❤️Ikm uke 39❤️

Fult forståelig :happy: tar ikke garmin temp også? Kanskje du evt kan bruke den å bare føre inn selv?
De nye klokkene gjør det, men vet ikke om det er med to desimaler da. tenker uansett at det er billigere å kjøpe et løst termomter enn å kjøpe en ny klokke :hilarious:

Skal ærlig innrømme at jeg har lyst å kjøpe apple watch for å slippe å tempe, hadde det ikke vært for den er så dyr :hilarious: jeg har også samsung mobil som ikke går heelt overens med apple watch :laughing001 men jeg har en gammel iphone som ligger en plass :shy:

Skal ærlig innrømme at jeg har lyst å kjøpe apple watch for å slippe å tempe, hadde det ikke vært for den er så dyr :hilarious: jeg har også samsung mobil som ikke går heelt overens med apple watch :laughing001 men jeg har en gammel iphone som ligger en plass :shy:
Hadde det ikke vært for sykt dårlig batteritid på Apple watch hadde jeg nok kjøpt det selv :laughing001

Har garminklokke, kommer ikke til å bytte klokke for det her :hilarious: men takk for tips, kanskje det hjelper noen andre da :happy:
Jeg har også gramin og irriterer meg over at den ikke samarbeider med telefonen min og tar tempen til appen, hadde vært fint å slippe :P

Jeg kommer nok hitover, men kanskje det blir uke 38 og, tipper jeg blir på vippen. Hadde syklus på totalt 22 dager sist så nå er jeg faktisk på cd23 (10 dpo) så ikke godt å vite. Jeg hadde ikke veldig lyst å gå inn i ny gruppe igjen kjenner jeg... :/ Så setter meg ikke opp før jeg vet datoene enda.

Så spennende! Jeg bruker babyplan sitt, tester vaginalt da jeg føler det er lettere å få riktig temp da. Tempen kan bli feil om du sover med åpen munn osv :p
Har vurdert å begynne med det i stedet for i munnen for jeg vekkes stadig vekk av ting og tang og hvis jeg skal hysje på noen som ikke skal vekke andre så ødelegger det :P Musevisa holder seg forhåpentligvis mer stabil...

Har vurdert å begynne med det i stedet for i munnen for jeg vekkes stadig vekk av ting og tang og hvis jeg skal hysje på noen som ikke skal vekke andre så ødelegger det :p Musevisa holder seg forhåpentligvis mer stabil...
Meeen, jeg våkner ofte flere ganger i løpet av natta, og noen ganger sovner jeg med tempen i munnen... kanskje ikke så lurt om jeg sovner med den nedi der! haha

Hadde det ikke vært for sykt dårlig batteritid på Apple watch hadde jeg nok kjøpt det selv :laughing001
Ja, det er litt dritt! Jeg har samsung watch, lader hver 4 dag og synes det er ofte nok! Den måler tempen hvis den får et innfall, og en natt hadde jeg temp på 34.4 :oops: så jeg stoler ikke helt på den, kan du si :laughing001

Babydrømmen87 - 37 - B1 - PP70 - EL 9/9 - IKM 23/9

Da gir vi det en sjans denne syklusen siden korona ødela forrige. Alle gode ting er…70? :confused013
Føler meg så teit som klager over min prøvetid når jeg ser hvor lenge dere har prøvd ❤️
Håper virkelig pp 70 blir deres vinner-måned ❤️❤️

Har vurdert å begynne med det i stedet for i munnen for jeg vekkes stadig vekk av ting og tang og hvis jeg skal hysje på noen som ikke skal vekke andre så ødelegger det :p Musevisa holder seg forhåpentligvis mer stabil...
Jeg vil tro tempen er mer stabil og lettere å måle der nede, enn i munnen. Der er tempen lik uansett, liksom :laughing002

Ja, det er litt dritt! Jeg har samsung watch, lader hver 4 dag og synes det er ofte nok! Den måler tempen hvis den får et innfall, og en natt hadde jeg temp på 34.4 :oops: så jeg stoler ikke helt på den, kan du si :laughing001
Trur jeg lader klokka hver 5 dag, er hvertfall så sjelden at jeg glemmer helt av at dem trenger strøm :hilarious: er vel trygst å måle tempen selv hahaha

Hei ny prøve gruppe ❤️ Da prøver man på nytt. I går har man hatt møte med gynekologen min, papirer på ivf, blodprøver , ultralyder, hormonprøver, stoffskifte osv alt er gjort klart og sendes inn. Føles rart men nå skal jeg prøve å legge det litt bak meg og ikke prøve å stresse, denne prøve runden og la det som skjer det skjer :nailbiting: Jeg er med her : førsteprøvebaby - 38 - B1 - PP10 - EL 9/9 - IKM 23/9

Bakteriell vaginose - Noen som har testet det?
Kom over igår at mange kan være plaget med det, uten å ha symptomer?

Back
Topp