Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lilje1992 - 32 - B2 - PP4 - EL 16/9 - IKM 01/10
Dere er lagt til i lista, velkommen hitHei
Hiver meg på her. Prøver på 2 tette, fikk første i november 2023.
Hilly123 - 34 - B2 - PP3 - EL 19.09 - IKM 02.1
Uff, så kjedelig! Tror dessverre det er samme skjebnen her, blenda i dag også, og med flere ting som peker mot TR enn et svangerskap.Tror dessverre ikke det gikk denne pp Blenda test i dag tidlig, men selv om 9dpo er uhyre tidlig å teste, så har jeg noen andre sterke indikasjoner på at det ikke går. Håper i så fall at TR kommer lørdag, da får jeg en syklus på 28 dager. Selvfølgelig kjedelig, forrige gang satt terminspira på PP2, men det er jo ikke «lenge» i en prøvers perspektiv
Gleder meg uansett til å følge med videre her inne og håper det dukker opp mange positive tester de neste ukene Vis vedlegget 444779
Da ønsker jeg deg masse lykke til videre! Kjedelig, men er fortsatt håp så lenge tr enda ikke har kommet Hvis det ikke er håp denne mnd håper jeg på en rask og smertefri tr så neste pp kan komme igangTror dessverre ikke det gikk denne pp Blenda test i dag tidlig, men selv om 9dpo er uhyre tidlig å teste, så har jeg noen andre sterke indikasjoner på at det ikke går. Håper i så fall at TR kommer lørdag, da får jeg en syklus på 28 dager. Selvfølgelig kjedelig, forrige gang satt terminspira på PP2, men det er jo ikke «lenge» i en prøvers perspektiv
Gleder meg uansett til å følge med videre her inne og håper det dukker opp mange positive tester de neste ukene Vis vedlegget 444779
Gratulerer! Krysser fingre for sterk spire som sitter godt!!Jeg kan settes på gravid Etter 10 PP og 1 SA så håper jeg virkelig at spiren sitter denne gangen. Mine tester 10 DPO
Vis vedlegget 444791
Tusen takkGratulerer! Krysser fingre for sterk spire som sitter godt!!
Hurra!!! Du kan bare bli her hvis du vil, men riktig IKM må du se ifht når du forventer å få TREndelig kom maksimal! På CD 19! Betyr dette dette at jeg må over i uke 41? Det er spot on for menstruasjonskalender appen som regner det ut fra tidligere sykluser.
Fortsett å teste for sikkerhetsskyld, sender deg en god klemTror dessverre ikke det gikk denne pp Blenda test i dag tidlig, men selv om 9dpo er uhyre tidlig å teste, så har jeg noen andre sterke indikasjoner på at det ikke går. Håper i så fall at TR kommer lørdag, da får jeg en syklus på 28 dager. Selvfølgelig kjedelig, forrige gang satt terminspira på PP2, men det er jo ikke «lenge» i en prøvers perspektiv
Gratulerer så mye, håper du får en spire som sitter og et fint svangerskapJeg kan settes på gravid Etter 10 PP og 1 SA så håper jeg virkelig at spiren sitter denne gangen. Mine tester 10 DPO
Vis vedlegget 444791
GratulererJeg kan settes på gravid Etter 10 PP og 1 SA så håper jeg virkelig at spiren sitter denne gangen. Mine tester 10 DPO
Vis vedlegget 444791
Gratulerer så mye, håper du får en spire som sitter og et fint svangerskap
Tusen takkGratulerer
Wææ så gøy! Håper spiren sitter godt! Ønsker dere alt godtJeg kan settes på gravid Etter 10 PP og 1 SA så håper jeg virkelig at spiren sitter denne gangen. Mine tester 10 DPO
Vis vedlegget 444791