundt min fruktbare fase, og enda godt er det :happy:

Spennende at du har litt forskjellige dager å forholde deg til, da har hvertfall en av oss en god unnskyldning for å teste «tidlig»:laughing002
:hilarious:
Sannsynligheten for at EL var lørdag når el slim og alt holdt det gående til tirs/ons + el smerter var tirs/ons er vel lik 0! Men det er jo ikke 100%, så da kan jeg ikke stoppe meg selv:laughing001
Kanskje vi begge begynner for fullt på søndag:facepalm:
 
Svidde av en test idag :hilarious: Da jeg har hatt to «topper» denne mnd
IMG_9823.jpeg
 
CD25 & 10DPO, jeg har ikke testet i dag. Forrige runde kom TR på CD25, men tempen er enda høy nå. Tror ikke tr kommer i dag, selv om det føles som om den kommer hvert øyeblikk. Vurderer å teste i morgen, da har gutten som gjorde meg til mamma bursdag og det hadde vært forbi alt av forhåpninger å fått en positiv test da :shy:
IMG_0717.jpeg
 
CD25 & 10DPO, jeg har ikke testet i dag. Forrige runde kom TR på CD25, men tempen er enda høy nå. Tror ikke tr kommer i dag, selv om det føles som om den kommer hvert øyeblikk. Vurderer å teste i morgen, da har gutten som gjorde meg til mamma bursdag og det hadde vært forbi alt av forhåpninger å fått en positiv test da :shy:Vis vedlegget 444870
Så veldig lovende ut det! Hørtes ut som en fin bursdagsgave :Heartpink
 
Vickar, mente eggløsningstestene - for å se hvor sannsynlig at du var 8-9 DPO nå heller :D
 
Min negative 8 DPO, tok også en ultratidlig cb som var negativ.

20240926_095226.jpg
 
Krysser fingrene for dagene som kommer. Er ultratidlig fra CB en ny? For jeg har aldri hørt om noe annet enn tidlig fra CB før:angelic:
Mulig den bare var tidlig? :bag: :laughing002 den er ny for meg, men kunne tas 6 dager før, med elektronisk pluss eller minus.
 
Mulig den bare var tidlig? :bag: :laughing002 den er ny for meg, men kunne tas 6 dager før, med elektronisk pluss eller minus.
Ser at den heter ultratidlig! Bare visste ikke om det var samme som den som før het tidlig. Haha! :angelic:
 
Back
Topp