Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker. Her er det jo strek?! Trenger jo ikke å myse en gang for å se denTestegalskapen er i gang Jeg må liksom teste morgen og kveld når jeg først har begynt
Vis vedlegget 444699
Sniker. Her er det jo strek?! Trenger jo ikke å myse en gang for å se den
Her ser jeg også en strekTestegalskapen er i gang Jeg må liksom teste morgen og kveld når jeg først har begynt
Vis vedlegget 444699
Jeg ser også strek!Testegalskapen er i gang Jeg må liksom teste morgen og kveld når jeg først har begynt
Vis vedlegget 444699
Sniker. Her er det jo strek?! Trenger jo ikke å myse en gang for å se den
Her ser jeg også en strek
Tør jeg nesten ikke tro på Det hadde vært fantastisk i pp10. Tester igjen i morgen tidligJeg ser også strek!
Enig med resten over her, jeg også ser. Håper på økning i morgen!Testegalskapen er i gang Jeg må liksom teste morgen og kveld når jeg først har begynt
Vis vedlegget 444699
Hvilken dpo var du igjen? Så spennende daTør jeg nesten ikke tro på Det hadde vært fantastisk i pp10. Tester igjen i morgen tidlig
Haha fantastiskKan vi le litt av denne bygningen jeg går forbi hver dag? Lurer på om andre enn meg har gått forbi og tenkt det samme Vis vedlegget 444696
8 dpoHvilken dpo var du igjen? Så spennende da
Ser den tydelig!
Ingen tvil om det!
Kan nesten ikke tro det Håper testene blir sterkere i dagene fremover og at spiren kan sitte denne gangenIngen tvil om det!
Det er 100% en strek gratulerer så mye!!
Helt klart strek det der!
Ja!!