❤️IKM UKE 40❤️

Tror dessverre ikke det gikk denne pp :sorry: Blenda test i dag tidlig, men selv om 9dpo er uhyre tidlig å teste, så har jeg noen andre sterke indikasjoner på at det ikke går. Håper i så fall at TR kommer lørdag, da får jeg en syklus på 28 dager. Selvfølgelig kjedelig, forrige gang satt terminspira på PP2, men det er jo ikke «lenge» i en prøvers perspektiv :meh:

Gleder meg uansett til å følge med videre her inne og håper det dukker opp mange positive tester de neste ukene ❤️
IMG_0705.jpeg
 
Tror dessverre ikke det gikk denne pp :sorry: Blenda test i dag tidlig, men selv om 9dpo er uhyre tidlig å teste, så har jeg noen andre sterke indikasjoner på at det ikke går. Håper i så fall at TR kommer lørdag, da får jeg en syklus på 28 dager. Selvfølgelig kjedelig, forrige gang satt terminspira på PP2, men det er jo ikke «lenge» i en prøvers perspektiv :meh:

Gleder meg uansett til å følge med videre her inne og håper det dukker opp mange positive tester de neste ukene ❤️Vis vedlegget 444779
Uff, så kjedelig! Tror dessverre det er samme skjebnen her, blenda i dag også, og med flere ting som peker mot TR enn et svangerskap.

Håper at TR bare bestemmer seg for å komme tidlig, så man kan skrote opplevelsen og se framover :glasses9
 
Tror dessverre ikke det gikk denne pp :sorry: Blenda test i dag tidlig, men selv om 9dpo er uhyre tidlig å teste, så har jeg noen andre sterke indikasjoner på at det ikke går. Håper i så fall at TR kommer lørdag, da får jeg en syklus på 28 dager. Selvfølgelig kjedelig, forrige gang satt terminspira på PP2, men det er jo ikke «lenge» i en prøvers perspektiv :meh:

Gleder meg uansett til å følge med videre her inne og håper det dukker opp mange positive tester de neste ukene ❤️Vis vedlegget 444779
Da ønsker jeg deg masse lykke til videre! Kjedelig, men er fortsatt håp så lenge tr enda ikke har kommet :angelic: Hvis det ikke er håp denne mnd håper jeg på en rask og smertefri tr så neste pp kan komme igang :smiley-angelic003
 
CD 24, 9 dpo her. La ut i CD-tråden også, men føler det er relevant her også, vet ikke hvor jeg vil skrive mest :happy7

Hadde så sinnsykt murringer i går! Kom i skikkelige tak, så har det stukket i venstre side og bakover mot rygg og nedover venstre lår. Blir så demotivert for tror ikke det har klaffet denne pp heller :arghh: Tester ikke før tidligst på søndag (13 dpo), men har ikke trua
 
Tror dessverre ikke det gikk denne pp :sorry: Blenda test i dag tidlig, men selv om 9dpo er uhyre tidlig å teste, så har jeg noen andre sterke indikasjoner på at det ikke går. Håper i så fall at TR kommer lørdag, da får jeg en syklus på 28 dager. Selvfølgelig kjedelig, forrige gang satt terminspira på PP2, men det er jo ikke «lenge» i en prøvers perspektiv :meh:

Gleder meg uansett til å følge med videre her inne og håper det dukker opp mange positive tester de neste ukene ❤️Vis vedlegget 444779
Fortsett å teste for sikkerhetsskyld, sender deg en god klem:Heartred
 
Ehm…. Jeg er kun 3DPO men har begynt å teste allerede :laughing002 for å forsvare meg selv så har jeg vært gravid 3 ganger og alle gangene har jeg fått symptomer sinnsykt tidlig, og alle gangene har symptomene vært like. Jeg får dog ikke positive tester så tidlig så hvorfor jeg tester nå skjønner jeg virkelig ingenting av selv. Sist jeg ble gravid kjente jeg symptomer 3-4dpo og testet ikke positivt før 14dpo:hilarious:
 
Tror jeg må flytte over i uke 41. Usikker pp om EL har vært. Fortsatt slim :bag:
 
Hopper inn her:)

Linedanser - 32 - B2 - PP3 - EL 22/9 - IKM 4/10

Ble gravid forrige PP som endte i kjemisk. Ammer fortsatt, så har ikke hatt helt stabile sykluser enda, og den kjemiske kan potensielt kludre til mer. Ganske sikker på IKM ila uke 40, og håper på lengre lutealfase enn 9 dager som jeg har hatt de siste syklusene… Vanskelig å si CD pga langvarige blødninger, men fikk EL ca CD19. 3 DPO i dag - så da er det bare å vente
:happy3
 
Nå skjønner jeg ingen ting :laughing002 På morgenen i dag hadde jeg stikkende smerter på venstre side av magen, så forsvant det bare, og jeg har siden ikke kjent NOEN TING! Ikke følt meg så bra på lenge :laughing002 Ingen vondt noe sted, ikke sur, ikke ømme pupper, ikke kramper! Kvisene mine forsvinner (hva er det for noe, pleier å FÅ kviser nå, ikke renere hud)…

MEN… stekt kjøtt lukter ikke godt (stekte litt spekemat ista, fordi vi skulle ha risengrynsgrøt og jeg vil ikke ta noen sjangser med spekepølse som ikke er varmebehandla… det var kvalmende, jeg som vanligvis elsker det), og nå etter middag er jeg kvalm… Mannen sier det lukta og smakte som vanlig av kjøttet, og han er veldig var på sånt… Ble ekstremt andpusten opp trappa ista også, men det har nok mer med formen min å gjøre :laughing021

Er det håp selv om jeg fikk relativt sterke kramper/murringer i går på 8 dpo?? Tester ikke før 13/14 dpo, men hadde liksom avskrevet alt pga mensenvondt :dontknow
 
Back
Topp