Jeg er først ut
6 dpo
6 dpoFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6 dpoSpennende at du allerede er i gang med testingen!
Nei, ikke brukt eggløsningstester, aldri hatt bruk for det. Kjøpte en gang da jeg ville sjekke om eggløsning nærma seg da gyn sa hun inne så at eggløsning hadde vært eller ville komme i nærmeste framtid (2 mnd etter uttak av spiral). Ringte henne tilbake 9 dager senere for å spørre hvordan hun ikke hadde klart å få med seg eggløsningen når jeg da sto med positiv graviditetstest i hånda (skal være ganske synlig)Har du tatt en eggløsningstest i dag for å sjekke om kanskje eggløsningen er nå?

Føler meg litt hul og støl nederst i magen, og har vært veldig sulten i dag. I tillegg har jeg hatt litt milde murringer både i magen og i korsryggen.
Tydeligvis urutinert og brukte iPhone emojis, retter det opp og slenger på et smilefjes her, i fare for å virke veldig surMelder meg på her jeg
Mhbhåper - 27 - B2 - pp2 - EL 17/6/18/6 (usikker da jeg har tatt første runde med letrozol) - IKM 1/7.

Så spennende! Krysser fingrene for strek nærmere vår ukeDa var testingen i gang her. Blenda på dpo 7![]()
![]()
Sniker fra IKM 28Så spennende! Krysser fingrene for strek nærmere vår uke
Helt ny i gamet her… Når er det «vanlig» å kunne se noe?
Så gøy å være i gang med testing! Krysser fingrene for at det dukker opp strek i løpet av de neste dageneDa var testingen i gang her. Blenda på dpo 7![]()
![]()

Skjønner! Takk for infoSniker fra IKM 28det spørs hvor sensitive tester du har, 10 eller 25 mlu. Og de ulike merkene er også forskjell hvor tydelige de er.
Så noen kan klare fra 8dpo, noen flere 9dpo, men noen ikke får 10,11 og 12 ogman produserer hcg seint og andre ganger er det også at eggløsningen brukte litt mer tid og
lykke til!

Håper vi snart får positive testerDpo 8 og fortsatt negativ her![]()

jeg er bare 5 Dpo så skal klare å vente en liten ukes tid. Tror uansett ikke dette var måneden vår. Men jeg gleder meg til alle positive testene som kommer her den neste uken Jaa håper detHåper vi snart får positive tester![]()