Lykkeliten2022
Andre møte med forumet
Jeg er først ut 6 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende at du allerede er i gang med testingen! Lykke til videre de nærmeste dagene!Jeg er først ut 6 dpo
Vis vedlegget 438335
Nei, ikke brukt eggløsningstester, aldri hatt bruk for det. Kjøpte en gang da jeg ville sjekke om eggløsning nærma seg da gyn sa hun inne så at eggløsning hadde vært eller ville komme i nærmeste framtid (2 mnd etter uttak av spiral). Ringte henne tilbake 9 dager senere for å spørre hvordan hun ikke hadde klart å få med seg eggløsningen når jeg da sto med positiv graviditetstest i hånda (skal være ganske synlig) endte i SA noen uker senere da, og la prøvingen på hylla fram til prevensjonen ga så mye bivirkninger samt mye sykdom hjemme (2 barn i hus og autoimmun sykdom). Skulle bytte prevensjon, men tok tid å få legetime å finne noe som fungerer (tåler få). Så dette var egentlig bare en glippe, fikk egglsøning - trodde jeg - og hadde sex på dagen og dagene før. Så valgt å se hva det blir til før jeg starter. Tanken er å prøve på tredje og sistemann litt senere pga autoimmun sykdom (vil komme i remisjon først). Ellers har vi alltid blitt gravid på første forsøk/ uten å prøve, 3 graviditeter under bruk av prevensjon (endt i SA). Ble langt detteHar du tatt en eggløsningstest i dag for å sjekke om kanskje eggløsningen er nå?
Tydeligvis urutinert og brukte iPhone emojis, retter det opp og slenger på et smilefjes her, i fare for å virke veldig surMelder meg på her jeg
Mhbhåper - 27 - B2 - pp2 - EL 17/6/18/6 (usikker da jeg har tatt første runde med letrozol) - IKM 1/7.
Så spennende! Krysser fingrene for strek nærmere vår ukeDa var testingen i gang her. Blenda på dpo 7
Sniker fra IKM 28 det spørs hvor sensitive tester du har, 10 eller 25 mlu. Og de ulike merkene er også forskjell hvor tydelige de er.Så spennende! Krysser fingrene for strek nærmere vår uke
Helt ny i gamet her… Når er det «vanlig» å kunne se noe?
Så gøy å være i gang med testing! Krysser fingrene for at det dukker opp strek i løpet av de neste dageneDa var testingen i gang her. Blenda på dpo 7
Skjønner! Takk for info Ser nå at noen har skrevet her inne at rfsu er ganske dårlige. Må kanskje gå til innkjøp av noen andre daSniker fra IKM 28 det spørs hvor sensitive tester du har, 10 eller 25 mlu. Og de ulike merkene er også forskjell hvor tydelige de er.
Så noen kan klare fra 8dpo, noen flere 9dpo, men noen ikke får 10,11 og 12 og man produserer hcg seint og andre ganger er det også at eggløsningen brukte litt mer tid og lykke til!
Håper vi snart får positive testerDpo 8 og fortsatt negativ her
Jaa håper detHåper vi snart får positive tester