❤️IKM UKE 40❤️

Jeg var usikker på om jeg skulle teste i dag og bestemte meg først for nei, men tok en test utpå formiddagen nå. Den er blenda, men som forventet siden jeg er 8dpo og testen ikke er tatt på morgenurin heller. (Den øverste testen er defekt)
IMG_0670.jpeg

Spent på morgendagen heller :shy:
 
Jeg var usikker på om jeg skulle teste i dag og bestemte meg først for nei, men tok en test utpå formiddagen nå. Den er blenda, men som forventet siden jeg er 8dpo og testen ikke er tatt på morgenurin heller. (Den øverste testen er defekt)
Vis vedlegget 444724
Spent på morgendagen heller :shy:
Følger spent med på deg og håper på to streker :love7
 
Jeg var usikker på om jeg skulle teste i dag og bestemte meg først for nei, men tok en test utpå formiddagen nå. Den er blenda, men som forventet siden jeg er 8dpo og testen ikke er tatt på morgenurin heller. (Den øverste testen er defekt)
Vis vedlegget 444724
Spent på morgendagen heller :shy:
Blir veldig spennende i morgen, men sist jeg ble gravid så tester jeg ikke positivt før 14 dager etter - så det er håp om den først er negativ i morgen :Heartred
 
Følger spent med på deg og håper på to streker :love7
Blir veldig spennende i morgen, men sist jeg ble gravid så tester jeg ikke positivt før 14 dager etter - så det er håp om den først er negativ i morgen :Heartred
Ja, vi får se. Er på CD 23 i dag, forrige syklus kom TR på dag 25, altså syklusen ble 24 dager, så her jeg er akkurat nå kan det jo gå begge veier. Får bare vente litt til å se, mannen er i alle fall veldig positiv :Heartred
 
Sitter og dingler med beina... Trur jeg kanskje må hoppe til uke 41. Men henger med her enda. Gruer meg litt, i morra og torsdag blir første dager på jobb siden tidlig i mai. Sykemeldt siden da. Men det ska gå... :Heartpink
Du må gjerne henge her! Og masse lykke til på jobb, håper det blir fint å komme tilbake :Heartred
 
Blenda test her også, jeg er ikke heelt sikker på om jeg er 8 eller 9 dpo, men ble som forventet like skuffa uansett :glasses9.
Relaterer, haha! Selv om det er latterlig tidlig og jeg ikke helt skjønner hvorfor man velger å gå ombord i den berg og dalbanen som tidlig-testing er. Lærer visst aldri :smiley-ashamed004
 
Relaterer, haha! Selv om det er latterlig tidlig og jeg ikke helt skjønner hvorfor man velger å gå ombord i den berg og dalbanen som tidlig-testing er. Lærer visst aldri :smiley-ashamed004
Haha, nei, man lærer virkelig aldri! Jeg trodde jeg kom til å være mindre oppslukt av prøve-prosessen nå som jeg allerede har et barn fra før, men den gang ei :laughing002
 
Helt fersk på forum! Tror gubben er lei av sytinga mi, så prøver meg her! Mange som vet vi prøver, men lei av å mase på alt og alle om alt mulig, så da får dere være offer for meg og mine tanker

Vi har lagt inn godt med aksjer denne PP (6 runder tilsammen, med siste runde dagen etter EL, men har hatt ekstremt med murringer fra i dag Tenker teste søndag (dpo 13). Symptomer: oppblåst, tisser hele tiden, øm i korsryggen, og murringer (tidligere enn jeg pleier)… har ikke kjempemasse håp… eldstemann er 9 år med tidligere partner. Vært uten prevensjon (pstav) siden februar, men vi begynte ikke prøving før i juni.

Vet ikke helt åssen dette fungerer, så kaster meg bare utti det
 
Back
Topp