❤️IKM UKE 40❤️

Ingen slim eller smerter i dag, antar jeg er 1dpo da :love017 Da blir ikm fremskyvet til 1/10 pga 10 dagers lutealfase, men sist jeg ble gravid fikk jeg ikke positiv test før 12-13 dpo, så forholder meg til ikm 4/10 pga det. Klarer jeg å holde meg fra testing tro? :hilarious: Ser jeg har EN tidligtest liggende :hilarious:
Det er lettere sagt enn gjort å holde seg :hilarious:
 
Deilig med mye å gjøre og at tiden flyr, ellers står tiden veldig stille :happy: håper det er en bra ting, hvordan føler du det ellers? Har du noen lignende følelse denne gange som sist? Hvis ikke så er det et positivt tegn inntil det motsatte er bevist:Heartred

Test i morgen, jeg elsker oppdateringer på både EL tester og graviditetstester, er så koselig med oppdateringer og at vi kan følge hverandre.

EL kom i dag da mine LH verdier gikk nedover i går kveld, og vi har lagt inn aksjer hver eneste dag de siste 4 dagene. Er jo litt omdiskutert om annenhver dag eller hver dag er best mtp kvaliteten men tenker det ikke kan skade:nailbiting:. At jeg har EL i dag gjør at jeg aaaaaakkkurat på tampen rekker å bli værende i denne gruppen da min IKM er endret til 6/10:dance011
Husker ikke helt hvordan jeg hadde det med forrige baby, det er jo 4 år siden og vel så det. Husker jeg reagerte på mengden utflod når jeg var 9dpo, så det følger jeg litt med på.
Jeg er ganske håpefull på at det har klaffer hvis jeg lar meg gå inn i de følelsene, jeg fikk jo bagen til barnevogna og har selvsagt umiddelbart montert den, den er så fin :shy: Masse følelser! Men prøver å ikke gå for mye inn i det, fordi det er kjedelig å bli skuffa og i går mista jeg veldig troen, men det har nøytralisert seg i dag . Men det som er sweet er hvor positiv mannen er! Han er nemlig sikker på at det har klaffet og har egentlig tatt det på gitt på forhånd at jeg er gravid, så det er unektelig spennende :laughing002 men for å være ærlig er jeg også litt redd. Redd for positiv test, redd for hyperemesis (igjen), redd for studietiden min, redd for ICP (igjen), men livet skjer. Det ordner seg oftest, og vi vet jo at vi ønsker oss et tredje barn og vi har jo valgt å gå inn i det ukjente :shy: det ble mye filosofering her gitt :laughing002 jeg er veldig spent på dine vegne da! Høres lovende ut alt sammen :love017

Gleder meg til å tyde tester!:love7
Skal fyre av en blendahvit test til dere om jeg husker det i morgen ❤️
 
Vet jo ikke om prosjekt baby går, men jeg føler at gravid klær er noe HERK!! :banghead: jeg er en str 44/46/48 eller en zizzi str S til vanlig, varierer litt med hvilken butikk jeg handler i. Bor skikkelig på bøgda, og hvis jeg ska handle noe så må det bli nettbutikk. Forrige graviditet så rakk jeg kjøpe noen tightser, og en olabukse. Og rakk bruke det litt. Arvet noe av søstra mi også. Så har noe om det plutselig går riktig vei, og buksene blir trange. Men jeg elsker å være i joggebukser og t shirts, men er jo hyggelig å ta på seg annet tøy og:glasses8 hvilke nettbutikker kan være verdt å sjekke ut?
 
Vet jo ikke om prosjekt baby går, men jeg føler at gravid klær er noe HERK!! :banghead: jeg er en str 44/46/48 eller en zizzi str S til vanlig, varierer litt med hvilken butikk jeg handler i. Bor skikkelig på bøgda, og hvis jeg ska handle noe så må det bli nettbutikk. Forrige graviditet så rakk jeg kjøpe noen tightser, og en olabukse. Og rakk bruke det litt. Arvet noe av søstra mi også. Så har noe om det plutselig går riktig vei, og buksene blir trange. Men jeg elsker å være i joggebukser og t shirts, men er jo hyggelig å ta på seg annet tøy og:glasses8 hvilke nettbutikker kan være verdt å sjekke ut?
Jeg bodde i de viskose-buksene fra Cubus forrige svangerskap. De er magiske, og kan brukes både på sofaen og hverdags (og fest for så vidt) :D De går helt opp til 3XL!

 
God morgen! Starter uka med å hive inn blendahvite tester, 7 DPO. Helt okei og som forventet, jeg er mer bekymret for at jeg våknet i et humør som ligner PMS, haha :bag: men PMS en uke før IKM er kanskje tidlig, eller? Jeg har ikke forutsigbar PMS, men føler det dukker opp maks 3-4 dager før TR hvis det kommer, og jeg har jo enda en stund til IKM. Jeg har hatt en travel helg og sovet 6 timer i natt, så jeg er jo sliten også :shy:

Legger ved tempkurven og testene, den nederste testen er defekt (gikk ut på dato 1/23). Blir spennende å med ulike tester denne uka :happy093
A307F419-6EB9-488A-A317-CFAE502FBDB9.jpeg
 
God morgen! Starter uka med å hive inn blendahvite tester, 7 DPO. Helt okei og som forventet, jeg er mer bekymret for at jeg våknet i et humør som ligner PMS, haha :bag: men PMS en uke før IKM er kanskje tidlig, eller? Jeg har ikke forutsigbar PMS, men føler det dukker opp maks 3-4 dager før TR hvis det kommer, og jeg har jo enda en stund til IKM. Jeg har hatt en travel helg og sovet 6 timer i natt, så jeg er jo sliten også :shy:

Legger ved tempkurven og testene, den nederste testen er defekt (gikk ut på dato 1/23). Blir spennende å med ulike tester denne uka :happy093Vis vedlegget 444660
Er jo tidlig enda, så krysser fingrene for positiv test om noen få dager!
 
Ingen slim eller smerter i dag, antar jeg er 1dpo da :love017 Da blir ikm fremskyvet til 1/10 pga 10 dagers lutealfase, men sist jeg ble gravid fikk jeg ikke positiv test før 12-13 dpo, så forholder meg til ikm 4/10 pga det. Klarer jeg å holde meg fra testing tro? :hilarious: Ser jeg har EN tidligtest liggende :hilarious:
Og da sa kroppen bare HAHA TULLAA! Ligget våken i natt med våken ettåring og bare kjent på DE smertene i eggstokken som har presset, og nå som om alt er løst og bevegelig inni der når jeg går :banghead: + masse slim igjen. Såååå det får vel bli noen aksjer i dag så får vi se om det blir dpo i morgen kanskje :brb:
 
Deres erfaring med Eggløsningsslim? Kommer det bort med en gang eggløsning er ferdig hos dere? Eller varer det i noen dager etter EL?
 
Slim i dag også, så muligens EL i morgen. 4. dagen med slim… hmmm:chicken: Lagt aksjer lørdag og i går. Blir ikke i dag. Så får se hvordan det går. Ikke umulig om jeg må hoppe over i IKM 41
 
God morgen! Starter uka med å hive inn blendahvite tester, 7 DPO. Helt okei og som forventet, jeg er mer bekymret for at jeg våknet i et humør som ligner PMS, haha :bag: men PMS en uke før IKM er kanskje tidlig, eller? Jeg har ikke forutsigbar PMS, men føler det dukker opp maks 3-4 dager før TR hvis det kommer, og jeg har jo enda en stund til IKM. Jeg har hatt en travel helg og sovet 6 timer i natt, så jeg er jo sliten også :shy:

Legger ved tempkurven og testene, den nederste testen er defekt (gikk ut på dato 1/23). Blir spennende å med ulike tester denne uka :happy093Vis vedlegget 444660
Hyggelig at du deler tester med oss :Heartred Hvor tidlig man merker endringer i forhold til IKM er vel litt individuelt, men vil tro det har mer med søvnen å gjøre. Med det sagt kan jeg allerede nå merke at jeg er mer irritabel enn vanlig, og jeg er kun 1dpo. Murringene iht EL er borte da, og ellers er alt fint!
 
Deres erfaring med Eggløsningsslim? Kommer det bort med en gang eggløsning er ferdig hos dere? Eller varer det i noen dager etter EL?
Jeg har aldri tracket dette før, men jeg hadde først slim, så vannlating blank på EL dagen og i dag 1dpo har den blitt litt tykkere og mer hvit i fargen igjen.
 
Deres erfaring med Eggløsningsslim? Kommer det bort med en gang eggløsning er ferdig hos dere? Eller varer det i noen dager etter EL?
Hos meg pleier det å stoppe når EL er ferdig - tror jeg. Har ikke testet etter el så kan ikke si 100%, men ut ifra symptomene mine så antar jeg det :)
 
Back
Topp