Samme her! Måtte sjekke notatene i FertilityFriendOj spennende! Kan ikke huske når symptomene startet her. Bare kvalmen jeg husker på når kom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Måtte sjekke notatene i FertilityFriendOj spennende! Kan ikke huske når symptomene startet her. Bare kvalmen jeg husker på når kom
Lurt! Den brukte jeg med minstemann, skal se hva jeg finnerSamme her! Måtte sjekke notatene i FertilityFriend
Så spennende symptomerKjenner mye murringer i livmoren i dag. Den kjennes liksom litt støl ut. Innimellom føles det ut som om hele livmoren er på vei ut
Du er skjønn Forstår veldig godt frykten for å bli skuffet! Det er nok en følelse vi alle kjenner/ har kjent på! Jeg krysser fingrene for deg! Håper testen blir positiv denne mnd!Nå begynner pessimisten (les; meg) å bli håpefull igjen Samtidig er jeg redd for å bli (mer) skuffa Etter noen runder med rasjonalisering er det for tidlig å avskrive noe allerede 10 dpo. At man har opplevd positiv test 9 dpo tidligere er ikke så relevant, det er jo mange faktorer som spiller inn. Røk impulsivt på en test i em, uten helt å ha tenkt meg om. Hadde holdt meg maks 1,5 time, så det var ikke ideelt. Testen er negativ, men jeg innbiller meg at jeg kan se noe her, men det er trolig fraværet av strek som lurer meg. Jeg skal prøve å holde motet oppe og tenke at ingenting er tapt før tr faktisk kommer
Vis vedlegget 444922
Takk jeg tror den(disse) følelsen(e) er ganske universell(e) for oss som henger på forum, man søker tilhørighet og fellesskap med andre som bare vet det og skjønner hvor inderlig man etterhvert ønsker seg positiv testDu er skjønn Forstår veldig godt frykten for å bli skuffet! Det er nok en følelse vi alle kjenner/ har kjent på! Jeg krysser fingrene for deg! Håper testen blir positiv denne mnd!
Røyk du på flere tester? Spennende å følge medI mangel på selvkontroll klarte jeg ikke å dy meg - hentet den opp av søpla, sånn ser den ut nå:
Og ja, ryker garantert på en test eller to i morgen uavhengig da det får dagene til å gå
Jeg lever for alle andre som tester for tidenRøyk du på flere tester? Spennende å følge med
Ja helt klart, denne fra i ettermiddagRøyk du på flere tester? Spennende å følge med
Så fint beskrevetTakk jeg tror den(disse) følelsen(e) er ganske universell(e) for oss som henger på forum, man søker tilhørighet og fellesskap med andre som bare vet det og skjønner hvor inderlig man etterhvert ønsker seg positiv test
Er det en skygge der?Ja helt klart, denne fra i ettermiddag
Ta en til senere i dag eller i morgen Hvor mange dpo er du?Jeg tok en gtest i sta, og der er det jo strek! Måtte ta en til, på samme urinen, men der så jeg ikke strek Vis vedlegget 444950Vis vedlegget 444951
Ja, ingen tvil om at jeg kommer til å gjøre det! Vurderer å kjøpe en CB ultratidlig digital eller en med ukesindikator, for da er det i hvert fall ingen tvilTa en til senere i dag eller i morgen Hvor mange dpo er du?
Hadde jeg gjort. Definitivt en strek dere. Hvor mange dpo? Jeg fikk en kjempefake strek på min ms i går. Men den så litt mer defekt ut. Din ser hvert fall ut som den skal …Ja, ingen tvil om at jeg kommer til å gjøre det! Vurderer å kjøpe en CB ultratidlig digital eller en med ukesindikator, for da er det i hvert fall ingen tvil
Ta en til senere i dag eller i morgen Hvor mange dpo er du?
9/10 dpoHadde jeg gjort. Definitivt en strek dere. Hvor mange dpo? Jeg fikk en kjempefake strek på min ms i går. Men den så litt mer defekt ut. Din ser hvert fall ut som den skal …
Spennende!!9/10 dpo
Har hatt defekte MS-tester før, men det har vært tidligtester. Dette er vanlige
9/10 dpo
Krysser fingrene. Spent på digital!9/10 dpo