❤️Ikm uke 39❤️

Hei:) tror det er her jeg skal være, så hopper fra uke 38 og over hit! Tror nemlig lutealfasen min har blitt lengre etter tidligere graviditeter og fødsler, og var 14 dager forrige runde - noe som setter ikm til 25/9:confused004 noen som har vært borti noe lignende?

Nummertre - 32 - B3 - pp2 - ca 11/9 - ikm 25/9 (kanskje)
Velkommen :D
PrøverLK90 - 34 - B1 - pp 8 - EL 11/9 (?) - IKM 25/9 (?)

Melder meg inn med stor usikkerhet da forrige pp endte i SA.
Velkommen :D trist du opplevde en SA, håper terminspiren sitter denne gang ❤️
Hei! Har pint meg igjennom prøving uten noen å prate med, hatt lyst å melde meg inn her igjen for å ha noen andre å prate prøving med.. Så da kaster jeg meg ut i det nå :greet025

Mindel - 39 (40) - PP 5 - EL ca. 17-18/9 - IKM 28/9

Jeg lurer veeeldig på dette med Q10! Kan noen bare si som kjapt hvilken type, og hvilken dose, og hvert dag i hele syklusen? Er blitt gammel, og vi har mistet litt håpet på at jeg enda fungerer.. Vil gjenge ha tips til rett type jeg kan kjøpe på Life, har ikke tålmodighet til å vente på Iherb :facepalm::banghead::hilarious:

Ellers både bruker jeg eggløsningstester og temper, og har gjort det siden april nå.
Velkommen :D
Alltid kjekt å snakke med noen som står i samme situasjon, dele tips og råd :)

Jeg startet nettopp på q10 jeg også. Jeg tar 400mg daglig av denne
Screenshot_20240901_202925_Samsung Internet.jpg
Tenker jeg tar dem hver dag frem til positiv test :)
 
Takk for tips! Dvs at en pakke holder to uker? Det blir litt av en pris i måneden :confused1 Spørs om jeg klarer kamuflere det i budsjettet vårt :knegg: Sukk.. Hva gjøre..
 
Takk for tips! Dvs at en pakke holder to uker? Det blir litt av en pris i måneden :confused1 Spørs om jeg klarer kamuflere det i budsjettet vårt :knegg: Sukk.. Hva gjøre..
Jeg vet, helt sykt! Kommer over tilbud av og til, da blir det 1000,- i mnd. Hvis ikke blir det 1200,- i mnd. Håper det klaffer fort!! :laughing002
 
Ranunkel - 31 - B2 - pp - EL 14/09 - IKM 28/09

Jeg melder meg inn her da jeg begynte på ny syklus i helgen. Litt usikker på datoene da jeg akkurat begynte med første runde Letrozol for denne gang. Har tatt utgangspunkt i hvordan syklusen ble med første runde Letrozol da vi prøvde på datteren vår for nesten to år siden. Krysser fingrene for at jeg får både eggløsning og en liten spire denne måneden :love017
 
MiloLilo - 33 - B4 - PP3 - EL 08/09 - IKM 24/09

Håååper på mange positive tester her inne denne runden:Heartred
 
Ranunkel - 31 - B2 - pp - EL 14/09 - IKM 28/09

Jeg melder meg inn her da jeg begynte på ny syklus i helgen. Litt usikker på datoene da jeg akkurat begynte med første runde Letrozol for denne gang. Har tatt utgangspunkt i hvordan syklusen ble med første runde Letrozol da vi prøvde på datteren vår for nesten to år siden. Krysser fingrene for at jeg får både eggløsning og en liten spire denne måneden :love017
Jeg er på tredje runde med Letrozol for denne gangen. Har prøvd mange runder uten (også innsett av embryo, ICSI, for litt over et år siden) uten hell. Første runde med dobbel dose :shy: Krysser fingrene for oss :Heartred
 
Jeg er på tredje runde med Letrozol for denne gangen. Har prøvd mange runder uten (også innsett av embryo, ICSI, for litt over et år siden) uten hell. Første runde med dobbel dose :shy: Krysser fingrene for oss :Heartred
Ja, håper vi får god effekt begge to :Heartred Jeg har nå prøvd i fire prøveperioder, med varierende lengde på syklus. Tror ikke jeg hadde EL i det hele tatt nå sist. Håper å få like god effekt nå som sist jeg prøvde.
 
Ranunkel - 31 - B2 - pp - EL 14/09 - IKM 28/09

Jeg melder meg inn her da jeg begynte på ny syklus i helgen. Litt usikker på datoene da jeg akkurat begynte med første runde Letrozol for denne gang. Har tatt utgangspunkt i hvordan syklusen ble med første runde Letrozol da vi prøvde på datteren vår for nesten to år siden. Krysser fingrene for at jeg får både eggløsning og en liten spire denne måneden :love017
Velkommen :D jeg tok dobbel letrozol og hadde veldig god effekt av det, krysser fingrene med deg, lykke til :D

MiloLilo - 33 - B4 - PP3 - EL 08/09 - IKM 24/09

Håååper på mange positive tester her inne denne runden:Heartred
Velkommen:D jaaa, jeg heier på det :happy093.
 
Jeg vet, helt sykt! Kommer over tilbud av og til, da blir det 1000,- i mnd. Hvis ikke blir det 1200,- i mnd. Håper det klaffer fort!! :laughing002
Shitt. da hadde jeg ikke regnet feil :laughing002 Jeg skal vurdere det, tenkte det var mest aktuelt nå før eggløsning, jeg har på mindre eldre dager (straks 40) opplevd at jeg ikke har eggløsningssymptomer som før. Har eggløsning altså, både tester og temper, men det er ikke slik det var før. Med ordentlig EL slim, med smerter, med økt lys osv.. Så jeg er liksom usikker på om det er helt som det skal. Og kanskje Q10 får i gang systemet skikkelig, og hovedsakelig for å modne egg og stimulerer eggstokkene :)
 
Letorozol, hva gjør det egentlig?

Det hjelper til å gi eggløsning hvis man har egg, men ikke får eggløsning av seg selv, som ofte er et problem ved PCOS.

Jeg er 31 år og har PCOS. Har masse egg, men kroppen lager ikke eggløsning av seg selv. Lange sykluser med varierende lengde, så hvis det plutselig skulle dukke opp en eggløsning så er det også vanskelig å få med seg med mindre symptomene er sterke. Evt må man bruke EL-tester daglig i ukesvis.

Sist jeg ønsket å bli gravid hadde jeg allerede vært uten hormonprevensjon i ca 1 år, men hadde bare hatt mensen 3 ganger. Begynte på enkel dose letrozol og fikk syklus på 28 dager med en gang. Det hadde jeg aldri opplevd før.
 
Velkommen :D jeg tok dobbel letrozol og hadde veldig god effekt av det, krysser fingrene med deg, lykke til :D


Velkommen:D jaaa, jeg heier på det :happy093.
Håper det blir mange positive tester her om noen uker :D

Kan du oppdatere til PP5 på meg? Kjekt å ha det skrevet ned så jeg ikke kommer ut av tellinga :)
 
Krokanrull - 36 - B2 - pp6 - EL 18.09 - IKM 28.09

Ble en kjemisk på meg forrige pp, begynte å blø i dag på 15 dpo, og testene er negative igjen. Når det først bare var en streifer så var det godt at ikke det drøyde for lenge. Estimert EL og IKM er helt bingo. Har stort sett fått EL mellom dag 15 og 19, utenom forrige runde da den kom cd 24 :hilarious: Ikke vet jeg om denne runden med kjemisk kommer til å klusse det til heller. Men det får vi ta som det kommer.

Drømmen om et vårbarn gikk i dass, men da satser vi på et sommerbarn nr 2❤️

Mener jeg har hørt at det for mange klaffer syklusen etter en kjemisk. Håper det gjelder for meg også :laughing002
 
Shitt. da hadde jeg ikke regnet feil :laughing002 Jeg skal vurdere det, tenkte det var mest aktuelt nå før eggløsning, jeg har på mindre eldre dager (straks 40) opplevd at jeg ikke har eggløsningssymptomer som før. Har eggløsning altså, både tester og temper, men det er ikke slik det var før. Med ordentlig EL slim, med smerter, med økt lys osv.. Så jeg er liksom usikker på om det er helt som det skal. Og kanskje Q10 får i gang systemet skikkelig, og hovedsakelig for å modne egg og stimulerer eggstokkene :)
Skjønner du tenker det når symptomer har endret seg. Men mest sannsynlig så er alt i orden, du finner jo el ved temp og test. Men skjønner hva du mener. Håper q10 gjør underverk hos oss :D
 
Håper det blir mange positive tester her om noen uker :D

Kan du oppdatere til PP5 på meg? Kjekt å ha det skrevet ned så jeg ikke kommer ut av tellinga :)
Det blir så spennende å se! Håper dette blir en gruppe med drøyt mange positive tester:love017

Jepp, det skal jeg fikse :) det er ikke lett å holde kontrol alltid :hilarious:
 
Krokanrull - 36 - B2 - pp6 - EL 18.09 - IKM 28.09

Ble en kjemisk på meg forrige pp, begynte å blø i dag på 15 dpo, og testene er negative igjen. Når det først bare var en streifer så var det godt at ikke det drøyde for lenge. Estimert EL og IKM er helt bingo. Har stort sett fått EL mellom dag 15 og 19, utenom forrige runde da den kom cd 24 :hilarious: Ikke vet jeg om denne runden med kjemisk kommer til å klusse det til heller. Men det får vi ta som det kommer.

Drømmen om et vårbarn gikk i dass, men da satser vi på et sommerbarn nr 2❤️

Mener jeg har hørt at det for mange klaffer syklusen etter en kjemisk. Håper det gjelder for meg også :laughing002
Enig med deg! Jeg hadde også en kjemisk sist runde, veldig greit at det går fort over når det ikke går uansett.

Har hørt og opplevd det samme, at man blir lett gravid etter en kjemisk. Håper vi er en av de heldige :D
 
Hvilken syklusdag begynner folk med EL tester? Jeg tenker selv å begynne nå torsdag eller fredag. Har antatt EL 10/9 :)
 
Hvilken syklusdag begynner folk med EL tester? Jeg tenker selv å begynne nå torsdag eller fredag. Har antatt EL 10/9 :)

Siden jeg ikke vet hvordan kroppen reagerer på Letrozol tenker jeg å begynne å teste dagen etter siste pille. Det blir på lørdag, CD8. Da jeg brukte Letrozol for å bli gravid for snart to år siden gikk jeg rett inn i syklus på 28 dager, EL på CD14, men vet jo ikke om det blir likt denne gangen.
 
Back
Topp