❤️Ikm uke 39❤️

I dag var jeg hos gynekolog som målte et digert egg på venstre side. Hun så også en tykk slimhinne, så alt ligger fint til rette for at dette skal gå :Heartbigred

Hun sa også at eggløsning var VELDIG nære, typ i morgen eller søndag. Det forvirret meg litt fordi jeg har foreløpig kun litt smerter og slim, men dette varer normalt i fire-fem dager… EL-tester er også (nesten) helt blanke… kan det hende egget slipper om for eksempel to dager og at jeg da har slim en dag lenger…? Gir ikke helt mening… :confused004
 
Ok, jeg trenger en oppdatering fra dere kloke damer. Har glemt alt dette rundt el.tester. Mener å huske at det er fra første positive test man regner 12/24 timer at el vil skje? Eller var det når den ble peak?:happy090
 

Vedlegg

  • IMG_6333.jpeg
    IMG_6333.jpeg
    760,8 KB · Visninger: 6
Ok, jeg trenger en oppdatering fra dere kloke damer. Har glemt alt dette rundt el.tester. Mener å huske at det er fra første positive test man regner 12/24 timer at el vil skje? Eller var det når den ble peak?:happy090
Fra topp så er det 12-24 timer :happy: Jeg fikk EL dagen etter kl 8, våkna med skikkelig EL smerter
 

Vedlegg

  • IMG_4595.jpeg
    IMG_4595.jpeg
    374,4 KB · Visninger: 2
Jeg skulle til å ta en el test i kveld, men så ser jeg at jeg bare har 2 stk igjen og får ikke kjøpt flere i helgen :arghh: var sikker på at jeg hadde 4-5 stk igjen.. tror el skjer på søndag/mandag.. så mulig jeg tar en i morgen kveld og søndag kveld. Men æsj, jeg var så klar for å teste :hilarious:
 
Back
Topp