Så gøy! Gratulerer da så vi ikke syner på de første allikevelFortsatt murringer og følte jeg hadde litt beige utflod. Fryktet det verste - men kom hjem til dette resultatet: tre positive, øverste er absolutt sterkest! De andre ser man best irl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy! Gratulerer da så vi ikke syner på de første allikevelFortsatt murringer og følte jeg hadde litt beige utflod. Fryktet det verste - men kom hjem til dette resultatet: tre positive, øverste er absolutt sterkest! De andre ser man best irl.
Haha, ja - det var godt å få det bekreftet. Holdt på å klikke for meg! Håper det sitter hos oss begge, og at vi får en fin opplevelse!Så gøy! Gratulerer da så vi ikke syner på de første allikevel
Ikke sant, til å bli sprø av Ja, krysse fingre og tær og alt som krysses kan for spirene sitter ekstra godt! Håpe på det besteHaha, ja - det var godt å få det bekreftet. Holdt på å klikke for meg! Håper det sitter hos oss begge, og at vi får en fin opplevelse!
Gratulerer så myeEr i sjokk
13 DPO i dag og har absolutt ingen følelse av å være gravid. Krysser for at den klamrer seg fast
Vis vedlegget 438974
Gratulerer Skal jeg sette deg på Gravid?Er i sjokk
13 DPO i dag og har absolutt ingen følelse av å være gravid. Krysser for at den klamrer seg fast
Vis vedlegget 438974
Gratulerer setter deg på Gravid jeg da
Gratulerer så mye
Tusen takkGratulerer Skal jeg sette deg på Gravid?
Gratulerer! Så gøy at du fulgte etter her har 0 tegn nesten vært eneste klare tegnet hver gang, alle gangene jeg har funnet tegn så har det ikke vært noe det nytes her fram til uke 7-8 når oppkast og kvalme starter.Tusen takk
ja, bare å sette meg på gravid Var sikker på det ikke skulle klaffe og har veldig lite symptomer, så ble bare litt målløs her på morgningen. Men er jo ikke tvil:
Vis vedlegget 439006
Eller kanskje ikke nok til å slå ut enda på en gravid test! Tvi Tvi2-3 dager over IKM og ikke antydning til strek. Jeg pleier ofte å få mensen litt før IKM, men nå er det ikke antydning en gang … skjønner ikke noe jeg. Må være alderen kanskje.. (41)