Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Et tredje barn er veldig koselig uansett da. Vår nummer 3 er vokst opp som familiens midtpunkt. Og broren og søsteren forguder henne. Angrer absolutt ikke på at vi fikk henne... selv om man i etterpåklokskapens navn helst ville hatt henne et år eller to tidligere. Barna kom når de var ment å kommeHuff, ja det er nettopp det du nevner som jeg tenker litt på. Jeg har to veldig tette. Og de kan jo egentlig gjøre nesten alt sammen. Men det blir jo veldig intenst for dem å «bare» være de to, så jeg tror en til blir fint. Jeg har bare rett og slett ikke hatt overskudd før. Selv om jeg skulle virkelig ønsket det nå merker jeg…..Klart du rekker to tette synes «alle» rundt meg får barn helt til godt over 40. Kommer vel mest an på hva man vil selv hvis alt er i orden lykke til og tusen takk for svaret ditt
2,5 år herDere som har barn fra før: hvor gamle er barna deres?
Har en gutt født i juni 2020, og ei jente født i oktober 2021. 15 måneder mellom dem!Dere som har barn fra før: hvor gamle er barna deres?
Det var tett! Hvordan har det vært? Min yngste er født i august 2021, så de er nesten like gamle de daHar en gutt født i juni 2020, og ei jente født i oktober 2021. 15 måneder mellom dem!
Jeg har tilgang til skjult forum. Sjekk denne linken om hvordan du får tilgang :Noen her som har tilgang til skjult forum? Jeg har sendt flere meldinger og bedt om tilgang, men får ikke svar fra administrator
*sniker* Jeg oppfyller alle krav i tråden det er linket til i innlegget under, og sendte melding for over en uke siden. Ikke hørt noe enda.Noen her som har tilgang til skjult forum? Jeg har sendt flere meldinger og bedt om tilgang, men får ikke svar fra administrator
Tok litt tid før jeg fikk tilgang, men hun pleier å ordne så fort hun ser detNoen her som har tilgang til skjult forum? Jeg har sendt flere meldinger og bedt om tilgang, men får ikke svar fra administrator
Veldig tettDet var tett! Hvordan har det vært? Min yngste er født i august 2021, så de er nesten like gamle de da
Huff, det hørtes virkelig tøft ut. Jeg syns også det var beinhardt med 20 mnd mellom mine, men det virket som at ingen andre slet så mye som meg, hehe. Og nå føles det som at nr. 2 blir såååå mye større enn en nr. 3, men jeg har ikke vært klar før dessverre.Veldig tett
Fikk alvorlig fødselsdepresjon med nr. 2. Varte i 12 måneder, så det var rett og slett helt forferdelig.
Uavhengig av fødselsdepresjon, var det beintøft å få to såpass tette. Begge er babyer, samtidig som de har veldig ulike behov. Anbefaler egentlig ingen å få to så tette barn.
Situasjonen er selvfølgelig annerledes i dag (heldigvis!), ville ikke vært foruten noen av dem, og de har masse glede av hverandre <3
Mener jeg har gjort det som står der flere ganger. Det er en samtale man starter, ikke sant? Vet ikke hvordan man ellers sender direktemeldinger her inne. Får bare ikke noe svar nå er det snart to uker siden første gang jeg sendte melding.Jeg har tilgang til skjult forum. Sjekk denne linken om hvordan du får tilgang :
Thread '"Vi som prøver" har ett skjult forum - klikk her for å se hvordan du får tilgang.'
https://forum.babyverden.no/threads/vi-som-prøver-har-ett-skjult-forum-klikk-her-for-å-se-hvordan-du-får-tilgang.1995943/
Akkurat samme her. Har sendt flere meldinger, men får verken svar eller tilgang.*sniker* Jeg oppfyller alle krav i tråden det er linket til i innlegget under, og sendte melding for over en uke siden. Ikke hørt noe enda.
Er det vanlig at det tar flere uker? Mener jeg leste at det kunne ta 1-3 dager, så derfor har jeg trodd at jeg må ha gjort noe feil.Tok litt tid før jeg fikk tilgang, men hun pleier å ordne så fort hun ser det
Ser det gikk 6 dager hos meg. Håper du får tilgang snartEr det vanlig at det tar flere uker? Mener jeg leste at det kunne ta 1-3 dager, så derfor har jeg trodd at jeg må ha gjort noe feil.
Og du har sendt meldingen til tilgangsansvalig, altså MiniMe80, og ikke til administrator/forumansvarlig?Mener jeg har gjort det som står der flere ganger. Det er en samtale man starter, ikke sant? Vet ikke hvordan man ellers sender direktemeldinger her inne. Får bare ikke noe svar nå er det snart to uker siden første gang jeg sendte melding.
Ja, det stemmer. Første melding sendte jeg 3. juni.Og du har sendt meldingen til tilgangsansvalig, altså MiniMe80, og ikke til administrator/forumansvarlig?