❤️IKM UKE 40❤️

I dag kjenner jeg litt strekk/murringer i livmor! Men jeg er bare 2-3 dpo (maks 4) tror jeg, så det er jo litt tidlig.. Sist graviditet merket jeg det først 6 dpo, så tror egentlig ikke dette er noe symptom :bag:
Jeg hadde nå murringer i ca 5 dager før positiv test. Har lest andre steder her inne at noen har det en stund før eggløsningen mens andre har det kun rundt eggløsningsdagen. Hva pleier du å ha?:happy:
 
God morgen :happy: hvordan går det med EL-testingen, enda flere som har kommet deg over i DPO-land?

Her er tempen fortsatt høy, så det er spennende! 4DPO og tiden går sakte, men helgen blir uvanlig travel og jeg vet ikke hvor ofte jeg får sjekket innom her. Skal prøve å titte innom daglig :love7Vis vedlegget 444469
Tester ikke, trodde el slimet var kommet men det var mye mindre enn vanlig så kanskje bare utflod :bag: Kjent antydning til bittelitt murring i eggstokken i dag men ikke i nærheten av hvordan det pleier å være. Er på cd13, til vanlig er el rett rundt hjørnet nå. Vi legger aksjer så ofte som mulig i tilfelle jeg skulle ha mindre symptomer å gå etter
 
Jeg hadde nå murringer i ca 5 dager før positiv test. Har lest andre steder her inne at noen har det en stund før eggløsningen mens andre har det kun rundt eggløsningsdagen. Hva pleier du å ha?:happy:
Jeg har kjent murringer på el-dagen, og det kjente jeg for 2-3 dager siden. Jeg er veldig sikker på at el har vært. Er på cd18 i dag
 
Første er smile reader sin, den funker kun med smile reader sine tester. Kjøpes på billigetester :happy:

Nå skjer det ting her!!! Endelig melder min eggløsning sin ankomst etter 2 veeeeldig lange måneder etter MA! LYKKERUS:Heartred
Åkai. Ja skjer endelig noe her også :Heartpink :Heartpink :Heartpink vært lang ventetid her og, etter senabort siste dagen i mai. Hadde mens og eggløsning i august også, men at den kommer igjen nå er jo tegn på at ting har normalisert seg. Er godt å vite at kroppen fortsatt virker. Jeg ble 40år i sommer og ingen barn fra før, ble gravid 4mnder etter p staven ble tatt ut. Er fortsatt håpefull. :Heartbigred
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240920_164737_Premom.jpg
    Screenshot_20240920_164737_Premom.jpg
    561,6 KB · Visninger: 26
Ikke helt til å bli klok på denne nei. Veldig store svingninger! Kan jo tenkes el var på cd22, men kan også se ut som du ikke har hatt el :bored:
Jeg hadde positiv EL test ettermiddag cd22. Så litt rart hvis El var da men :scratch skjønner ikke noe av den tempingen :hilarious:

Merkelig lik min denne :knegg: Jeg har konkludert med at jeg bare må vente og se.. Men er du noe urolig og våken på natta?
Hehe, ikke bare jeg som har masse svingninger :hilarious: våkner av og til om natten ja, men det det er gjerne tidlig så sover jo en del timer til etter det da. Tror du det er nok til alt det rotet? :hilarious: Har aldri tempet før heller.
 
Åkai. Ja skjer endelig noe her også :Heartpink :Heartpink :Heartpink vært lang ventetid her og, etter senabort siste dagen i mai. Hadde mens og eggløsning i august også, men at den kommer igjen nå er jo tegn på at ting har normalisert seg. Er godt å vite at kroppen fortsatt virker. Jeg ble 40år i sommer og ingen barn fra før, ble gravid 4mnder etter p staven ble tatt ut. Er fortsatt håpefull. :Heartbigred
Se der, dette ser lovende ut!
 
De virker superpopulære i USA, føler jeg har sett dem over hele insta/fb eller ttc-community jevnt over flere år, og at det er mange sin go-to som den aller første tidlig-testen. Du har nok sett dem, de heter «first response early result», får opp mange om jeg søker «ttc» som hashtag på insta, så jeg har sikkert bare forvirret deg ved å referere til den som FRER :hilarious:

Har forøvrig rasjonalisert og kommet fram til at jeg kan kjøpe dem hvis tr kommer, å bruke neste pp :shy:
Vi skal til USA nå i oktober så hvis jeg ikke får positiv denne mnd, er 10 dpo i dag og blenda tester, så skal jeg hamstre med meg en del av disse! Har sett så mye bra om de på tiktok!
 
Vi skal til USA nå i oktober så hvis jeg ikke får positiv denne mnd, er 10 dpo i dag og blenda tester, så skal jeg hamstre med meg en del av disse! Har sett så mye bra om de på tiktok!
Åå så gøy! Håper først og fremst at det kan dukke opp en ekstra strek for deg denne PP, men hvis ikke støtter jeg 100% å hamstre disse :hilarious: du kunne sikkert hamstret uansett og solgt på Finn! Det er ikke tull engang :laughing002
 
Åå så gøy! Håper først og fremst at det kan dukke opp en ekstra strek for deg denne PP, men hvis ikke støtter jeg 100% å hamstre disse :hilarious: du kunne sikkert hamstret uansett og solgt på Finn! Det er ikke tull engang :laughing002
Det er nok tanken uansett skal du se :hilarious: Greit å ha med hjem tilfelle man skulle miste også kan man heller selge videre om man ikke får brukt disse selv
 
El og eggløsningslim, så var det mannen som ikke klarte presset helt igår... :smiley-ashamed008 kjedelig! Han syns ikke det lukta var så kult.. Men fikk nå hvertfall lagt inn noe aksjer tirs og onsdag. Høy på strimmel test idag også. Så kanskje vente til i morra.
 
Tror jeg har el i dag, mye slim og mer smerter :bag: Fikk lagt inn aksjer på torsdag og skal i dag, så håper jeg å være i dpo land i morgen :bookworm:
Wiiii så moro :cheers
Mine tester stiger enda mer så ingen EL i dag likevel. Må teste litt senere i kveld, og håper den går nedover da!

Rart hvordan denne testeprosessen er: først vil vi ha den opp, og når den først er oppe såkalte vi ikke få den fort nok ned:hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_8463.jpeg
    IMG_8463.jpeg
    292 KB · Visninger: 13
Solgave - 30 - B2 - PP3- EL 20/9 - IKM 4/10

Hei! Jeg blir med her selv om jeg ikke tror det er store sjanser denne syklusen. Mannen min er borte mesteparten av den fruktbare perioden, men kanskje vi er heldige og at det klaffer likevel ☀️☀️
Velkommen hit, håper dere får det til å klaffe :love7
 
Wiiii så moro :cheers
Mine tester stiger enda mer så ingen EL i dag likevel. Må teste litt senere i kveld, og håper den går nedover da!

Rart hvordan denne testeprosessen er: først vil vi ha den opp, og når den først er oppe såkalte vi ikke få den fort nok ned:hilarious:
Er det ikke sånn at man skal telle 12-48 timer fra første positive test? At det ikke betyr hvor lenge de er positive? :p Eller kanskje jeg har misforstått
 
Jeg har hørt og lest litt forskjellig, leste dette (se bilde), men noen sier at eggløsningen er dagene er etter eggløsningstoppen på testene:chicken: mulig at det er det samme men blir litt forvirret. Bare å hoppe hver eneste dag tenker jeg - det gjør vi nå:cheers
 

Vedlegg

  • IMG_8464.jpeg
    IMG_8464.jpeg
    210,6 KB · Visninger: 14
Back
Topp