❤️IKM uke 27❤️

CD 15

Okei hjelp! Jeg har jo alltid tatt eggløsning strimmel , men jeg gikk tom i går tidlig, så da kjøpte jeg digital test for første gang. Tok digital og en strimmel samtidig i gårkveld, og den digitale viste smilefjes, mens strimmelen viste 0,98.

For når digital viser smilefjes så betyr vel det at da skal man starte med liggingen?

Spørsmålet mitt er: Har jeg startet liggingen for tidlig?? :laughing002 Vi har hoppet i sengs på dag 12,13 og 14 (etter positiv test)

For jeg tviiler jeg får med mannen på den fjerde dag.. :bag: gurimalla….
Jeg tror godt dere kan ha gode sjanser med dag 13 og 14 med disse testene!

Fikk nettopp denne. Kan det være at jeg hadde peaken natt til den 14 kanskje?

Vedlegg

• IMG_4759.jpeg
    IMG_4759.jpeg
    263,2 KB · Visninger: 56
Flere i DPO-land allerede ser jeg! Spennende :happy:

Kjøpte inn litt div. fra Farmasiet, og endte opp med eggløsningstester fra Nordic Health. Noen som har erfaring med disse? Er nå på CD12. Testet både i går og i dag, men ikke en liten antydning til strek :whacky011 Har testet på ettermiddagen og mener jeg har fulgt anbefaling ift. drikke og toalettbesøk i forkant.

Har de siste mnd hatt en veldig stabil syklus på 28 dager og alltid 4 dager blødning. Flo beregner EL til 21.06 og babyverden-appen 22.06. Normalt å ikke se antydning til strek da?

JenteMammaS- 29 - B3 - pp ingen - EL 14-15/6 - IKM 2/7
Ingen pp, men hadde eggløsning i det jeg skulle starte på pilla (pga bytte av prevensjon og sykdom). Så utsatt pillestart til mensen kommer mtp at vi hadde en runde både 14 og 15.juni. Fant ut senere på dagen at det var EL/ at EL ville slå til innen noen timer :hilarious:

Skikkelige EL-smerter i dag, men er bare på CD11. Pleier vanligvis å ha positiv EL-test og smerter samtidig, rundt CD 12-14. Denne ble tatt på utvannet urin i stad.
Hvordan er det egentlig med EL-smerter og faktisk EL, noen som vet? Har men smerter før EL, under eller etter? :)
Smertene kommer vel hovedsakelig av en blanding av at posen rundt egget sprekker, kan vel delvis sammenlignes med cyste. I tillegg til at det da vil starte en hormonproduksjon i kroppen. Så med andre ord irritasjon pga væsken i buken samt hormoner som får kroppen til å arbeide.

Krokanrull - 36 - B2 - pp3 - EL 21/5 - IKM 3/7

Endelig positiv EL test i dag, så da regner jeg med EL skjer i morgen. Syklusen har vært litt ustabil siden jeg fikk den tilbake i april, men håper det stabiliserer seg nå.

Har et barn på 10 mnd fra før, så håper på to tette:Heartpink Vi begynte å prøve på nr 2 med en gang jeg fikk syklusen tilbake, satser på at alle gode ting er 3 og at det klaffer denne runden:Heartpink

Kan jeg bli med her? Har plutselig hatt EL to ganger på en måned etter uttak av hormonspiral, så regner med kroppen ikke klarte det første gang :bored: Så da blir både EL og IKM forskjøvet.

Svimla25 - 30 - B3 - pp1 - EL 20/6 - IKM 4/7

2 dpo og lyse lyse rosa på papiret. Er det tegn på festeblødning? Noen erfaringer?
Det er nok for tidlig for festeblødning (med mindre eggløsningen kom noen dager tidligere enn du trodde). Har ingen erfaring med så tidlig blødning/spotting selv, men har sett flere her på forumet fortelle at de var ekstra fruktbare og ble gravide den syklusen de hadde en liten blødning ved/rett etter eggløsning! Så jeg holder en knapp på at det bare er et godt tegn :happy:

Hei jeg testet positivt på eggløsning test i dag, sikra oss sengekos i går også :laughing002 Men man få vel kjøre på i dag og i morgen også. For etter positiv test er det vel i morgen man har eggløsning? Sikkerlig eggløsning smerter i dag :rolleyes:

Flo påstår jeg har el i dag. Har ikke testet, siden vi er på ferie. Har ikke hatt noe særlig smerter, så lurer egentlig på om det stemmer. Er vel bare å holde koken uansett i noen dager fremover :woot:

Back
Topp