Den er helt klart positiv, gratulerer!Fant en test til i skuffen. Måtte bare ta den
Den ser ganske lik den første. Kan jeg være gravid??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er helt klart positiv, gratulerer!Fant en test til i skuffen. Måtte bare ta den
Få det ut Skjønner frustrasjonen. VirkeligNei ikke enda, men jeg går på progresteronstøtte så det utsetter TR litt. Pleier ofte å ta et par dager etter jeg har slutta før det kommer.. Merker jeg er lei og redd for at det ikke skal gå. Like skuffende hver gang men glad for at vi er i en prosess med ivf selv om jeg skulle ønske det gikk naturlig. Sorry litt negativitet fra meg nå
Den streken var litt sterkere og litt lenger enn den forrige. Jeg har virkelig troen Håper du får testet med ett annet merke eller noe slik at det ikke er noe tvil.Fant en test til i skuffen. Måtte bare ta den
Jeg fikk også sånn strek 7DPO , men på ul ble jeg satt fram 4 dager , så mulig du er lengere7 DPO! Ser absolutt strek her, gjør dere?
Hadde nettopp en helt lik en (kun minutter siden), usikker på om det er noe med testene man får kjøpt eller om det kanskje er noe der. For føler mange av teste har hatt skygge denne måneden, og ser de klart når de er tørket. Testet siden 21.juni da jeg var usikker på EL faktisk var 14/15.juni eller om første var mislykka og at den heller kom 20.juni pga myk og åpen livmortapp med EL slim + ømhet. Prøvde å ta bilde i dårlig badelys, men kanskje mulig jeg innbiller meg streker9/10 dpo idag. Brukte makesure sin vanlige test. Jeg føler jeg ser noe, men det kan også være skygge. Tok ned lysstyrken litt på bilde, da kom den bedre frem. Fortsatt en del murringer. Krysser fingrene for at det er tydeligere imorgen HVIS det er noe <3
Håper sånn at det der er babystreker. Er det tre ulike tester? Eller en test bare forskjellig vinkel?Ps. Bildene ovenfor er tester som nylig ble tatt og ikke hadde tørket. Så mye mulig det er mye skyggestreker ute å går på make sure testene for tiden. Føler det skjer fra tid til annen at noen batcher ikke har noe skyggestreker verken våt eller tørket. Mens neste batch har skyggestreker som fortsatt er like synlig når de er tørket
Det er 2 forskjellige tester tatt på samme urin da jeg var nysgjerrig på om alle testene hadde skyggestreker eller om det bare var jeg som så syner strekene er naturligvis mye klarere i virkelighet, så jeg skalv jo mens jeg tok bildene i tillegg. Var ikke helt planlagt tross alt, men innser at det faktisk bare kan være testene i seg selv som gir skygger. Vært borti begge utfall tidligere. Så vi får se framover! Stoler ikke på tester med mindre jeg har positive tester 3 dager på rad. Fått så mange rare testsvar tidligere men hadde jo samtidig vært veldig deilig å fått sistemann nå og sagt seg ferdig! Mensen skulle/skal dukke opp i dag/i morgen, men ingen tegn til den enn så lenge!Håper sånn at det der er babystreker. Er det tre ulike tester? Eller en test bare forskjellig vinkel?
Ser strek på disseHadde nettopp en helt lik en (kun minutter siden), usikker på om det er noe med testene man får kjøpt eller om det kanskje er noe der. For føler mange av teste har hatt skygge denne måneden, og ser de klart når de er tørket. Testet siden 21.juni da jeg var usikker på EL faktisk var 14/15.juni eller om første var mislykka og at den heller kom 20.juni pga myk og åpen livmortapp med EL slim + ømhet. Prøvde å ta bilde i dårlig badelys, men kanskje mulig jeg innbiller meg streker
Jeg ser strek! Krysser fingrene for sterkere tester ila de neste dageneHadde nettopp en helt lik en (kun minutter siden), usikker på om det er noe med testene man får kjøpt eller om det kanskje er noe der. For føler mange av teste har hatt skygge denne måneden, og ser de klart når de er tørket. Testet siden 21.juni da jeg var usikker på EL faktisk var 14/15.juni eller om første var mislykka og at den heller kom 20.juni pga myk og åpen livmortapp med EL slim + ømhet. Prøvde å ta bilde i dårlig badelys, men kanskje mulig jeg innbiller meg streker