❤️IKM uke 27❤️

Huff, ja det er nettopp det du nevner som jeg tenker litt på. Jeg har to veldig tette. Og de kan jo egentlig gjøre nesten alt sammen. Men det blir jo veldig intenst for dem å «bare» være de to, så jeg tror en til blir fint. Jeg har bare rett og slett ikke hatt overskudd før. Selv om jeg skulle virkelig ønsket det nå merker jeg…..Klart du rekker to tette ;) synes «alle» rundt meg får barn helt til godt over 40. Kommer vel mest an på hva man vil selv hvis alt er i orden :) lykke til og tusen takk for svaret ditt
Et tredje barn er veldig koselig uansett da. Vår nummer 3 er vokst opp som familiens midtpunkt. Og broren og søsteren forguder henne. Angrer absolutt ikke på at vi fikk henne... selv om man i etterpåklokskapens navn helst ville hatt henne et år eller to tidligere. Barna kom når de var ment å komme ❤️

Med tanke på at jeg nå har bikket 40 og har mistet 4 ganger på rad så er jeg ikke så optimistisk på om vi i det hele tatt vil få et barn. Men vi får ta det som det kommer. Jeg blir lett gravid om ikke annet. Alle 4 gangene er fra oktober til nå... blitt gravid nesten hver syklus. Men takk❤️
 
Noen her som har tilgang til skjult forum? Jeg har sendt flere meldinger og bedt om tilgang, men får ikke svar fra administrator :(
 
Noen her som har tilgang til skjult forum? Jeg har sendt flere meldinger og bedt om tilgang, men får ikke svar fra administrator :(
*sniker* Jeg oppfyller alle krav i tråden det er linket til i innlegget under, og sendte melding for over en uke siden. Ikke hørt noe enda.
 
Det var tett! Hvordan har det vært? Min yngste er født i august 2021, så de er nesten like gamle de da :)
Veldig tett :nailbiting:


Fikk alvorlig fødselsdepresjon med nr. 2. Varte i 12 måneder, så det var rett og slett helt forferdelig.
Uavhengig av fødselsdepresjon, var det beintøft å få to såpass tette. Begge er babyer, samtidig som de har veldig ulike behov. Anbefaler egentlig ingen å få to så tette barn.

Situasjonen er selvfølgelig annerledes i dag (heldigvis!), ville ikke vært foruten noen av dem, og de har masse glede av hverandre <3
 
Veldig tett :nailbiting:


Fikk alvorlig fødselsdepresjon med nr. 2. Varte i 12 måneder, så det var rett og slett helt forferdelig.
Uavhengig av fødselsdepresjon, var det beintøft å få to såpass tette. Begge er babyer, samtidig som de har veldig ulike behov. Anbefaler egentlig ingen å få to så tette barn.

Situasjonen er selvfølgelig annerledes i dag (heldigvis!), ville ikke vært foruten noen av dem, og de har masse glede av hverandre <3
Huff, det hørtes virkelig tøft ut. Jeg syns også det var beinhardt med 20 mnd mellom mine, men det virket som at ingen andre slet så mye som meg, hehe. Og nå føles det som at nr. 2 blir såååå mye større enn en nr. 3, men jeg har ikke vært klar før dessverre.
 
Jeg har tilgang til skjult forum. Sjekk denne linken om hvordan du får tilgang :happy::

Thread '"Vi som prøver" har ett skjult forum - klikk her for å se hvordan du får tilgang.'
https://forum.babyverden.no/threads/vi-som-prøver-har-ett-skjult-forum-klikk-her-for-å-se-hvordan-du-får-tilgang.1995943/
Mener jeg har gjort det som står der flere ganger. Det er en samtale man starter, ikke sant? Vet ikke hvordan man ellers sender direktemeldinger her inne. Får bare ikke noe svar :( nå er det snart to uker siden første gang jeg sendte melding.
 
*sniker* Jeg oppfyller alle krav i tråden det er linket til i innlegget under, og sendte melding for over en uke siden. Ikke hørt noe enda.
Akkurat samme her. Har sendt flere meldinger, men får verken svar eller tilgang.
 
Tok litt tid før jeg fikk tilgang, men hun pleier å ordne så fort hun ser det
Er det vanlig at det tar flere uker? Mener jeg leste at det kunne ta 1-3 dager, så derfor har jeg trodd at jeg må ha gjort noe feil.
 
Da har jeg tatt en haug med blodprøver og startet prosessen med utredning for habituell abort. Overrasket over hvor fort det gikk. Nevnte det for gynekologen i går og legen forrige uke. Og nå er blodprøver tatt og henvisning sendt. Blir jeg gravid så skal jeg få måle HCG osv. Gynekologen har ultralyd på kontoret så jeg skulle få ekstra oppfølging der også. Elsker legen min og så glad for å bli tatt på alvor. Så er det bare å vente spent på veien videre. Føler jeg har null tid å miste, men var iallfall positivt at jeg blir lett gravid.
 
Mener jeg har gjort det som står der flere ganger. Det er en samtale man starter, ikke sant? Vet ikke hvordan man ellers sender direktemeldinger her inne. Får bare ikke noe svar :( nå er det snart to uker siden første gang jeg sendte melding.
Og du har sendt meldingen til tilgangsansvalig, altså MiniMe80, og ikke til administrator/forumansvarlig?
 
Back
Topp