❤️Ikm uke 39❤️

Hvilken syklusdag begynner folk med EL tester? Jeg tenker selv å begynne nå torsdag eller fredag. Har antatt EL 10/9 :)
De siste gangene har jeg fått eggløsning på syklus dag 13. Når er jeg på syklus dag 9. Tenker jeg begynner å sjekke på syklus dag 11 eller 10 i morgen. Men sist fikk jeg bare tatt en test og da tok jeg den på dag 13 og da viste den eggløsning. Så tror ikke det er noe vits å teste før dag 12 egentlig :laughing001
 
Vanskelig å si, siden vi alle har ulike kropper og ulik syklus. Jeg har hatt eggløsning på tidligst dag 18 (men oftere mer 20-21), så jeg begynner nok ikke før dag 14. Det er over en uke til for min del :confused1
 
Hvilken syklusdag begynner folk med EL tester? Jeg tenker selv å begynne nå torsdag eller fredag. Har antatt EL 10/9 :)
Har antatt EL samme dag som deg :) men tror jeg begynner litt nærmere dagen. Antatt EL er samme dag som jeg håper å slutte å blø etter kirurgisk fjerning av rester (2 uker etter). Så er vel ikke noe poeng å teste før det slutter å blø tror jeg.. Ville nok startet før helgen som du tenker om ikke jeg blødde :) Lykke til!
 
Fikk kjøpt Q10 i dag, hun på Life har ikke hørt om at det var to typer :bag: Og jeg var helt elendig på å forklare, lette febrilsk på mobilen for å ikke virke helt koko. Jaja. De hadde tilbud på Life sin egen versjon ( link: https://www.life.no/kosttilskudd/vitaminer/ovrige-vitaminer/life-q10-100-mg-60-kpsl
) , det er nok ikke den typen som jeg egentlig ønsket, men bedre enn ingenting ble konklusjonen min når jeg var der :knegg: Kjøpte to pakker, så ble dyrt nok uansett..
 
Jeg merker at jeg har alt for høye forhåpninger til denne prøveperioden. Nå som jeg har begynt med medisiner så får jeg sikkert eggløsning, og da blir jeg sikkert gravid, ikke sant?? Tenker hjernen min, og fortrenger at det tok 5 prøveperioder med Letrozol før det gikk sist gang. :banghead:

Jeg har så lyst på to tette, men tiden går så fort, og til vinteren er det allerede to år siden jeg ble mamma :Heartred
 
Jeg merker at jeg har alt for høye forhåpninger til denne prøveperioden. Nå som jeg har begynt med medisiner så får jeg sikkert eggløsning, og da blir jeg sikkert gravid, ikke sant?? Tenker hjernen min, og fortrenger at det tok 5 prøveperioder med Letrozol før det gikk sist gang. :banghead:

Jeg har så lyst på to tette, men tiden går så fort, og til vinteren er det allerede to år siden jeg ble mamma :Heartred
Samme her.. Har også ønsket meg tette barn, men blir ikke det her. Har alltid ønsket meg mellom 12 og 18 mnd mellom mine, men er 2 år og 4 mnd på nr 1 og nr 2. Nå er nr 2 blitt 2,5år, så blir jo minst over 3 år på nr 2 og 3.
 
Jeg merker at jeg har alt for høye forhåpninger til denne prøveperioden. Nå som jeg har begynt med medisiner så får jeg sikkert eggløsning, og da blir jeg sikkert gravid, ikke sant?? Tenker hjernen min, og fortrenger at det tok 5 prøveperioder med Letrozol før det gikk sist gang. :banghead:

Jeg har så lyst på to tette, men tiden går så fort, og til vinteren er det allerede to år siden jeg ble mamma :Heartred
Jeg er også skikkelig gira denne gangen!! Det er som om jeg bare "vet" at det går nå, liksom! Det kan ende med en stor skuffelse, ja :nailbiting:
Skjønner ikke hvor den sikkerheten kommer fra, etter den lange prøvetiden og alle kjemiske :bag::hilarious:
 
Samme her.. Har også ønsket meg tette barn, men blir ikke det her. Har alltid ønsket meg mellom 12 og 18 mnd mellom mine, men er 2 år og 4 mnd på nr 1 og nr 2. Nå er nr 2 blitt 2,5år, så blir jo minst over 3 år på nr 2 og 3.
Det blir ikke alltid sånn man hadde sett for seg, men det kan heldigvis bli ganske fint likevel.
Jeg nyter i heldigvis dagene med hun lille som har blitt ganske stor, før jeg evt blir gravid og ikke i like god form til å leke og holde og bære :Heartred
Jeg har sluttet å amme denne uken for å kunne begynne med Letrozol. Og jeg er glad for at jeg har ammet så lenge. Så da var det visst ikke mulig for meg å begynne å prøve skikkelig på nummer to før nå.
 
Jeg er også skikkelig gira denne gangen!! Det er som om jeg bare "vet" at det går nå, liksom! Det kan ende med en stor skuffelse, ja :nailbiting:
Skjønner ikke hvor den sikkerheten kommer fra, etter den lange prøvetiden og alle kjemiske :bag::hilarious:
Det er jo kjempefint med sånn optimisme!
Da føles det i alle fall verdt det å legge inn innsats med testing og aksjer og alt det der.
Jeg har troen for oss begge to :dance008
 
Hvilken syklusdag begynner folk med EL tester? Jeg tenker selv å begynne nå torsdag eller fredag. Har antatt EL 10/9 :)
Jeg pleier å begynne dag 12, men vet ikke helt hvordan syklusen min blir denne runden pga kjemisk, så mulig jeg begynner mitt tidligere hvis der kjennes ut som om noe er i gjære.

Gleder meg til å begynne testingen. Er lange dager med bare venting nå, så blir det noen spennende dager med testing før det igjen blir lange dager med venting:hilarious:
 
Jeg merker at jeg har alt for høye forhåpninger til denne prøveperioden. Nå som jeg har begynt med medisiner så får jeg sikkert eggløsning, og da blir jeg sikkert gravid, ikke sant?? Tenker hjernen min, og fortrenger at det tok 5 prøveperioder med Letrozol før det gikk sist gang. :banghead:

Jeg har så lyst på to tette, men tiden går så fort, og til vinteren er det allerede to år siden jeg ble mamma :Heartred
Jeg er også skikkelig gira denne gangen!! Det er som om jeg bare "vet" at det går nå, liksom! Det kan ende med en stor skuffelse, ja :nailbiting:
Skjønner ikke hvor den sikkerheten kommer fra, etter den lange prøvetiden og alle kjemiske :bag::hilarious:
Herregud, er helt lik! Har sånn syk sterk magefølelse på at denne mnd går det. Har hatt det i flere dager, samtidig som jeg sier til meg selv at det ikke går pga den manglende egglederen. Så trykker ned meg selv med at jeg garantert får en negativ test! :dead:
 
Herregud, er helt lik! Har sånn syk sterk magefølelse på at denne mnd går det. Har hatt det i flere dager, samtidig som jeg sier til meg selv at det ikke går pga den manglende egglederen. Så trykker ned meg selv med at jeg garantert får en negativ test! :dead:
Krysser fingrene for at den egglederen du har stepper inn! Tenk så fint om det klaffer for alle sammen denne måneden :love7
 
Det er jo kjempefint med sånn optimisme!
Da føles det i alle fall verdt det å legge inn innsats med testing og aksjer og alt det der.
Jeg har troen for oss begge to :dance008
Herregud, er helt lik! Har sånn syk sterk magefølelse på at denne mnd går det. Har hatt det i flere dager, samtidig som jeg sier til meg selv at det ikke går pga den manglende egglederen. Så trykker ned meg selv med at jeg garantert får en negativ test! :dead:
Jeg håper magefølelsen vår stemmer 100%! Denne gang blir vi gravide med terminspiren❤️❤️
Kjekt vi er flere som kjenner på denne følelsen :D
 
Jeg startet testing idag, på CD11. Sist hadde jeg EL på CD17, men syklusen har ikke vært helt stabil så velger å teste litt tidligere :happy:
 
Cd 14 i dag og kjenner el smertene begynner å ta seg veldig opp.. ul på cd 12 viste ett egg på høyre side på 12 mm, håper det drøyer til cd 18 før det slipper, har best erfaring med sen el :laughing002 starter med el test i morgen kveld, tenker jeg :)
 
Back
Topp