Gratulerer så masseMetode sine tidligtester skal du få gratis av meg, men det er da unektelig en strek på make sure! Den ser mer rosa ut i virkeligheten. Herregud, tenk hvis det går denne gangenVis vedlegget 443394

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så masseMetode sine tidligtester skal du få gratis av meg, men det er da unektelig en strek på make sure! Den ser mer rosa ut i virkeligheten. Herregud, tenk hvis det går denne gangenVis vedlegget 443394

Ingen tvil! Gratulerer så myeMetode sine tidligtester skal du få gratis av meg, men det er da unektelig en strek på make sure! Den ser mer rosa ut i virkeligheten. Herregud, tenk hvis det går denne gangenVis vedlegget 443394

Woow der er streken man ser!! Så spennendeÅh seriøst? Har unngått makesure denne ppen da jeg fikk sinnsyke skyggestreker sist pp.. Her er testen når den holder på å tørke, blir spennende å teste når jeg kommer hjem i dag!
ja la inn bilde tidligere i chatten hvor du har streken på babyplan vs makesure. Ser streken mye mer på makesureYaaaay!!! Nydelig strek!Metode sine tidligtester skal du få gratis av meg, men det er da unektelig en strek på make sure! Den ser mer rosa ut i virkeligheten. Herregud, tenk hvis det går denne gangenVis vedlegget 443394

Åh seriøst? Har unngått makesure denne ppen da jeg fikk sinnsyke skyggestreker sist pp.. Her er testen når den holder på å tørke, blir spennende å teste
Strek på begge, ja! Gratulerer!!Vis vedlegget 443398
11 dpo nederst, 10 dpo øverst. Selv med skikkelig godvilje klarte jeg ikke se strek i går!
Nå må den bare klamre seg fast!Sniker. Jeg ser!Kan det være? 9 DPO![]()

Wæææ, STREK!!!!Kan det være? 9 DPO![]()

Jeg ser! Og jeg har dårlige strekøyneKan det være? 9 DPO![]()
Åååh herre!!!Kan det være? 9 DPO![]()
DET ER BABY STREK!!! Gratulerer!!!! Weee 

Er det makesure tidligtest? Aldri prøvd de før!Woow der er streken man ser!! Så spennendeja la inn bilde tidligere i chatten hvor du har streken på babyplan vs makesure. Ser streken mye mer på makesure
Ser!!!Kan det være? 9 DPO![]()
Tenk om ananasen hjalp oss begge denne ppen 
Hahah jeg spiste også Ananas i dpo landSer!!!Tenk om ananasen hjalp oss begge denne ppen
![]()

JuppEr det makesure tidligtest? Aldri prøvd de før!

Nå må bare spiren klore seg fast. Jeg har det så friskt i minne at jeg mistet i juli, så tar ingen gleder på forskudd (dessverre, skulle gjerne gjort det).Nå blir det fryktelig spennende å se om ananasen har gjort underverk for deg også
når skal du teste igjen?Jaa, må bare krysse fingrene for at den har hatt en innvirkningNå blir det fryktelig spennende å se om ananasen har gjort underverk for deg også![]()
når skal du teste igjen?