Krysser alt jeg kan for at dette er terminspiren dinHihi ja, hvis ikke denne svake streken min blir værende nå, så skal jeg jammen meg gi det ett forsøk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser alt jeg kan for at dette er terminspiren dinHihi ja, hvis ikke denne svake streken min blir værende nå, så skal jeg jammen meg gi det ett forsøk.
Velkommen ser du også er 38 år, bruker du Q10? Jeg skal starte på det nå, det skal bedre egg-kvaliteten. Håper det hjelper!Hei ny prøve gruppe Da prøver man på nytt. I går har man hatt møte med gynekologen min, papirer på ivf, blodprøver , ultralyder, hormonprøver, stoffskifte osv alt er gjort klart og sendes inn. Føles rart men nå skal jeg prøve å legge det litt bak meg og ikke prøve å stresse, denne prøve runden og la det som skjer det skjer Jeg er med her : førsteprøvebaby - 38 - B1 - PP10 - EL 9/9 - IKM 23/9
Jeg tok kontakt med en sånn lege online og fikk resept på antibiotika, veldig enkelt. Tror det var 3 vaginal tabletter over 3 netter. Gjorde ingen nytte her, daBakteriell vaginose - Noen som har testet det?
Kom over igår at mange kan være plaget med det, uten å ha symptomer?
Hva er Q10? ja stemmer! Du også 38 har du prøvd lenge? Gynekologen min syntes alt ser bra ut, ser ingen grunn til at jeg ikke kan bli gravid. Så litt frustrende i grunn, eggserverne mine var visst veldig bra sa hun. Men tanke på alder og at jeg har endometriose er det vel ivf som er løsning, kan jo være mer vanskelig og bli gravid når man har endo! Så man kan håpe jeg får et barn. Måtte vente nesten 1 år pga sykdom før vi kunne i det hele tatt prøve å få barn. Så vi har ventet lenge sånn sett. Men få prøve å tenke positiv at man får et lite mirakel baby i nær fremtidVelkommen ser du også er 38 år, bruker du Q10? Jeg skal starte på det nå, det skal bedre egg-kvaliteten. Håper det hjelper!
VelkommenMelder meg inn her
Solstråla94 - 30 - B3 - PP2 - EL 11.09 - IKM 25.09
Q10 er kosttilskudd som er bra for kvalitet og modning av eggene våreHva er Q10? ja stemmer! Du også 38 har du prøvd lenge? Gynekologen min syntes alt ser bra ut, ser ingen grunn til at jeg ikke kan bli gravid. Så litt frustrende i grunn, eggserverne mine var visst veldig bra sa hun. Men tanke på alder og at jeg har endometriose er det vel ivf som er løsning, kan jo være mer vanskelig og bli gravid når man har endo! Så man kan håpe jeg får et barn. Måtte vente nesten 1 år pga sykdom før vi kunne i det hele tatt prøve å få barn. Så vi har ventet lenge sånn sett. Men få prøve å tenke positiv at man får et lite mirakel baby i nær fremtid
Velkommen til ossFruO93 - 31 - B3 - PP? - EL 13/9 - IKM 27/9
Ja pga alder og endometriosen så er det ivf. Alt ser heldigvis bra ut på prøver og ultralyd, og jeg ble operert med kikhull for 3 år siden. Så vi har prøvd siden 1.januar 24. Huff da det er veldig trist for dere at det ikke går lenger enn det. Vet de noe hva du kan gjøre med det? Her tenker de 3 måneder ventetid på ivf når søknad er sendt. Men enn så lenge håper jeg at vi blir gravide på egenhånd frem til ivf. For her blir man bare ikke gravid selv om man klaffer med eggløsningstester og styrer på for at alt skal gå den veien. Jeg som var så redd for å glemme en p pille og var så nøye hver dag med og ta den, når jeg ikke skulle bli gravid nei det var bortkastet angst detQ10 er kosttilskudd som er bra for kvalitet og modning av eggene våre
Ååå, du har endometriose, da skjønner jeg. så kjedelig dere måtte vente så lenge før dere konne prøve.. er planen videre å starte ivf?
Ja, vi har prøvd siden januar 23. Jeg har pcos men har fått hjelp og har etter det hatt 4 kjemiske. Kommer ikke lenger enn 4+x
Velkommen hitDa melder jeg meg herved inn her og krysser fingrene for at denne perioden er lykkeperioden
Mel - 35 - B3 - PP5 - EL 12.09 - IKM 26.09
Kjedelig med den ventetiden på ivf, håper dere klarer det selv innen den tid. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg startet på Q10, kan se om jeg finner linken jeg leste om dette. De som hadde ivf merket store forbedringer på eggene når de hadde tatt Q10 i 3 mnd.Ja pga alder og endometriosen så er det ivf. Alt ser heldigvis bra ut på prøver og ultralyd, og jeg ble operert med kikhull for 3 år siden. Så vi har prøvd siden 1.januar 24. Huff da det er veldig trist for dere at det ikke går lenger enn det. Vet de noe hva du kan gjøre med det? Her tenker de 3 måneder ventetid på ivf når søknad er sendt. Men enn så lenge håper jeg at vi blir gravide på egenhånd frem til ivf. For her blir man bare ikke gravid selv om man klaffer med eggløsningstester og styrer på for at alt skal gå den veien. Jeg som var så redd for å glemme en p pille og var så nøye hver dag med og ta den, når jeg ikke skulle bli gravid nei det var bortkastet angst det
Her står det mer om Q10 hvis du er interessert https://forum.babyverden.no/threads...åvirker-lave-reserver-høy-alder-pcos.2013611/Ja pga alder og endometriosen så er det ivf. Alt ser heldigvis bra ut på prøver og ultralyd, og jeg ble operert med kikhull for 3 år siden. Så vi har prøvd siden 1.januar 24. Huff da det er veldig trist for dere at det ikke går lenger enn det. Vet de noe hva du kan gjøre med det? Her tenker de 3 måneder ventetid på ivf når søknad er sendt. Men enn så lenge håper jeg at vi blir gravide på egenhånd frem til ivf. For her blir man bare ikke gravid selv om man klaffer med eggløsningstester og styrer på for at alt skal gå den veien. Jeg som var så redd for å glemme en p pille og var så nøye hver dag med og ta den, når jeg ikke skulle bli gravid nei det var bortkastet angst det
Ja da skal jeg sjekke ut linken, selv om jeg er litt sånn skeptisk til sånn natur medisin eller sånne typ ting. Hadde det funket hadde vel gynekologen bedt meg ta det eller noe sånt Men skal lese om det tusen takk for tips Så spennende lykke til på tirsdag, kan jo være de finner ut av noe lurt og enkelt man kan ta eller noe man må gjøreKjedelig med den ventetiden på ivf, håper dere klarer det selv innen den tid. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg startet på Q10, kan se om jeg finner linken jeg leste om dette. De som hadde ivf merket store forbedringer på eggene når de hadde tatt Q10 i 3 mnd.
Jeg har time hos Hausken på tirsdag, spent på hva de sier og om det er noe hjelp jeg kan få
Hahaha, samme her!! Vi ble gravid med nr 1 og 2 i pp 1, så jeg har vært livredd hvis jeg har glemt en pille, brukt kondom i 1 uke liksom ser jo nå at det var totalt unødvendig bruk av kondomer og stresshormoner
Jeg tror ikke det er forsket nok på til at de direkte anbefaler det, men utifra det jeg har lest så ser det ut til å funke veldig braJa da skal jeg sjekke ut linken, selv om jeg er litt sånn skeptisk til sånn natur medisin eller sånne typ ting. Hadde det funket hadde vel gynekologen bedt meg ta det eller noe sånt Men skal lese om det tusen takk for tips Så spennende lykke til på tirsdag, kan jo være de finner ut av noe lurt og enkelt man kan ta eller noe man må gjøre
Desember2012- 30- B4- PP3 - EL 14.09 - IKM 28.09
Så koselig velkommen hitPrøver meg her
F96 - 28 - B1 - PP2(1)? - EL 10/09 - IKM 24/09.
Litt usikker på syklus og antall PP, da jeg har hatt to aborter pga rester, med muligens en eggløsning i mellom? Men prøver