Abbie90
Glad i forumet
Fult forståelig tar ikke garmin temp også? Kanskje du evt kan bruke den å bare føre inn selv?Har garminklokke, kommer ikke til å bytte klokke for det her men takk for tips, kanskje det hjelper noen andre da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fult forståelig tar ikke garmin temp også? Kanskje du evt kan bruke den å bare føre inn selv?Har garminklokke, kommer ikke til å bytte klokke for det her men takk for tips, kanskje det hjelper noen andre da
De nye klokkene gjør det, men vet ikke om det er med to desimaler da. tenker uansett at det er billigere å kjøpe et løst termomter enn å kjøpe en ny klokkeFult forståelig tar ikke garmin temp også? Kanskje du evt kan bruke den å bare føre inn selv?
Hadde det ikke vært for sykt dårlig batteritid på Apple watch hadde jeg nok kjøpt det selvSkal ærlig innrømme at jeg har lyst å kjøpe apple watch for å slippe å tempe, hadde det ikke vært for den er så dyr jeg har også samsung mobil som ikke går heelt overens med apple watch men jeg har en gammel iphone som ligger en plass
Jeg har også gramin og irriterer meg over at den ikke samarbeider med telefonen min og tar tempen til appen, hadde vært fint å slippeHar garminklokke, kommer ikke til å bytte klokke for det her men takk for tips, kanskje det hjelper noen andre da
Har vurdert å begynne med det i stedet for i munnen for jeg vekkes stadig vekk av ting og tang og hvis jeg skal hysje på noen som ikke skal vekke andre så ødelegger det Musevisa holder seg forhåpentligvis mer stabil...Så spennende! Jeg bruker babyplan sitt, tester vaginalt da jeg føler det er lettere å få riktig temp da. Tempen kan bli feil om du sover med åpen munn osv
Meeen, jeg våkner ofte flere ganger i løpet av natta, og noen ganger sovner jeg med tempen i munnen... kanskje ikke så lurt om jeg sovner med den nedi der! hahaHar vurdert å begynne med det i stedet for i munnen for jeg vekkes stadig vekk av ting og tang og hvis jeg skal hysje på noen som ikke skal vekke andre så ødelegger det Musevisa holder seg forhåpentligvis mer stabil...
Ja, det er litt dritt! Jeg har samsung watch, lader hver 4 dag og synes det er ofte nok! Den måler tempen hvis den får et innfall, og en natt hadde jeg temp på 34.4 så jeg stoler ikke helt på den, kan du siHadde det ikke vært for sykt dårlig batteritid på Apple watch hadde jeg nok kjøpt det selv
Føler meg så teit som klager over min prøvetid når jeg ser hvor lenge dere har prøvdBabydrømmen87 - 37 - B1 - PP70 - EL 9/9 - IKM 23/9
Da gir vi det en sjans denne syklusen siden korona ødela forrige. Alle gode ting er…70?
Jeg vil tro tempen er mer stabil og lettere å måle der nede, enn i munnen. Der er tempen lik uansett, liksomHar vurdert å begynne med det i stedet for i munnen for jeg vekkes stadig vekk av ting og tang og hvis jeg skal hysje på noen som ikke skal vekke andre så ødelegger det Musevisa holder seg forhåpentligvis mer stabil...
Trur jeg lader klokka hver 5 dag, er hvertfall så sjelden at jeg glemmer helt av at dem trenger strøm er vel trygst å måle tempen selv hahahaJa, det er litt dritt! Jeg har samsung watch, lader hver 4 dag og synes det er ofte nok! Den måler tempen hvis den får et innfall, og en natt hadde jeg temp på 34.4 så jeg stoler ikke helt på den, kan du si
Aldri teit å føle det man følerFøler meg så teit som klager over min prøvetid når jeg ser hvor lenge dere har prøvd
Håper virkelig pp 70 blir deres vinner-måned
drømmen kan plutselig være der krysser alt og håper så inderlig for dereBabydrømmen87 - 37 - B1 - PP70 - EL 9/9 - IKM 23/9
Da gir vi det en sjans denne syklusen siden korona ødela forrige. Alle gode ting er…70?
Hihi ja, hvis ikke denne svake streken min blir værende nå, så skal jeg jammen meg gi det ett forsøk.Jeg vil tro tempen er mer stabil og lettere å måle der nede, enn i munnen. Der er tempen lik uansett, liksom
Tusen takkdrømmen kan plutselig være der krysser alt og håper så inderlig for dere
Enig med cowgirl, føler meg litt teit som er så deppa når jeg har prøvd i pp10! 70 pp jeg tenker wow så sterk du må væreFøler meg så teit som klager over min prøvetid når jeg ser hvor lenge dere har prøvd
Håper virkelig pp 70 blir deres vinner-måned