❤️IKM uke 27❤️

Jeg har tatt eggløsningstest fra Clearblue idag som skal vise ansikt, og en strimmel test fra Babyplan. Den CB viste O, mens den fra Babyplan viste to streker. Jeg tok også graviditets test strimmel fra Babyplan. Pga er en mnd siden jeg hadde en senabort på sykehuset... Man skal lissom ta en sånn test etter en viss tid etter abort. Men tror dere jeg kan ha eggløsning nå? At Babyplan sin stemmer? Jeg trooor kanskje jeg hadde mens for 4-5dager siden. Har ikke blødd så mye etter aborten. Jeg hååååper så at kroppen har blitt ferdig nå. ❤️
 
Jeg har tatt eggløsningstest fra Clearblue idag som skal vise ansikt, og en strimmel test fra Babyplan. Den CB viste O, mens den fra Babyplan viste to streker. Jeg tok også graviditets test strimmel fra Babyplan. Pga er en mnd siden jeg hadde en senabort på sykehuset... Man skal lissom ta en sånn test etter en viss tid etter abort. Men tror dere jeg kan ha eggløsning nå? At Babyplan sin stemmer? Jeg trooor kanskje jeg hadde mens for 4-5dager siden. Har ikke blødd så mye etter aborten. Jeg hååååper så at kroppen har blitt ferdig nå. ❤️
EL-tester har alltid to streker. Indikasjon på EL er når teststreken er sterkere enn kontrollstreken. Har du bilde av testen eller mulighet for å ta en ny? Antakeligvis har du ikke EL såpass tidlig i syklusen men det er ikke umulig.
 
EL-tester har alltid to streker. Indikasjon på EL er når teststreken er sterkere enn kontrollstreken. Har du bilde av testen eller mulighet for å ta en ny? Antakeligvis har du ikke EL såpass tidlig i syklusen men det er ikke umulig.
Ja jeg har bilde, men de er veldig svake streker
 
Her er mine eggløsningstester. Den øverste strimmelen er fra idag på morran.. De andre igår kveld. Er disse liksom negative da? Jeg skjønner ikke helt greia med og få strek om den ikke er positiv.
 

Vedlegg

  • 20240629_104504.jpg
    20240629_104504.jpg
    925,8 KB · Visninger: 55
Da er nok antakeligvis EL-testen negativ. Har du noe EL-slim?
Ja har hatt noe av det tror jeg. Men som sagt så har jeg vært gjennom en senabort, og har da hatt utflod/blødninger ujevnt siden. Så har ikke vært så lett å akkurat se eller vite.. Å blitt litt lei av å tro jeg er ferdig å blø, også etter noen dager kommet blod/utflod likevel.
 
Her er mine eggløsningstester. Den øverste strimmelen er fra idag på morran.. De andre igår kveld. Er disse liksom negative da? Jeg skjønner ikke helt greia med og få strek om den ikke er positiv.
Alle er negative. Greien er at T-streken skal være sterkere/mørkere enn C-streken.

Her er en positiv EL-strimmel til sammenligning:
 

Vedlegg

  • IMG_0291.jpeg
    IMG_0291.jpeg
    170,7 KB · Visninger: 14
Melder meg inn her i siste liten hvis det går greit :smiley-angelic002 Har hatt en laang pause fra prøving grunnet sykdom, men nå har vi startet igjen.

Islay - 29 - B2 - pp1 - EL 14/6- IKM 1/7
 
Heisan og symptom jakt i gang, hater denne tiden her før mensen. Er vel nå 8 dpo. Man blir små gal av å vente hele tiden. Få håpe opp og så ned, så på nytt prøve, sånn forsetter det uke på uke. Føler man venter og venter i 7 måneder nå, sikkert andre som har ventet mye lenger og har det værre enn meg. Men lov å klage litt kanskje:laughing002 Har nå ømme bryster, mensen murringer og kvalm i dag. Men er nok alt for tidlig med gravid symptomer, som alltid får man jo stort sett dette før mensen uansett. Har også tatt hormon prøver hos gyn min som viser jeg har litt lavt stoffskifte, så måtte ta kontroll blodprøve i går for lavt stoffskifte og da hadde den steget fra 5,1 til 6,8 så aner ikke hva det går ut på. Pluss nå var T4 litt over normal målt med S-THS hehe men lege time på tirsdag. Da mister man jo litt håpet før man kanskje får noe tabletter for det. Gyn sa kunne være vanskelig å bli gravid og det kan ikke det så vipper da begge veier. Men de ønsker alltid å behandle det med tabletter om man prøver å bli gravid. Ei litta utblåsning fra meg i dag:laughing002 Håper alle får en fin helg ❤️
 
Jeg vet ikke når jeg hadde EL, hadde symptomer og slim over ganske mange dager denne syklusen. Har tatt første runde med letrozol, så håper på mer stabil syklus fremover. Dermed usikker på hvor mange DPO jeg er, men hadde i hvert fall blenda test i dag. Sist jeg var gravid testa jeg negativt på IKM og svaaak positiv først to dager etterpå, såå jeg holder håper oppe litt til:angelic:
 

Vedlegg

  • IMG_3060.jpeg
    IMG_3060.jpeg
    511,6 KB · Visninger: 59
Bare dagens update, 7dpo, blenda :whacky011glemte å teste på morgenurin, så det ble noe utvannet opplegg et par timer senere :laughing002

Egentlig ikke noe symptomer heller sånn sett, annet enn at ting ikke er sånn som de bruker :laughing002 puppene er fortsatt myke og ikke spesielt følsomme, de bruker som regel å bli vesentlig større og veldig øm.
 

Vedlegg

  • IMG_20240629_125411.jpg
    IMG_20240629_125411.jpg
    503,8 KB · Visninger: 24
Første pp og jeg leter etter symptomer allerede! Kjenner på en enorm sultfølelse som plutselig kommer, og jeg må spise ofte for å holde kvalmen i sjakk. Ulikt meg som vanligvis bare spiser lunsj og middag ila en dag. Kjenner igjen den følelsen fra første graviditet... Er svimmel og generelt uvel. Ingen ømme bryst som jeg hadde med første. Har også murringer i ryggen som kan tyde på at mensen snart kommer. Tror jeg må ta en test imorgen tidlig, IKM er mandag men klarer ikke vente :nailbiting:
 
Første pp og jeg leter etter symptomer allerede! Kjenner på en enorm sultfølelse som plutselig kommer, og jeg må spise ofte for å holde kvalmen i sjakk. Ulikt meg som vanligvis bare spiser lunsj og middag ila en dag. Kjenner igjen den følelsen fra første graviditet... Er svimmel og generelt uvel. Ingen ømme bryst som jeg hadde med første. Har også murringer i ryggen som kan tyde på at mensen snart kommer. Tror jeg må ta en test imorgen tidlig, IKM er mandag men klarer ikke vente :nailbiting:
Spennende :love017
Hvor lang lutealfase har du?
Om ikm er mandag så hadde jeg ikke klart å la være å teste i dag :whacky011
 
Spennende :love017
Hvor lang lutealfase har du?
Om ikm er mandag så hadde jeg ikke klart å la være å teste i dag :whacky011
Veldig vanskelig å si da jeg har varierende sykluslengder. Regner syklusen min utifra gjennomsnitt av de ulike sykluslengdene. Kan godt være ikm egentlig er nå ila helgen, men mandag er liksom "siste frist" :happy:
Det frister, men tenker det er best med morgenurin? Prøver å holde meg til imorgen tidlig :smiley-ashamed004

Når skal du teste igjen?
 
Veldig vanskelig å si da jeg har varierende sykluslengder. Regner syklusen min utifra gjennomsnitt av de ulike sykluslengdene. Kan godt være ikm egentlig er nå ila helgen, men mandag er liksom "siste frist" :happy:
Det frister, men tenker det er best med morgenurin? Prøver å holde meg til imorgen tidlig :smiley-ashamed004

Når skal du teste igjen?
Jeg er testetøs de syklusene vi har vært ekstra uforsiktig :laughing002 kjøper da én pakke makesure og tester ca én gang for dag fra ca 7 dpo. Min lutealfase er kun 12 dager.

Jeg har pcos og temper både for å følge med på kroppen og som prevensjon. Enkelte mnd er vi ekstra uforsiktig og da tester jeg.

Hadde uten tvil tatt en test i dag om jeg var deg, når du er så nær ikm. Jeg hadde ikke klart å vente om jeg hadde en mistanke :happy7 mange sverger til morgenurin ja. Jeg har erfaring med å få sterkere tester på kvelden, så lenge urinen er konsentrert nok selvfølgelig. Jeg tar neste test i morgen tidlig tenker jeg, siden jeg kun er 7dpo.

Lykke til :love017
 
Aah, skjønner! Vanskelig å holde seg unna testene :laughing002 Spennende å se hvordan det går med deg da. Håper du oppdaterer oss på testen imorgen :happy:

Frister veldig å teste ikveld! Får se om jeg klarer å holde meg til imorgen tidlig :smiley-ashamed004
 
Jeg er testetøs de syklusene vi har vært ekstra uforsiktig :laughing002 kjøper da én pakke makesure og tester ca én gang for dag fra ca 7 dpo. Min lutealfase er kun 12 dager.

Jeg har pcos og temper både for å følge med på kroppen og som prevensjon. Enkelte mnd er vi ekstra uforsiktig og da tester jeg.

Hadde uten tvil tatt en test i dag om jeg var deg, når du er så nær ikm. Jeg hadde ikke klart å vente om jeg hadde en mistanke :happy7 mange sverger til morgenurin ja. Jeg har erfaring med å få sterkere tester på kvelden, så lenge urinen er konsentrert nok selvfølgelig. Jeg tar neste test i morgen tidlig tenker jeg, siden jeg kun er 7dpo.

Lykke til :love017

Aah, skjønner! Vanskelig å holde seg unna testene :laughing002 Spennende å se hvordan det går med deg da. Håper du oppdaterer oss på testen imorgen :happy:

Frister veldig å teste ikveld! Får se om jeg klarer å holde meg til imorgen tidlig :smiley-ashamed004
 
Back
Topp