❤️IKM UKE 40❤️

Hmmm... Ser ut som kanskje eggløsning ikke har skjedd enda? Sterkere tester har jeg ikke hatt tidligere... :rolleyes:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240921_153416_Premom.jpg
    Screenshot_20240921_153416_Premom.jpg
    568,2 KB · Visninger: 38
  • Screenshot_20240921_153409_Premom.jpg
    Screenshot_20240921_153409_Premom.jpg
    541,3 KB · Visninger: 37
Hmmm... Ser ut som kanskje eggløsning ikke har skjedd enda? Sterkere tester har jeg ikke hatt tidligere... :rolleyes:
Det kan se ut som at EL er på vei? Når testene dine går ned igjen kommer appen til å gi deg peak og anslå at EL er dagen etter.
 
Takk! Ja dette er super spennende:D
Den var betraktelig lavere nå i kveld, har ikke vært på toalettet siden forrige test tidligere i kveld, men nå har jeg drukket en del brus og, har lest at det kan gjøre noe med testene (?)
Blir enda mer spennende å se i morgen. Om den da er lavere så er endelig eggløsningsdagen kommet hos meg og:Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_8471.png
    IMG_8471.png
    1,3 MB · Visninger: 32
Takk! Ja dette er super spennende:D
Den var betraktelig lavere nå i kveld, har ikke vært på toalettet siden forrige test tidligere i kveld, men nå har jeg drukket en del brus og, har lest at det kan gjøre noe med testene (?)
Blir enda mer spennende å se i morgen. Om den da er lavere så er endelig eggløsningsdagen kommet hos meg og:Heartred
Du har jo superhøye tester... Mine er ikke i nærheten engang.......
 
Du har jo superhøye tester... Mine er ikke i nærheten engang.......
Jeg har hørt det kan variere fra person til person og fra en syklus til en annen. ikke alle som får veldig høye heller og jeg tror ikke det har så mye å si. Jeg tester for første gang så er mulig jeg tar feil her altså, men det er helt sikkert normalt for din syklus :happy:
 
Jeg ammer ettåringen litt fortsatt (morgen og kveld). Noen som vet om barnet kan merke på melka om man er gravid? :playful: Plutselig var han ikke noe interessert i å amme i går kveld eller på morgenen i dag. Han pleier alltid å kose seg og amme i 10-15 min (før var det ikke mer enn 2-3 min per amming, så 10-15 min er lenge for han).
Kan hende han bare har bestemt seg for å være ferdig med ammingen og det er helt tilfeldig, men man prøver jo alltid å finne symptomer og sammenhenger i dpo-land :hilarious:
 
Minidrøm97 - 27 - B1 - PP2 - EL 22/9 - IKM 06/10?

Fikk positiv eggløsningstest i går så da slenger jeg meg på. 3. syklusen etter ppilleslutt så har ikke regelmessig syklus enda, men ganske sikker på IKM i uke 40 hvertfall. Sist syklus var mens på 3 dager og lutealfasen bare 8 dager, men denne syklusen var mens på 5 dager så krysser fingrene for å komme forbi 10 dpo hvertfall Aksjelegging i går, torsdag og mandag og forhåpentligvis i dag.
IMG_3727.jpeg
 
Lykketroll1 - 30 - B3 - PP1 - EL - 22/9? - IKM 6/9

Har egentlig ikke satt i gang prøving. Såvidt snakket om vi kanskje vil ha en tredje. Men ble lagt inn noen aksjer i går og i dag. Og tilfeldigvis virker det som at det var rundt EL. :angelic: Så vi får se! Har ikke store forventninger.
 
Da var bryllupet unnagjort og eggløsning bekreftet nå i dag :hello2
Aldri hatt så mye symptomer og så kraftig svar på testene så det er gøy!!
Ikke fått lagt så mye aksjer nå pga bryllupet og alt stresset men fortsatt gøy å se at kroppen funker :love017
 

Vedlegg

  • IMG_1972.jpeg
    IMG_1972.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 19
  • IMG_1971.jpeg
    IMG_1971.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 19
Har jo hatt en topp for snart en uke siden, men ikke følt att EL har vært pga mye Eggløsningslim enda. Slik ser testene ut nå, spennene å se om de blir sterkere
IMG_9812.png
 
Minidrøm97 - 27 - B1 - PP2 - EL 22/9 - IKM 06/10?

Fikk positiv eggløsningstest i går så da slenger jeg meg på. 3. syklusen etter ppilleslutt så har ikke regelmessig syklus enda, men ganske sikker på IKM i uke 40 hvertfall. Sist syklus var mens på 3 dager og lutealfasen bare 8 dager, men denne syklusen var mens på 5 dager så krysser fingrene for å komme forbi 10 dpo hvertfall Aksjelegging i går, torsdag og mandag og forhåpentligvis i dag. Vis vedlegget 444624
Lykketroll1 - 30 - B3 - PP1 - EL - 22/9? - IKM 6/9

Har egentlig ikke satt i gang prøving. Såvidt snakket om vi kanskje vil ha en tredje. Men ble lagt inn noen aksjer i går og i dag. Og tilfeldigvis virker det som at det var rundt EL. :angelic: Så vi får se! Har ikke store forventninger.
Velkommen begge to, jeg har fått dere inn i lista nå :happy:
 
Da var bryllupet unnagjort og eggløsning bekreftet nå i dag :hello2
Aldri hatt så mye symptomer og så kraftig svar på testene så det er gøy!!
Ikke fått lagt så mye aksjer nå pga bryllupet og alt stresset men fortsatt gøy å se at kroppen funker :love017
Gratulerer så mye med bryllupet :love017 og positiv EL-test, håper dere får lagt inn aksjer og sånt nå ❤️
 
6DPO er straks unnagjort, deilig at helga har vært travel og gøy, tiden har gått fort! Forrige PP følte jeg at jeg hadde murringer i magen fra EL til 8dpo hvor alt bare stoppet opp og jeg mista all troen, jeg kjente i hele meg at det ikke gikk. Denne runden har jeg kjent minimalt murring eller egentlig noe som helst, så jeg er ganske clueless! Det er kanskje en bra ting? Får se om jeg tester tirsdag eller onsdag :nailbiting: eller i morgen :laughing001 jeg har dessverre ikke troen på 7dpo, men det er favoritt-tallet mitt, så kanskje? :laughing002
 
6DPO er straks unnagjort, deilig at helga har vært travel og gøy, tiden har gått fort! Forrige PP følte jeg at jeg hadde murringer i magen fra EL til 8dpo hvor alt bare stoppet opp og jeg mista all troen, jeg kjente i hele meg at det ikke gikk. Denne runden har jeg kjent minimalt murring eller egentlig noe som helst, så jeg er ganske clueless! Det er kanskje en bra ting? Får se om jeg tester tirsdag eller onsdag :nailbiting: eller i morgen :laughing001 jeg har dessverre ikke troen på 7dpo, men det er favoritt-tallet mitt, så kanskje? :laughing002
Deilig med mye å gjøre og at tiden flyr, ellers står tiden veldig stille :happy: håper det er en bra ting, hvordan føler du det ellers? Har du noen lignende følelse denne gange som sist? Hvis ikke så er det et positivt tegn inntil det motsatte er bevist:Heartred

Test i morgen, jeg elsker oppdateringer på både EL tester og graviditetstester, er så koselig med oppdateringer og at vi kan følge hverandre.

EL kom i dag da mine LH verdier gikk nedover i går kveld, og vi har lagt inn aksjer hver eneste dag de siste 4 dagene. Er jo litt omdiskutert om annenhver dag eller hver dag er best mtp kvaliteten men tenker det ikke kan skade:nailbiting:. At jeg har EL i dag gjør at jeg aaaaaakkkurat på tampen rekker å bli værende i denne gruppen da min IKM er endret til 6/10:dance011
 
6DPO er straks unnagjort, deilig at helga har vært travel og gøy, tiden har gått fort! Forrige PP følte jeg at jeg hadde murringer i magen fra EL til 8dpo hvor alt bare stoppet opp og jeg mista all troen, jeg kjente i hele meg at det ikke gikk. Denne runden har jeg kjent minimalt murring eller egentlig noe som helst, så jeg er ganske clueless! Det er kanskje en bra ting? Får se om jeg tester tirsdag eller onsdag :nailbiting: eller i morgen :laughing001 jeg har dessverre ikke troen på 7dpo, men det er favoritt-tallet mitt, så kanskje? :laughing002
Gleder meg til å tyde tester!:love7
 
Ingen slim eller smerter i dag, antar jeg er 1dpo da :love017 Da blir ikm fremskyvet til 1/10 pga 10 dagers lutealfase, men sist jeg ble gravid fikk jeg ikke positiv test før 12-13 dpo, så forholder meg til ikm 4/10 pga det. Klarer jeg å holde meg fra testing tro? :hilarious: Ser jeg har EN tidligtest liggende :hilarious:
 
Back
Topp