❤️IKM uke 27❤️

Nei ikke enda, men jeg går på progresteronstøtte så det utsetter TR litt. Pleier ofte å ta et par dager etter jeg har slutta før det kommer.. Merker jeg er lei og redd for at det ikke skal gå. Like skuffende hver gang :confused: men glad for at vi er i en prosess med ivf selv om jeg skulle ønske det gikk naturlig. Sorry litt negativitet fra meg nå:oops:
Få det ut❤️ Skjønner frustrasjonen. Virkelig❤️
 
Så stas at noen er i gang med å teste allerede og har fått positive tester! :happy:
Får litt kriblinger etter å teste selv, selv om jeg bare er 9 DPO, har null symptomer og tidligere har avtalt med samboeren at vi først skal teste på fredag/lørdag før vi reiser på hytta med svigers :laughing002
 
12 eller 13 dpo på meg i dag. Har overhodet ikke følt meg gravid denne runden, og har da heller ikke hatt særlig testetrang. Og følelsen ser ut til å stemme, for det ble negativ test i dag. Regner med mensen kommer om en dag eller to.
 

Vedlegg

  • IMG_8597.jpeg
    IMG_8597.jpeg
    98 KB · Visninger: 39
Så spennende å lese om reisene deres :flower Jeg er ca 9dpo idag, og har allerede rukket å teste meg i flere dager. Har rett og slett klikket for meg i dpo-land. Alle har vært negative til nå, har i beste fall klart å innbille meg en skyggestrek eller tre.

IKM er ikke før typ søndag. Jeg har et par symptomer, men det er vanskelig å si om det er knyttet til vanlig pms eller et eventuelt svangerskap. Jeg er kvalm, noe som jeg også er til vanlig ifm med mensen. Meeeen det som ikke er like vanlig, er at jeg har ganske merkbare murringer. Det pleier jeg kun å få ifm menstruasjon, og ikke dagene før.

Nå skal jeg prøve å roe testingen, og kun teste morgen de neste dagene. Følelsen sier at det trolig blir en ny PP, og da skal jeg jobbe for å holde tilbake testingen. Dpo-land er så krevende.
 
10 dpo i dag. Begynte å spotte litt i går kveld. Før jeg var gravid spottet jeg en 3-4 dager før tr hver syklus, men har ikke gjort det etter at jeg fikk mensen tilbake i april. Mistet litt håpet, men samtidig ser jeg at jeg spottet en del før ikm den måneden jeg ble gravid også - så det mååå jo ikke å være et dårlig tegn.

Skal prøve å overtale mannen til å teste i morgen. Har bare CB digital, så spørs om han vil «sløse» vekk en så dyr test før ikm :laughing002 for han er det null problem å vente til mensen eventuelt ikke kommer før vi tester:facepalm:
 
9/10 dpo idag. Brukte makesure sin vanlige test. Jeg føler jeg ser noe, men det kan også være skygge. Tok ned lysstyrken litt på bilde, da kom den bedre frem. Fortsatt en del murringer. Krysser fingrene for at det er tydeligere imorgen HVIS det er noe <3
Hadde nettopp en helt lik en (kun minutter siden), usikker på om det er noe med testene man får kjøpt eller om det kanskje er noe der. For føler mange av teste har hatt skygge denne måneden, og ser de klart når de er tørket. Testet siden 21.juni da jeg var usikker på EL faktisk var 14/15.juni eller om første var mislykka og at den heller kom 20.juni pga myk og åpen livmortapp med EL slim + ømhet. Prøvde å ta bilde i dårlig badelys, men kanskje mulig jeg innbiller meg streker :oops:
 

Vedlegg

  • IMG_2922.jpeg
    IMG_2922.jpeg
    486,5 KB · Visninger: 71
  • IMG_2921.jpeg
    IMG_2921.jpeg
    244,7 KB · Visninger: 70
  • IMG_2920.jpeg
    IMG_2920.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 70
Ps. Bildene ovenfor er tester som nylig ble tatt og ikke hadde tørket. Så mye mulig det er mye skyggestreker ute å går på make sure testene for tiden. Føler det skjer fra tid til annen at noen batcher ikke har noe skyggestreker verken våt eller tørket. Mens neste batch har skyggestreker som fortsatt er like synlig når de er tørket :banghead:
 
Ps. Bildene ovenfor er tester som nylig ble tatt og ikke hadde tørket. Så mye mulig det er mye skyggestreker ute å går på make sure testene for tiden. Føler det skjer fra tid til annen at noen batcher ikke har noe skyggestreker verken våt eller tørket. Mens neste batch har skyggestreker som fortsatt er like synlig når de er tørket :banghead:
Håper sånn at det der er babystreker. Er det tre ulike tester? Eller en test bare forskjellig vinkel?
 
Håper sånn at det der er babystreker. Er det tre ulike tester? Eller en test bare forskjellig vinkel?
Det er 2 forskjellige tester tatt på samme urin da jeg var nysgjerrig på om alle testene hadde skyggestreker eller om det bare var jeg som så syner :hilarious: strekene er naturligvis mye klarere i virkelighet, så jeg skalv jo mens jeg tok bildene i tillegg. Var ikke helt planlagt tross alt, men innser at det faktisk bare kan være testene i seg selv som gir skygger. Vært borti begge utfall tidligere. Så vi får se framover! Stoler ikke på tester med mindre jeg har positive tester 3 dager på rad. Fått så mange rare testsvar tidligere :oops: men hadde jo samtidig vært veldig deilig å fått sistemann nå og sagt seg ferdig! Mensen skulle/skal dukke opp i dag/i morgen, men ingen tegn til den enn så lenge!
 
Hadde nettopp en helt lik en (kun minutter siden), usikker på om det er noe med testene man får kjøpt eller om det kanskje er noe der. For føler mange av teste har hatt skygge denne måneden, og ser de klart når de er tørket. Testet siden 21.juni da jeg var usikker på EL faktisk var 14/15.juni eller om første var mislykka og at den heller kom 20.juni pga myk og åpen livmortapp med EL slim + ømhet. Prøvde å ta bilde i dårlig badelys, men kanskje mulig jeg innbiller meg streker :oops:
Ser strek på disse :Heartred
 
Hadde nettopp en helt lik en (kun minutter siden), usikker på om det er noe med testene man får kjøpt eller om det kanskje er noe der. For føler mange av teste har hatt skygge denne måneden, og ser de klart når de er tørket. Testet siden 21.juni da jeg var usikker på EL faktisk var 14/15.juni eller om første var mislykka og at den heller kom 20.juni pga myk og åpen livmortapp med EL slim + ømhet. Prøvde å ta bilde i dårlig badelys, men kanskje mulig jeg innbiller meg streker :oops:
Jeg ser strek! Krysser fingrene for sterkere tester ila de neste dagene :love017
 
Back
Topp