❤️IKM uke 27❤️

Positiv eggløsningstest i går kveld og i dag tidlig :)
IMG_1699.png
 
Skikkelige EL-smerter i dag, men er bare på CD11. Pleier vanligvis å ha positiv EL-test og smerter samtidig, rundt CD 12-14. Denne ble tatt på utvannet urin i stad.
Hvordan er det egentlig med EL-smerter og faktisk EL, noen som vet? Har men smerter før EL, under eller etter? :)
 

Vedlegg

  • IMG_3145.jpeg
    IMG_3145.jpeg
    320 KB · Visninger: 46
Spør igjen jeg :D
For meg ser det ut som at metode sin er positiv, men ikke rfsu sin.. Hvilken skal man stole på her? Testet av samme urin:Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_4349.jpeg
    IMG_4349.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 59
Spør igjen jeg :D
For meg ser det ut som at metode sin er positiv, men ikke rfsu sin.. Hvilken skal man stole på her? Testet av samme urin:Heartred
Synes begge ser positive ut jeg. Det kan være de har forskjellig sensitivitet.
 
Spør igjen jeg :D
For meg ser det ut som at metode sin er positiv, men ikke rfsu sin.. Hvilken skal man stole på her? Testet av samme urin:Heartred
Før jeg ble testetøs, pleide jeg å bruke RFSU, og testet da bare én gang om dagen. Testen var da positiv når teststreken ble like sterk som kontrollstreken. Det skjedde (så vidt jeg kan huske) aldri at teststreken ble sterkere enn kontrollstreken. Når jeg har testet med easy@home sine tester, har teststreken som regel på ett eller annet tidspunkt blitt sterkere enn kontrollstreken. Så jeg tror kanskje bare at den stavtesten du har tatt har mer virkestoff (sånn som easy@home) enn det RFSU har. Enig i at teststreken til RFSU-testen ikke helt like sterk som kontrollstreken på dette bildet, men tipper den enten ville vært det tidligere i dag eller vil komme til å være det kommende natt (avhengig av hvor lang topp du har, hvor ofte du tester og hvor mye du drikker) Så jeg ville gått ut ifra at eggløsningen sannsynligvis er i morgen, ja! :happy:
 
Før jeg ble testetøs, pleide jeg å bruke RFSU, og testet da bare én gang om dagen. Testen var da positiv når teststreken ble like sterk som kontrollstreken. Det skjedde (så vidt jeg kan huske) aldri at teststreken ble sterkere enn kontrollstreken. Når jeg har testet med easy@home sine tester, har teststreken som regel på ett eller annet tidspunkt blitt sterkere enn kontrollstreken. Så jeg tror kanskje bare at den stavtesten du har tatt har mer virkestoff (sånn som easy@home) enn det RFSU har. Enig i at teststreken til RFSU-testen ikke helt like sterk som kontrollstreken på dette bildet, men tipper den enten ville vært det tidligere i dag eller vil komme til å være det kommende natt (avhengig av hvor lang topp du har, hvor ofte du tester og hvor mye du drikker) Så jeg ville gått ut ifra at eggløsningen sannsynligvis er i morgen, ja! :happy:
Tusen takk for godt svar! :D Dette er min første prøveperiode så dette er første gangen jeg får positivt. Jeg prøver å teste 2-3 ganger om dagen samt at jeg prøver å følge «reglene» for testing! Jeg føler metode sine streker er mer «hele» og derfor lettere å tyde, så jeg tror ikke jeg kjøper RFSU sine igjen i hvert fall:happy8 Fikk neeeesten positiv i går kveld og nå positiv i dag, men jeg fortsetter å teste de neste dagene og håper jeg kan gå inn i DPO-land snart:D
 
Skikkelige EL-smerter i dag, men er bare på CD11. Pleier vanligvis å ha positiv EL-test og smerter samtidig, rundt CD 12-14. Denne ble tatt på utvannet urin i stad.
Hvordan er det egentlig med EL-smerter og faktisk EL, noen som vet? Har men smerter før EL, under eller etter? :)
Vet jo ikke 100% sikkert, men jeg har sinnsykt vondt i timene før EL. Er akkurat som om jeg kjenner når egget løsner og de intense smertene gir seg. Det stemmer med eggløsningstester og temperatur stigning. Men folk er nok ulike der og.
 
Tror EL er rett rundt hjørnet og kom plutselig en dråpe melk ut av brystet mitt i dag, har ikke ammet siden november :p aldri opplevd før
 
Eggløsningen kom et par dager tidligere enn antatt for meg, så det ble eggløsning i dag istedenfor den 20. Litt annerledes eggløsningssmerter enn vanlig. Pleier å få et stikk i den eggstokken eggløsningen skjer, men nå er det mer «murring»/trykk i hele livmor og litt i lysker. Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd at jeg var 5-10 dpo, og ikke 0 :smiley-ashamed004. Men eggløsningstestene er ganske tydelige på at eggløsningen sannsynligvis er i dag.
 

Vedlegg

  • IMG_8497.jpeg
    IMG_8497.jpeg
    142,1 KB · Visninger: 33
CD 15

Okei hjelp! Jeg har jo alltid tatt eggløsning strimmel , men jeg gikk tom i går tidlig, så da kjøpte jeg digital test for første gang. Tok digital og en strimmel samtidig i gårkveld, og den digitale viste smilefjes, mens strimmelen viste 0,98.

For når digital viser smilefjes så betyr vel det at da skal man starte med liggingen?

Spørsmålet mitt er: Har jeg startet liggingen for tidlig?? :laughing002 Vi har hoppet i sengs på dag 12,13 og 14 (etter positiv test)

For jeg tviiler jeg får med mannen på den fjerde dag.. :bag: gurimalla….
 

Vedlegg

  • IMG_4756.jpeg
    IMG_4756.jpeg
    619,1 KB · Visninger: 40
Back
Topp