❤️IKM UKE 40❤️

Sitter å heier på deg, så nå ser jeg streker på alle testene dine! Har fått skikkelig strekk øyne :laughing001 men, er så spent på om du er gravid nå altså :love7
Det synes jeg er hyggelig! :angelic:
Heier masse på deg og, leste at du nærmer deg EL, og det er kjempe spennende. Håper virkelig det sitter for din del denne syklusen:Heartred

IMG_6898.jpeg
Blenda natt til 13 dpo… jeg skjønner ingen ting :arghh: :crybaby2Både på tidlig og vanlig baby plan! Da er vel alt håpet ute for meg denne mnd… igjen :sad015:sad015

Ikm og min negative test :)

20240929_072701.jpg

Satt å så på temperaturen min, jeg har aldri opplevd evt eggløsning mange dager etter siste positiv test - og FF mener den var dagen etter siste positive, men kunne den vært tre dager senere? Det høres jo helt tullete ut, men husker spesifikt at jeg satt på toget den kvelden og kjente litt stikkinger, så hvem vet :knegg: kommer mensen som ventet i dag er jo det avkreftet, men drøyer den så kan vel det være! Legger ved bilde, altså at den kunne vært fredag 20. I stedet for onsdag 18. September. Screenshot_20240929_074106_FF App.jpg

Det synes jeg er hyggelig! :angelic:
Heier masse på deg og, leste at du nærmer deg EL, og det er kjempe spennende. Håper virkelig det sitter for din del denne syklusen:Heartred
Takk :love7 Tenker den kommer på onsdag, har hatt en fin syklus på 27 dager nå de to siste mnd med EL på dag 15. men etter det har den en tendens til å bli lenger. Så EL mest sannsynlig på dag 17. Også er det mye aktivitet i venstre eggleder, og da er håpet større :Heartred

Jeg er ingen fast/rutinert temper men før EL var tempen på 36,6-36,7. etter EL har den vært mellom 37,0 og 37,20. i dag derimot hoppet den plutselig til 37,40.

Til dere som temper, er dette normalt? :hilarious:

Takk :love7 Tenker den kommer på onsdag, har hatt en fin syklus på 27 dager nå de to siste mnd med EL på dag 15. men etter det har den en tendens til å bli lenger. Så EL mest sannsynlig på dag 17. Også er det mye aktivitet i venstre eggleder, og da er håpet større :Heartred
Fantastisk å høre, håper så inderlig det klaffer:smiley-angelic001:Heartred

Ikm og min negative test :)

Vis vedlegget 445079

Satt å så på temperaturen min, jeg har aldri opplevd evt eggløsning mange dager etter siste positiv test - og FF mener den var dagen etter siste positive, men kunne den vært tre dager senere? Det høres jo helt tullete ut, men husker spesifikt at jeg satt på toget den kvelden og kjente litt stikkinger, så hvem vet :knegg: kommer mensen som ventet i dag er jo det avkreftet, men drøyer den så kan vel det være! Legger ved bilde, altså at den kunne vært fredag 20. I stedet for onsdag 18. September. Vis vedlegget 445081
Kan dippen være festedipp? Spennende så lenge tr holder seg unns, krysser fingrene for deg! ❤️

Back
Topp