❤️IKM uke 27❤️

2-3 dager over IKM og ikke antydning til strek. Jeg pleier ofte å få mensen litt før IKM, men nå er det ikke antydning en gang … skjønner ikke noe jeg. Må være alderen kanskje.. (41)
Skimter noe der , men skjønner at det ikke er overbevisende med tanke på at du er over IKM . Ta en ny ikveld eller i morgen :)
 
Gratulerer! Så gøy at du fulgte etter :happy: her har 0 tegn nesten vært eneste klare tegnet hver gang, alle gangene jeg har funnet tegn så har det ikke vært noe :hilarious: det nytes her fram til uke 7-8 når oppkast og kvalme starter.
Takk :Heartred Beroligede å høre at null tegn også kan være positivt! Haha, huff! Lov å håpe på at man slipper billig unna på kvalmen?:hilarious:

Massemasse lykke til på nesten PP for dere det ikke klaffet for denne gang. Håper det blir positive tester neste runde og en fin sommer:Heartred
Krysser fingrene alt jeg har for dere som fortsatt venter på noe her :love017
 
Skimter noe der , men skjønner at det ikke er overbevisende med tanke på at du er over IKM . Ta en ny ikveld eller i morgen :)
Tok denne nå… kan kanskje skimte noe om jeg legger godviljen til… men ikke overbevist på noen måte!
 

Vedlegg

  • IMG_8368.jpeg
    IMG_8368.jpeg
    314,8 KB · Visninger: 101
Er enten 7 eller 8dpo i dag, kunne såvidt skimte strek på bp tidlig, men vet de ofte er noen luringer. Har følt meg varm i går og i dag, temp nå på 37,2. Mye murringer. Men så blir jeg usikker, kan jeg ha en infeksjon og derfor økt temp eller er det et tegn på graviditet? Blir gal
:schocked028:laughing002Noen andre her med høy temp (typ 37 +) i dpo land?
 
Er enten 7 eller 8dpo i dag, kunne såvidt skimte strek på bp tidlig, men vet de ofte er noen luringer. Har følt meg varm i går og i dag, temp nå på 37,2. Mye murringer. Men så blir jeg usikker, kan jeg ha en infeksjon og derfor økt temp eller er det et tegn på graviditet? Blir gal
:schocked028:laughing002Noen andre her med høy temp (typ 37 +) i dpo land?
Ser ut til at du hører til i ikm uke 28 gruppa med mindre du har ikm i morgen?
 
Er enten 7 eller 8dpo i dag, kunne såvidt skimte strek på bp tidlig, men vet de ofte er noen luringer. Har følt meg varm i går og i dag, temp nå på 37,2. Mye murringer. Men så blir jeg usikker, kan jeg ha en infeksjon og derfor økt temp eller er det et tegn på graviditet? Blir gal
:schocked028:laughing002Noen andre her med høy temp (typ 37 +) i dpo land?
Ja, har hatt over 37grader siden 7dpo ca! Oppe i 38 også en dag faktisk, uten at jeg har følt meg spesielt syk. Men tror nok det er et virus av noe slag dessverre, har helt blenda tester (13dpo i dag) :dead:
 
Fort gjort! Si det, du må gjerne dele når du finner det ut :hilarious: Jeg glemmer ofte at iphone smiley's ikke dukker opp her, så var ikke meningen å virke krass. Vi har nok alle skrevet i feil gruppe minst 1 gang :happy:
 
Her har TR enda ikke dukket opp. Hjelper sikkert å skrive det her, da pleier hun å dukke opp noen timer senere. Har enda ikke testet, men vet det ikke er noe poeng. 14 eller 15 DPO I dag.
Veldig spent på de siste her inne jeg nå?
 
Her har TR enda ikke dukket opp. Hjelper sikkert å skrive det her, da pleier hun å dukke opp noen timer senere. Har enda ikke testet, men vet det ikke er noe poeng. 14 eller 15 DPO I dag.
Veldig spent på de siste her inne jeg nå?
Har du glemt å skrive opp Freia97? Hun fikk positive tester ca samme dag som meg om jeg husker riktig :happy:
 
Ingen TR her enda, og negativ test. Begynner å lure på om jeg tok helt feil av eggløsning :think005

Hadde kluss i syklus etter prevansjonslutt. Basert på forrige syklus og utflod, så trodde jeg eggløsning var på cd 9. Hadde mye vandig utflod cd9 og melkehvit utflod cd10. Begynte å tempe cd 11, og da hadde jeg ganske høy temperatur, så tenkte det var fordi eggløsning hadde vært.

Cd 13 hadde jeg tykk hvit lotion-aktig utflod, men også litt sticky. Cd14 var den ikke så hvit lengre, men mye mer vandig. Cd15 var vi tilbake til lotion-utflod, og jeg hadde vondt i magen hele dagen. Etter det ble jeg syk, og tempen steg. FF (som jeg ikke har brukt før nå) påstår at eggløsning var cd14. Men dette er jo basert på tempstigning pga sykdom :dontknow

Om jeg hadde eggløsning på cd14 betyr det at jeg er 10dpo i dag. Så kanskje det fortsatt er en mulighet for at det klaffer? :smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • IMG_3626.jpeg
    IMG_3626.jpeg
    279,9 KB · Visninger: 17
Har du glemt å skrive opp Freia97? Hun fikk positive tester ca samme dag som meg om jeg husker riktig :happy:
Letet faktisk gjennom tråden tidligere i dag.. for mente hun var gravid... men kunne kun finne noen veldig svake tester... ingen bekreftelse. Så har ikke turd å flytte henne :smiley-ashamed004 Men har sett at hun har kommet seg i terminforum❤️
 
Letet faktisk gjennom tråden tidligere i dag.. for mente hun var gravid... men kunne kun finne noen veldig svake tester... ingen bekreftelse. Så har ikke turd å flytte henne :smiley-ashamed004 Men har sett at hun har kommet seg i terminforum❤️
Stemmer, hun postet ikke den digitale her, så skjønner usikkerheten! :happy:
 
Back
Topp