❤️IKM uke 27❤️

9 dpo i dag. Hadde jeg tatt en test hadde jeg mest sannsynlig fått svaret, men har lovet min mann å vente til onsdag:facepalm: hadde lenge en god følelse, men den er borte nå. Nå har jeg ikke en følelse på verken det ene eller andre. Alt kan skje :laughing002 Ingen symptomer på noe heller.
 
7 DPO! Ser absolutt strek her, gjør dere? :Heartred
 

Vedlegg

  • C86B260C-73B4-4C90-AC5D-06B027353160.jpeg
    C86B260C-73B4-4C90-AC5D-06B027353160.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 107
Tatt med vanlig test 2 dager før mensen. Er den til å stole på?
 

Vedlegg

  • F4A62D6B-1EAC-4FDA-A557-E77FF1577059.jpeg
    F4A62D6B-1EAC-4FDA-A557-E77FF1577059.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 81
Gikk rett på 28-dagers syklus sist jeg tok letrozol og i dag er det syklusdag 28! Ingen tegn til TR og sist jeg var gravid testa jeg som nevnt tidligere svakt positivt først to dager etter IKM. Blenda test i går kveld, men prøver å holde på et lite håp frem til TR evt kommer. Tester ikke noe mer på noen dager nå, orker ikke bli skuffa så mange ganger :rolleyes: krysser fingrene for hele gjengen her! <3
 
Jeg har vært litt avkobla med ferie den siste uka :) men tok en test nå (13 eller 14 dpo) som var blenda :banghead: men vi har første samtale for IVF denne uka så blir spennende å høre når vi kommer igang med det! Masse lykke til til dere andre :Heartred håper på mange positive tester denne uka!
Men ingen TR enda? Kan jo ikke gi opp håpet helt enda. Men godt dere har en plan videre❤️
 
Spottingen startet igår som forventet. Tok en test idag tidlig og bare for å forsikre meg, men den var blenda hvit. Da tenker jet tr kommer i morgen eller onsdag som forventet :)

Er det foresten noen her inne som har noen tips for å kunne « skru av hodet» litt i dpo perioden? Jeg blir så sprø i denne perioden, så kunne tenkt meg noen råd og tips :laughing021:smiley-ashamed004

Så håper jeg det blir mange positive streker her inne de nærmeste dagene :Heartred
 
Men ingen TR enda? Kan jo ikke gi opp håpet helt enda. Men godt dere har en plan videre❤️
Nei ikke enda, men jeg går på progresteronstøtte så det utsetter TR litt. Pleier ofte å ta et par dager etter jeg har slutta før det kommer.. Merker jeg er lei og redd for at det ikke skal gå. Like skuffende hver gang :confused: men glad for at vi er i en prosess med ivf selv om jeg skulle ønske det gikk naturlig. Sorry litt negativitet fra meg nå:oops:
 
Spottingen startet igår som forventet. Tok en test idag tidlig og bare for å forsikre meg, men den var blenda hvit. Da tenker jet tr kommer i morgen eller onsdag som forventet :)

Er det foresten noen her inne som har noen tips for å kunne « skru av hodet» litt i dpo perioden? Jeg blir så sprø i denne perioden, så kunne tenkt meg noen råd og tips :laughing021:smiley-ashamed004

Så håper jeg det blir mange positive streker her inne de nærmeste dagene :Heartred
Jeg blir også sprø i DPO perioden, men denne gangen har det hjulpet å ha ferie! Hjelper å ha ting å gjøre for min del. Da kjenner jeg ikke like mye etter. Syns det er vanskeligere når jeg er på jobb (kontorjobb). Da googler jeg og kjenner mye mer etter:hilarious:. Men i hverdagen har trening, være med venner hjulpet :)
 
Jeg blir også sprø i DPO perioden, men denne gangen har det hjulpet å ha ferie! Hjelper å ha ting å gjøre for min del. Da kjenner jeg ikke like mye etter. Syns det er vanskeligere når jeg er på jobb (kontorjobb). Da googler jeg og kjenner mye mer etter:hilarious:. Men i hverdagen har trening, være med venner hjulpet :)
Haha samme her! Kontorjobb altså :laughing021 Men så bra det har hjulpet på med å ha ferie! Man får vel til å skru av hodet litt bedre da :joyful:
 
Back
Topp