❤️IKM UKE 40❤️

Har dere testet negativt morgen men positiv senere på dagen eller negativ ettermiddag men positiv på kveld osv? Testet negativ kl 17 og lurer på når testen _kan_ bli positiv. Har symptomer og mener å ha lest at hvis man har symptomer burde man ha hcg
 
Vis vedlegget 445269

Nok en morgen, nok en negativ :shifty:

Spotting og alt har gitt seg helt. :woot:
Vet ikke om det murrer lengre, ikke hittil i dag hvert fall. Våknet liiiiitt småkvalm, men det trenger ikke bety noe for det kan skje til vanlig også. :bag:

Ryker nok på en test til da jeg sist fikk positiv ut på dagen og ikke på første morgenurin. Uansett, skal prøve å holde meg til lunsj - selvom det mulig er veldig optimistisk for å være meg. :angelic:
Skimter noe her jeg og!!
 
Er så redd for for lite økning grunnet tidligere erfaring. Ser dere noen økning her? Nr 1 er i dag, nr 2 er i går og nr 3 er på mandag… :nailbiting: Og hvordan går det med testingen hos dere andre?:Heartred
Nydelig økning!!
 
Har dere testet negativt morgen men positiv senere på dagen eller negativ ettermiddag men positiv på kveld osv? Testet negativ kl 17 og lurer på når testen _kan_ bli positiv. Har symptomer og mener å ha lest at hvis man har symptomer burde man ha hcg
Sniker.

Jeg hadde helt blank test morgen 9 dpo, og ga egentlig opp, men tydelig strek ettermiddag samme dag!
 
Dagens siste tester :shifty: fortsatt litt rosa på papiret. Gir litt opp jeg:hilarious::banghead:
 

Vedlegg

  • IMG_9399.jpeg
    IMG_9399.jpeg
    2,9 MB · Visninger: 27
  • IMG_9393.jpeg
    IMG_9393.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 27
Har dere testet negativt morgen men positiv senere på dagen eller negativ ettermiddag men positiv på kveld osv? Testet negativ kl 17 og lurer på når testen _kan_ bli positiv. Har symptomer og mener å ha lest at hvis man har symptomer burde man ha hcg
Jeg testet negativt morgen og positivt til lunsj. Men vil jo tro at alle ekstra timer ekstra hjelper. Enten det er morgen, kveld eller natt:hilarious:
Så det er jo alltid mulig, spesielt når du spør sånne testegale damer som meg. Men jeg tester til og med når det er umulig så:facepalm:
 
Ser noe, men er jo ikke lett å bli klok på disse testene. N :bag:
Jeg er nesten litt redd for morgendagen, for føler det er så grådig endelig dersom den er negativ da også. Da er det liksom bekreftet. :dead:
 
Hvor mange dpo er du imorgen?
Usikker :laughing001 maks 10 dpo og minst 7 dpo. Hadde EL slim i mange dager og testet ikke:angelic: men jeg er bare veldig pessimist nå! Og hadde vært fint om jeg bare tok sorgene på forskudd og heller fikk en overasskende positiv, enn at jeg skal svi av 10 tester om dagen og ikke klare å tenke på annet:arghh::shifty::shifty:
 
Back
Topp