❤️Ikm uke 39❤️

Nesten to uker til eggløsning jo.... Hvordan skal man få tiden til å gå? :bounce Han hjemme sier han ikke årker aksjelegging hver dag denne pp'en:smiley-ashamed005:laughing025
Jeg kjenner meg sånn igjen, her også helt utmattende å vente sånn hele tiden. Jeg har faktisk slitt ganske mye denne gangen, med at man er trist og sint for at det ikke har funket enda :smiley-ashamed008 Kan jo være at man er ekstra følsom nå pga papirer er sendt inn på ivf, gikk opp et lys at dette kan faktisk bli et problem og at det kan ta lang tid osv. Nei samme her samboer orker ikke å levere hver dag, men vi prøver å gjøre det sånn annenhver dag etter mensen. Også hver dag rundt de 3 dagene når man testet positivt for eggløsning.:laughing001
 
Nesten to uker til eggløsning jo.... Hvordan skal man få tiden til å gå? :bounce Han hjemme sier han ikke årker aksjelegging hver dag denne pp'en:smiley-ashamed005:laughing025
Det er så lenge å vente :bored: jeg fikk i tillegg el smerter allerede på cd 5, så hvis ikke el kommer tidligere så kan dette bli en laaang syklus :laughing001
 
Jeg kjenner meg sånn igjen, her også helt utmattende å vente sånn hele tiden. Jeg har faktisk slitt ganske mye denne gangen, med at man er trist og sint for at det ikke har funket enda :smiley-ashamed008 Kan jo være at man er ekstra følsom nå pga papirer er sendt inn på ivf, gikk opp et lys at dette kan faktisk bli et problem og at det kan ta lang tid osv. Nei samme her samboer orker ikke å levere hver dag, men vi prøver å gjøre det sånn annenhver dag etter mensen. Også hver dag rundt de 3 dagene når man testet positivt for eggløsning.:laughing001
Jeg synes å det er utmattende, blir veldig humørsyk av denne prøvingen... Første forsøket klaffet det jo med engang, men så endte det jo ikke så bra.. Å nå er jeg allerede på PP4 og kjempe utålmodig.. Det er noen lange måneder, der alt fokus bare har vært på prøving :arghh: Jeg klarer liksom ikke slappe av og tenke på andre ting.
 
Jeg synes å det er utmattende, blir veldig humørsyk av denne prøvingen... Første forsøket klaffet det jo med engang, men så endte det jo ikke så bra.. Å nå er jeg allerede på PP4 og kjempe utålmodig.. Det er noen lange måneder, der alt fokus bare har vært på prøving :arghh: Jeg klarer liksom ikke slappe av og tenke på andre ting.
Kjenner meg så igjen i det du skriver.. her klaffet det også med en gang. Hadde kjøpt eggløsningstester og var klar for å begynne å prøve, stresset ikke noe med det. Men så klaffet det før vi fikk startet å prøve, visste ikke jeg hadde eggløsning en gang. Men så endte det jo på værste vis. Nå er det helt annerledes, jeg føler et ekstremt behov for å våre gravid helst i går, fordi det var sånn det skulle være. Føler ingenting blir bra før jeg er det og tiden står stille :sad010
 
Kjenner meg så igjen i det du skriver.. her klaffet det også med en gang. Hadde kjøpt eggløsningstester og var klar for å begynne å prøve, stresset ikke noe med det. Men så klaffet det før vi fikk startet å prøve, visste ikke jeg hadde eggløsning en gang. Men så endte det jo på værste vis. Nå er det helt annerledes, jeg føler et ekstremt behov for å våre gravid helst i går, fordi det var sånn det skulle være. Føler ingenting blir bra før jeg er det og tiden står stille :sad010
Så trist at det ikke endte så bra hos deg heller! Ja, det var sånn det skulle være, vi var jo gravide og hadde rukket å se for oss livet med den lille. Å nå skal det bare være vanskelig liksom..
 
Sukkerspann - 33 - B2 - PP5 - EL 12.09 - IKM 24.09

Denne runden skal jeg slutte å amme, og forhåpentligvis gir det bedre sjanse for å lykkes :smiley-angelic001 Håper på både lengre lutealfase og mer el-slim :happy:
Velkommen til oss :D
Håper det gjør susen å slutte å amme og at spiren sitte denne gang :love017
 
Lille_Morell - 36 - B3 - PP1 - EL 08.09 - IKM 23.09 :Heartpink

Heisann! Jeg hopper inn her jeg da, etter at vi har funnet ut at vi vil prøve på nr 3:angelic: Det har vært mye fram og tilbake. Men nå er jeg kommer helt i sluttfasen med amming av nr 2, og tenker vi må få fingeren ut om vi skal prøve på en til. Er jo ikke 21 år lengre, dessverre:smiley-ashamed004
 
Lille_Morell - 36 - B3 - PP1 - EL 08.09 - IKM 23.09 :Heartpink

Heisann! Jeg hopper inn her jeg da, etter at vi har funnet ut at vi vil prøve på nr 3:angelic: Det har vært mye fram og tilbake. Men nå er jeg kommer helt i sluttfasen med amming av nr 2, og tenker vi må få fingeren ut om vi skal prøve på en til. Er jo ikke 21 år lengre, dessverre:smiley-ashamed004
Velkommen :D så spennende å være i gang med prøvingen igjen, lykke til:D
 
Avocado89 - 35 - B3 - PP1 - EL09.09 - IKM23.09

Har endelig fått med mannen på barn nummer 3❤️ litt usikker på EL og IKM, siden syklusen er basert på bruk av p-piller som jeg sluttet på nå under mens, så vi får bare se:)
 
Dag 2 med ei tuppe som ikke ønsker puppen på dagtid. Da spørs det om ikke EL kanskje kan melde sin ankomst snart❤️
 
Avocado89 - 35 - B3 - PP1 - EL09.09 - IKM23.09

Har endelig fått med mannen på barn nummer 3❤️ litt usikker på EL og IKM, siden syklusen er basert på bruk av p-piller som jeg sluttet på nå under mens, så vi får bare se:)
Velkommen :D håper syklusen holder seg stabil etter pilleslutt, lykke til :)
 
Hei:) tror det er her jeg skal være, så hopper fra uke 38 og over hit! Tror nemlig lutealfasen min har blitt lengre etter tidligere graviditeter og fødsler, og var 14 dager forrige runde - noe som setter ikm til 25/9:confused004 noen som har vært borti noe lignende?

Nummertre - 32 - B3 - pp2 - ca 11/9 - ikm 25/9 (kanskje)
 
Hei! Har pint meg igjennom prøving uten noen å prate med, hatt lyst å melde meg inn her igjen for å ha noen andre å prate prøving med.. Så da kaster jeg meg ut i det nå :greet025

Mindel - 39 (40) - PP 5 - EL ca. 17-18/9 - IKM 28/9

Jeg lurer veeeldig på dette med Q10! Kan noen bare si som kjapt hvilken type, og hvilken dose, og hvert dag i hele syklusen? Er blitt gammel, og vi har mistet litt håpet på at jeg enda fungerer.. Vil gjenge ha tips til rett type jeg kan kjøpe på Life, har ikke tålmodighet til å vente på Iherb :facepalm::banghead::hilarious:

Ellers både bruker jeg eggløsningstester og temper, og har gjort det siden april nå.
 
Last edited:
Back
Topp