❤️IKM uke 27❤️

Sukkerspann - 32 - B2 - pp2 - EL 23.06 IKM 07.07

Slenger meg inn (lovlig sent) :shy:

Har ikke helt oversikt over syklusen etter prevensjonsslutt. Forrige syklus ble veldig kort, og jeg fikk ikke med meg eggløsning før TR plutselig dukket opp. Tipper datoer denne runden basert på utflod. Da er jeg ca 10DPO i dag, og har følt meg gravid siden ca 3 DPO :laughing002 Så har kastet bort ganske mange tester allerede. I dag håpte jeg virkelig på strek, siden jeg testet positivt 10DPO forrige svangerskap. Men ser ikke noe :dead:
 

Vedlegg

  • IMG_3543.jpeg
    IMG_3543.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 75
Tusen takk :Heartred
ja, bare å sette meg på gravid :happy: Var sikker på det ikke skulle klaffe og har veldig lite symptomer, så ble bare litt målløs her på morgningen. Men er jo ikke tvil:
Vis vedlegget 439006
Gratulerer! Så gøy at du fulgte etter :happy: her har 0 tegn nesten vært eneste klare tegnet hver gang, alle gangene jeg har funnet tegn så har det ikke vært noe :hilarious: det nytes her fram til uke 7-8 når oppkast og kvalme starter.
 
2-3 dager over IKM og ikke antydning til strek. Jeg pleier ofte å få mensen litt før IKM, men nå er det ikke antydning en gang … skjønner ikke noe jeg. Må være alderen kanskje.. (41)
 

Vedlegg

  • IMG_8354.jpeg
    IMG_8354.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 7
Back
Topp