❤️IKM UKE 40❤️

Jeg kan settes på gravid ❤️ Etter 10 PP og 1 SA så håper jeg virkelig at spiren sitter denne gangen. Mine tester 10 DPO ❤️

Vis vedlegget 444791
Håper denne sitter hele veien! Skal jeg sette deg på gravid nå? :happy093
Edit: leste visst ikke den første setningen din :laughing002 Skal fikse! Håper gravidlista blir lengre enn tr lista :angelic:
 
Last edited:
Fortsett å teste for sikkerhetsskyld, sender deg en god klem:Heartred
Usikker på hva det blir til med testingen, men jeg temper uansett. Tempen er fortsatt høy, men venter på tempdroppet og TR egentlig :confused005 men mannen er helt sikker på at jeg er gravid, så der blir spennende å se hvem av oss som har rett :laughing002
 
Tror dessverre ikke det gikk denne pp :sorry: Blenda test i dag tidlig, men selv om 9dpo er uhyre tidlig å teste, så har jeg noen andre sterke indikasjoner på at det ikke går. Håper i så fall at TR kommer lørdag, da får jeg en syklus på 28 dager. Selvfølgelig kjedelig, forrige gang satt terminspira på PP2, men det er jo ikke «lenge» i en prøvers perspektiv :meh:

Gleder meg uansett til å følge med videre her inne og håper det dukker opp mange positive tester de neste ukene ❤️Vis vedlegget 444779
Leit når man føler håpet er ute :Heartpink
 
Ettersom jeg (uten at jeg kan svare hvorfor ref mitt tidligere innlegg) har begynt å slenge meg på testtrenden så slenger jeg med en blendahvit test fra i kveld :dance011
Tok en test da LH tydeligvis har gjort et lite hopp:hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_8497.jpeg
    IMG_8497.jpeg
    371,5 KB · Visninger: 60
Ettersom jeg (uten at jeg kan svare hvorfor ref mitt tidligere innlegg) har begynt å slenge meg på testtrenden så slenger jeg med en blendahvit test fra i kveld :dance011
Tok en test da LH tydeligvis har gjort et lite hopp:hilarious:
Blenda og blenda:bag::angelic: Mulig jeg har fått strek-syn. :nailbiting: Men syns jeg ser noe der.. hvor mange dpo er du? Kan jo være skygge og altså.
 
Også 3 DPO da dere!!!!! :laughing002 Jeg eier virkelig ingen skam
Skyggestreker jeg så da:dead: hehehe jeg tok en i dag. Før dpo land:laughing001
Hæ??? Ser du noe der? Jeg var usikker ett sekund men så synes jeg bare streken forsvant jo mer jeg stirret:nailbiting:
Hvis du er sikker på at du er 3 dpo så er det nok skyggestrek. Har hørt babyplan har litt av det(?)
 
Skyggestreker jeg så da:dead: hehehe jeg tok en i dag. Før dpo land:laughing001

Hvis du er sikker på at du er 3 dpo så er det nok skyggestrek. Har hørt babyplan har litt av det(?)
Ja ganske sikker vil jeg nå tro, hvis man kan stole 100% at EL er 24t etter peak hver syklus så!

Jeg bruker Smile reader sine, ikke babyplan :hilarious:

Godt å høre det ikke bare er meg haha, utrolig utplmodig av meg og synes det er veldig hyggelig å være «en del av» testebanden:Heartred
 
Ja ganske sikker vil jeg nå tro, hvis man kan stole 100% at EL er 24t etter peak hver syklus så!

Jeg bruker Smile reader sine, ikke babyplan :hilarious:

Godt å høre det ikke bare er meg haha, utrolig utplmodig av meg og synes det er veldig hyggelig å være «en del av» testebanden:Heartred
Ååå! Ja, det er vel egentlig ikke mulig å få så tidlig positiv. Men uansett gøy å teste. Jeg blir helt besatt av det selv. Så godt å høre at det er flere i samme båt!
 
Ettersom jeg (uten at jeg kan svare hvorfor ref mitt tidligere innlegg) har begynt å slenge meg på testtrenden så slenger jeg med en blendahvit test fra i kveld :dance011
Tok en test da LH tydeligvis har gjort et lite hopp:hilarious:
Jeg ser også strekk! Syntes den ser sterk ut.. har du den enda? Sykt at man får sånn skygge :dead:
 
Jeg ser også strekk! Syntes den ser sterk ut.. har du den enda? Sykt at man får sånn skygge :dead:
Du og??:chicken: Hmm, er det mulig å ha en positiv test allerede nå da? Jeg har vanligvis 28 dagers syklus men denne måneden peaket jeg 21/9 på LH testene.. Den ligger i søpla og det er en stund siden jeg tok den så kan kanskje ikke stole på den om jeg ser på den nå? Er veldig ny i denne testeverden :hilarious:
 
Var en tur på butikken i dag, og da ramlet det visst oppi en pakke MS gtester i handlekurven :shy: Prøvde å skjule testegalskapen fra mannen ved å legge esken i jakkelomma mi fremfor i handleposen, men ammehjernen slo til igjen og la kvitteringen OPPI handleposen, og jeg brukte MITT bankkort (ikke felleskortet) for å betale - som om han hadde sett på kontoutskriften hvilke varer jeg brukte pengene på :hilarious::facepalm: duuuh….
Lurer på om jeg ryker på første test i morgen, 8/9 dpo :bag:
 
Var en tur på butikken i dag, og da ramlet det visst oppi en pakke MS gtester i handlekurven :shy: Prøvde å skjule testegalskapen fra mannen ved å legge esken i jakkelomma mi fremfor i handleposen, men ammehjernen slo til igjen og la kvitteringen OPPI handleposen, og jeg brukte MITT bankkort (ikke felleskortet) for å betale - som om han hadde sett på kontoutskriften hvilke varer jeg brukte pengene på :hilarious::facepalm: duuuh….
Lurer på om jeg ryker på første test i morgen, 8/9 dpo :bag:
Digger det!!! :laughing002 :Heartred
 
Du og??:chicken: Hmm, er det mulig å ha en positiv test allerede nå da? Jeg har vanligvis 28 dagers syklus men denne måneden peaket jeg 21/9 på LH testene.. Den ligger i søpla og det er en stund siden jeg tok den så kan kanskje ikke stole på den om jeg ser på den nå? Er veldig ny i denne testeverden :hilarious:
Dersom du er litt usikker på EL tidspunkt så er jo det ikke umulig. Personlig hadde jeg røket på en ny test :hilarious:
 
Back
Topp